90% продажник жасайтын қателік. Қайталама!
Айбол продажамен айналысты.

Бірақ ол опытный продажник болмады. Адамдарға сендіру, сату өнерін, сделкалар жасау туралы ештеңе үйренбеді.

Солай, Айболдың продажник болу біраз попыткалардан кейінде сәтсіз болды. Ешқандай продажа жасай алмады

Айбол, продажниктер звондап жақсы сатып жатыр дегенді естіді. Сол үшін, звондап сатып көрді.

И қайтып результат жоқ.

Сосын Айбол, видео презентация жасап, соны адамдарға ватсаппен жіберіп сатып жатыр дегенді естіді. Тоже солай жасап көрді.

0 продажа

Айбол, проджаниктер, ЗУМ арқылы сатып жатыр дегенді естіді. Сосын Зум арқылы сатып көрейін деді.

Сондада продажа жоқ.

Айбол әр түрлі жаңа сатудың әдістерін іздеуді жалғастырды, Себебі по любому бір способ болу керек деген оймен.

Бірақ ол жасап көрген, каждый жаңа способ бірдей нәтижемен бітті - ешқандай продажа, предоплата.

Соңында Айбол продажамен айналысуды қойды.

Айболдың историясы, жаңадан маркетинг әлеміне келіп жатқан көптеген продюсер/эксперттердің историясына ұқсайды

Айбол сияқты, көптеген кәсіпкерлер конверсиямды, продажамды көтеруге бір «дұрыс метод» көмектеседі деп ойлайды. Воронканың модельдері.

Олар түсінбейді, что волшебство модельде емес, платформада емес, ал негізгі месседжда.

Айбол қалай дұрыс сату керектігін білген жоқ. Ол қолданған инстурменттер, оның дұрыс емес месседжына көмектескен жоқ.

Месседж дұрыс құрылмаса, оған ешқандай зум, видео, телефонмен сату ештеңе көмектеспейді. Инстурменттер не решают.

Одан бөлек, қандай модель болсын, воронка болсын, месседж дұрыс болмаса, результат 0!

Видео арқылы сатудан Вебинарға, Вебинардан Марафонға, Телефонный звоноктан Зумға - дұрыс емес маркетингтің месседжың орнын баса алмайды.

Духовкадан Мультиваркаға ауыссаң да, тамақ пісіре алмасаң, результат өзергмейді.

Ал, дұрыс құрылған маркетингтік месседж любой модельмен жұмыс жасайды. (Конечно өзінің нюанстары бар)

Айбол егер, сендіру, сату принциптерін үйренсе, сол кезде, зум арқылы да, телефон арқылы да сата алатын еді. Бірақ сату жылдамдығы әртүрлі болатын еді, бірақ все равно результат сәтті болатын еді.

Не үшін?

Себебі волшебство платформада, модельде, воронкада емес. Магия ұсынылып отқан дұрыс құрылған маркетингтік месседжде.

Ол продажаға қатысты. Маркетингке қатысты.

Значит и сізге де қатысы бар.

Главное месседж құруды үйреніңіз, ал қалғаны оңай.

Блогқа тірлкеу
Маркетинг әлеміндегі соңғы трендтер мен стратегиялар туралы бірінші болып білу мүмкіндігін жіберіп алмаңыз! Біздің ақпараттық бюллетеньге дәл қазір тіркеліп және маркетингтік жетістігіңізді жақсарта бастаңыз!"
Made on
Tilda