Жаңа Американдық "WMM" моделі арқылы жаңадан бастаған экспертте, аудиториясыз запсуктан кемі 5 000 000тг жасай алады.
... Ал егер сізде уже клиенттер базасы бар болса, онда сумманы 5ке көбейте берсеңіз болады

Салем! Бұл Таир Мухамбетов онлайн продюсер!

Бұл лонг ридтан сіз американдық "WMM" моделі арқылы онлайн курстарына запуск жасаудың не екенін және аудиторияңыз болмаса да, 45 күн ішінде кемі 5 миллионнан қалай табуға болатынын білесіз.

Сол үшін өзіңізге бір шай құйып, әр абзацты, әр сөйлемге мән беріп, вникать етіп оқы. Емае деп отырасын отвечаю :) Ал кеттік!

Соңғы 2 жыл ішінде биыл 3ші жыл мен онлайн курстарды жасау мен воронка-структура құрумен айналыстым

✅ Клиенттеріміз 30 000 000тг астам табыс тапты.

✅ Соңғы запуск 22 000 000тг әкелді.

✅ Ең мақтанатын запуск 1300 адамдық база үшін 20 500 000тг (1 300, нөмерден! Гугл шитстағы)

Осы соңғы жасаған запусктардан кейін командамен жақсы табыс таптық, сосын бір отырып барлық сандарды қарап шығайыншы деп отырдым, конверсия қанша болды, қай жерде көп продажа болды соның барлығын бір анализ жасауға отырдым.

Мен барлық сандарды талдап, БАРЛЫҚ АҚШАның 80%-ы Американдық модельдің арқасында тапқанымды көргенде, көз банка болды

Содан кейін өзімнің салыстырмалы түрде сәтсіз болған запусктарымды қарадым. Неге ол жерде продажа аз болды? и сол анализ кезінде продажаны түсірген воронканың бір жетпей тұрған элементін таптым.

Айтпақшы, бұл элементті енгізгеннен кейін мен бұдан былай 1 000 000тг кем запуск жасамадым.

БҰЛ ЗАПУСК МОДЕЛІ «WMM» ДЕП АТАЛДЫ
БІЗГЕ 80% ПАЙДА ӘКЕЛГЕН МОДЕЛЬ ОСЫ
Иә, 22 миллион теңге түсірген ЗАПУСКІМІЗ де ОСЫ модельмен жасалды.
Бірақ көптеген запусктағы табыс ондай мақтанатындай емес...

Менің запусктарым ұзақ уақыт бойы
1 000 000 теңгеден аз ақша әкелді

СЕБЕБІ:

Мен продажаның фишкалары, техникалары тез уақытта нәтиже береді деген үмітпен жүрдім. Міне қазір осыны дұрыстасам продажа көп болады. Енді мынаны дұрыстасам продажа көп болады деген оймен әр запусктарды жасап көрдім, таныс ситуация ма?

Осындай ойлар келетін:
1. Презентацияны продающий қылу керек, әйтпесе конверсия аз.

2. Креативті өзгерту керек, а то лидтар қымбатқа келіп жатыр.

3. Сайтта офферді мықты қылу керек✨, а то сайт конверсиясы аз.

4. Копирайтингті дұрыстау керек, тексттар уже банальный сияқты.. Аудиториядан реакция жоқ.

5. Бәрі автоматтандырылған болуы үшін автовебинар жасау керек ⚙ (айтпақшы: автоматтандыру бұлай жасалынбайды.

6. Экспертке сторис түсісріп үйрету керек (Прогрев үшін⚡)

Сол кезде Осы проблемаларды шешем деп түрлі түрлі курстарға жазылдым.
- Копирайтинг курсы
- Продающий видеолардың курсы
- Сату вебинарларынан сабақ алдым
- Трафик менеджерді оқыдым
- Стористар түсіру, қызықты қылу
- Марафон арқылы сату
- Мықты мықты дегендерден, «Запусктің атасымын» дегендерден кеңестер алдым

НӘТИЖЕСІНДЕ...
Сенде ішіңнен өзіңе айтып отыратын осы сөздер таныс шығар:

"Қазір воронкасын осы жерін дұрыстап жіберем, сайтты өзгертем, креативті дұрыстаймын, сторис түсіріп үйреніп алам, аудитты қыздырып үйреніп алам сол кезде точно продажа аспанға ұшады"
ТАНЫС СӨЗДЕР МА? :)
НӘТИЖЕСІНДЕ ЕШТЕҢЕ ӨЗГЕРМЕДІ...
Бұл мәселені шешпейді, себебі сіз проблеманың нәтижесіне фокус қойып жатырсыз! Мәселенің өзі емес... Себеп салдар дегенді білетін шығарсыз?

Түсінікті болу үшін қарапайым мысал: Адам ауыр науқас. Оның басы күнде ауырады. Бірақ толық тексеруден өтіп, оның шынайы себебін тауып, тиісті ем қабылдауды бастаудың орнына, «мүмкін көмектесетін шығар» деген үмітпен дәріханаға барып, цитрамон сатып алады.

Үйіңізде мусор сасып тұр, мусорды төгу орнына освежитель сеуіп тұрсызғо...
Шетінен қарасаң, басқа қонбайтын нәрсе, бірақ эксперттер мен продюсерлер дәл солай жасап жатыр...

Сіз 5 000 000 тг-ден бастап тұрақты түрде запуск жасай алмайсыз, себебі сіз пайдаланып жатқан воронка ескірген!

Симптомдарды емдеудің орнына - мәселенің түбірін жою керек! Салдарын емес себебін жою керек.

Мәселенің түпкі себебі - "продюсермін" деп жүргендердің барлығы осы ескірген воронканы қолданып жүр.

Былай ғо қара: «адамдарды вебинарға шақырасыз және сатасыз» немесе «тегін марафон өткізіесіз».

Бұл воронка арқылы біз тек + - 1% сатып алатын шығар, ал қалған 99% аудитория (ұмытпасаң біз ол клиенттерге де фейсбукқа ақша төледік). Бірақ бізде сол 99% слив болады...
Түсінікті болу үшін:
Бір запуск үшін 3000 лид әкелдік делік. содан тек 0,5% адам ғана яғни 15 адам бізден сатып алады. Сіздің основной продукт 150 000тг тұрсын. Содан сізге 2 250 000тг түседі. Сосын осыдан шығындарды алып тастаймыз Kaspi рассрочканың пайызы, ОП-ға айлық, таргетолог, реклама т.б. примерно сол 500 000тг қалатын шығар немесе соның айналасында. И то қалса.
Еще сіздер ақшаның қалған 80% -ын, яғни тағы 10 000 000тг слив болып жатыр. Ал ол ақша сол қалған 99,5% аудиторияңызда, сонда олар қайда кетті?

Ал біз сол аудиториядан
12 250 000тг түсіре алатын едік
Барлық продюсер / эксперттердің воронкалары примерно осындай
Таныс воронка ма?

Енді қара. Ескірген осы воронкамен запусктарды жасайтын болсақ примерно осындай нәтижелер аламыз:

Біріншіден

трафиктің өзі қымбат және аз. Яғни лид қымбатқа келеді. Әрине, Сіздің креативтарыңыз ешқалай ерекшеленбейді. Сіздің ұсынысыңыз басқалардыкі сияқты, "Марафонға тіркеліп, арықтаңыз" "Қалай кемі 300 000тг табыс табуға болады" деген сияқты

Екіншіден

аудиторияның активный болмауы - стористарды аз адам қарайды, вебинарға деген доходимостьттің төмендігі. Вроде көп адам тіркелді, бірақ вебинарда аз адам отырады.

Үшіншіден

сізде конверсия төмен болады. Примерно 10%-дан көп емес.

Төртінші

Заявка қалдырып алам дегендердің өзі ондай жылы аудитория емес. Олардың тек бір бөлігі ғана сатып алады.

Бесінші

Сіз төлеген аудиторияның 95,5% просто слив болды. Негізі сол жерде барлық ақшаның 80%-ы жатыр.

Соның нәтижесінде сіздің өміріңіздің картинасы осындай
Сіз запусктан запускқа, бір эксперттен екіншісіне секіріп өмір сүресіз. Сізге ақша түсіру үшін рекламаға нормально ақша құю керек, запускке тәуелді адамсыз. Лишь бы ақша түсірейінші деген оймен.

И солай постоянно, Рекламаға ақша сала бересіз сала бересіз.
Менде мұндай сезімнен өттім. Депрессия стресс дегендерден КМС болдыққой. Шексіз запусктердің құлы болып қаласын. Егер бір демалайын деп кетсең, ақша түспей сенің келесі запускіңді күтіп отырады. Таксист сияқтысыңғо, таксовкаға шықсан ақша болады, шықпасаң жоқ.
Ал сіз келесі запускке «ҚАНДАЙ КАЙФ, КЕТТІК АЙЫРЫП ЖІБЕРЕЙІК» деген позициядан емес, «КЕРЕК» позициясынан жасайсыз. Басында продюсерлікке қызыққандағы көзіңдегі от қайда?
И кей кезде ойлайсын:
"Бұның бәрін не үшін жасап жүрмін? Может осы жерден қоя салайын ба, Ертең осымен асырай алам ба үйді"
Егер әр запусктан кемі
3 000 000тг түсіргіңіз келсе, Бұл Жаңа Модель Трендке айналмай тұрып қолданып үлгеру керек. Ертең бұл модельді де барлығы қолданып бастайды.
Көп эксперт / продюсерлер уже ескі воронка жұмыс жасамайтынын түсініп жатыр, кезінде жақсы табыс әкелді оған претензия жоқ бірақ оның уақыты бітті.
Енді конверсия төмендей береді, ал аудитория уже алдын ала біліп тұрады сіздің соңында сататыңызды. Очевидно бәрі.
Бұл жаңа модельді де қолданып жатқандар бар, потому что продажа барлығында азайып жатыр, и оларда сол проблеманы решать етіп жүр.
Сондықтан мен де батыл әрекет ете бастадым!

Менің командаммен WMM-мен 2022 жылдың аяғына дейін 30 запуск жасауды мақсат етіп қойдық. Примерно есептесек, бұл шамамен 450 000 000тг әкелуі керек (иә серьезно 450 000 0000тг)

Осы модельді қолданып, майын ағызып алу керек, пока тренд болмай тұрғанда!

Уже қазір бастау керек митинг бәрі бітті. Карантин бітті. Конституциямыз жаңарып барлық жағдай қалыпқа келді. Рыноктағы слабый игроктар есін жинай алмай отқанда уже бастап кету керек.

Түсініп тұрсынба жағдайды?
Бұл жаңа модельді трендке айналмай тұрғанда қолдану керек екендігінің айқын мысалы. Тез шешім қабылдайтындар ғана бизнесте алда болады.

Инстаграм қашан пайда болғаны есіңізде ме - онда не болды?Қалайша кез келген адам жүздеген мың подписчиктер жинап алды.
Қазір біз оларды блогер дейміз)
Ал кезінде вообще тек 3 рекламный видео түсіріп және өтірік текст жазу арқылы продажа жасауға болатын еді

Даже осыдан 3-4 жыл бұрын рекламаға 50 000тг салып, мыңдаған подписчик әкеліп, продажа жасай беруге болатын еді есіңдема сол кездер?
Бірақ бұның бәрі трендке айналмай тұрғанша дейін жұмыс жасады, екінің бірі қолданғаннан кейін оның да уақыты болды.
Қазір бұл жаңа модель енді тренд болайын деп жатыр, 2022 жылы уже жайлап басталады.

И бізде қазір шанс болып тұр, осыны ертерек бастап, 2022 де 450 000 000тг жасауға.
Прям сезіп тұрмынғо:
Давай айтшы, қандай модель ол?

Қалай жұмыс жасайды?

Қалай өз запускіме қолдансам болады?

Фишкасы қандай оның бәлембай ақша әкелетін?

Не нәрсе керек сол модельді пайдаланып миллионымды табу үшін?
В итоге ештеңе өзгермейді
телефоннан көріңіз
Made on
Tilda