Бұл модель сізге өзіңідің немесе экспертіңіздің онлайн курсы арқылы стабильный 30 күнде 1 500 000тг табуға мүмкіндік береді, даже сіз полный новичок болсаңызда, подпискитеріңіз болмасада, кейсіңіз болмасада.
Бұл модельдің принципі, сіз 1-2 ай запускқа дайындаласыз. Ұзақ стористағы прогревтердің барлығын жасап, сіз былай айтқан кезде барлық жасалған жұмысты, бір вебинарға или марафонға ставка жасап отырсыз. Ал мүмкін сіздің экспертіңіз вебинар жүргізе алмайды? Или продажаға келгенде уайымдап, айталмай қалса? Сол кезде не болады?
Сонда осыған дейін 1-2 айда жасағанның барлығы БОСҚА? Осындай жағдай көптеген "Инфобизнесмендерде" болады.
Соңғы 2 аптада мен инфобизнес саласындағы таныстарыммен сөйлескенімді айттым ия? Олардың проблемасы:
Стратегиялық сессияның 2 негізгі мақсаты бар:
Мақсат №1
- клиентке ол төлегеннен гөрі көбірек пайда беру. Ол негізгі өнімді сатып алмаса да, ол бәрібір риза болып қалады.
№2 мақсат - олардың сіздің негізгі өніміңізді сатып алғысы келетін жағдайға әкелу.
Мен өз мысалымнан айтып берейін. Бір жігітпен сөйлестім, кішігірім нәтижелері бар екен. енді дальше өскісі келеді.
Стратегия сеансында клиенттен бірінші сұрағаным: сіздің мақсатыңыз қандай?
Ол айтып жатыр:
– Соңғы бір айда маған 9 клиент келіп,
2 100 000 теңге табыс таптым. Айына 5 миллион теңгеге шығып алғым келеді.
«Жарайды» деймін. – Ол үшін не істеу керек?
Ол:
– Анау-мынау, – деп қысқасы өз жоспарын айтты.
Оны тыңдай отырып, уже өз тәжірибемнен түсіндім, что оның ойы оған қалаған нәтижесін бермейді. Сондықтан оның жоспары провальный. Бұл барлық клиенттерде болады, әйтпесе бұрыннан табысқа шығып кеткен болар едігой дұрыспа.
Мен оған оның жоспары орындалмайтынын айтып, себебін түсіндіремін. Бұл үшін әрине одан алғыс аламын, өйткені мен оның сәтсіз запускқа жұмсайтын уақыты мен ақшасын үнемдедім.
Не болып жатқанын қараңыз. Енді ол ойлайды: Енді
мен не істеймін? Не істейін? Ескі жоспар орындалмайды, бірақ менде жаңа план жоқ.
Жаңа жоспарға сұраныс автоматты түрде қалай жасалғанын көрдіңіз бе?
Промоушен клиенттің ойы мен жүрегін жаулап алады! Қызықтырады, сұраныс тудырады, сатады.
Осы жерге дейін оқып отқан болсаңыз, сіздің қызығушылығыңыз дәл қазір 100% екеніне сенімдімін. Көрдіңіз бе, промоушеннің күші неде? Қызықтырады, сұраныс тудыртады, сатады. Өйткені промоушен клиенттің санасы мен жүрегін жаулап алады.
Бір сөзбен айтқанда, біз өзіміз қолданатын нәрсені ғана үйретеміз.
Жалпы, промоушен жасау - бұл отырып жай мәтін жазу емес. Жоқ. Ондай «жазушылардың» көбісін көргем. Ол жұмыс істемейді.
Промоушенді американдық «AGORA» компаниясы жасап шыққан, ол соның көмегімен жылына 1,5 млрд доллар табыс әкеледі! (185 млрд теңгемен)
Ескірген модель қалай жұмыс жасайды?
Жаңа модель
«Customer-Conversion»
қалай жұмыс істейді
Мұнда оның қалай жұмыс істейтінінің диаграммасы берілген.
Тұрақты түрде айына 1 500 000 теңге табу үшін сізге CC моделінің тек 3 негізгі элементі қажет:
✔ Сіз сататын негізгі өніміңіз (услуга, наставничество, курс т.б.).
✔ Негізгі өнімді ұсынатын стратегиялық сесиия.
✔ Сіздің стратегиялық сессияны сататын промоушн
Бұл тез продажа жасауға болатын модель. Орташа алғанда, басынан бастап алғашқы клиенттерге дейін 2 апта кетеді. Және бұл бір реттік әрекет емес.
Сіз күнделікті продажа жасай аласыз және кез келген жерден трафикті тарта аласыз: тіпті рилстан, блогерлерден, тіпті телеграм каналдарынан да.
Бұл бір трафик каналына байланбаған. Бұл адаптацияланатын модель.
Бұл - стратегиялық сессия үшін төлеген клиентпен 60 минуттық кері байланыс. Иә, айтпақшы, бұл АҚЫЛЫ сессия. Себебі біз не үшін аузын ашып қойып, барлық кнопканы басып, тіркеле беретін адамдарға уақытымызды құртуымыз керек? Тегін дегенді басып, ештеңе сатып алмайтын адам керек емес. Бізді ТӨЛЕЙ алатын, төлемге қабілетті аудитория ғана қызықтырады.
Стратегиялық сессиядан кейінгі орташа конверсия негізгі өнімді сатып алуға 40-50%.
Яғни, 10 сатылым жасап, "1 500 000 теңге пайда табуымыз үшін 20-25 стратегиялық сессия өткізуіміз керек. Негізінде болды, цель орындалды!
Ал егер 1 500 000 сізге жеткіліксіз болса және көбірек тапқыңыз келсе, жай ғана көбірек стратегиялық cессияларды өткізіңіз. Бұл крандағы су сияқты. Көбірек сатуды қаласаңыз - кранды қаттырақ ашыңыз. Аз қаласаңыз - бекітіңіз. Сіздің мүмкіндігіңізге байланысты.
Мағынасын түсінген шығарсыз? ия?
Бұл стратегиялық сессияның құрылымы қандай?
БІРАҚ! Егер сіз дәл қазір адамдарға стратегиялық сессияларды сатуға кетсеңіз, сразу провал болады. Өйткені бұл модельде 3ші негізгі компонент бар (ол туралы алда айтам).
Бірақ алдымен мен сізге негізгі өніміңізді САТАТЫН ақылы стратегия сессияның структасын беремін, тіпті сізде ешқандай сату қабілет болмаса да.
Енді дальше не істедім? Мен оған БАРЛЫҚ ЖОЛДЫ (жаңа жоспар), қазіргі А нүктесінен мақсатына жету үшін қажетті барлық негізгі қадамдарды нақты көрсеттім. Оның жағдайында бұл айына 5 миллион тұрақты пайда.
Негізгі кезеңдерді айтып, олардың әрқайсысының маңыздылығын көрсеттім. Бұл үшін мен одан да көп алғыс аламын дұрыспа, өйткені оған жаңа жоспар өте қажет еді және ол оны алды!
Содан жақсы эмоциялар пайда болады. Бұл тек бір ғана нәрсені білдіреді: ол жігітті мен айтқан модель ішінен оталдырып жіберді. Ол сразу сол кезде жаңа запускісін жасағысы келе қалды.
Осылайша мен нақты жолдар көрсетіп және оған жетуге көмектесетін көптеген мүмкіндіктер көрсеттім.
Енді сіз адамдардың стратегиялық сессияларға неліктен риза болатынын түсіндіңіз бе? Олар төлеген ақшасынанда көбірек құндылыққа ие болады
.
Бірақ бұл соңы емес! Келесі қадам - оның менің негізгі өнімімді сатып алуға алып келу!
Мен айтамын: «Қараңыз, көптеген адамдар күйіп, нәтижеге қол жеткізе алмайтын бірқатар маңызды сәттер бар».
И түсіндіре бастаймын:
- біріншіден - момент
- екіншіден - мынау
- үшіншіден - былай
- төртіншіден - осылай және т.б.
Мен бұл элементтің ӘР БІРІНІҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫН атап өтемін! Бұл туралы жай айтып отырған жоқпын, олардың әрқайсысының мәні мен маңызына тоқталып отырмын.
Нәтижесінде? Все просто.
Бұл жігіт мен айтып отырған модельдің қарапайымдылығын көреді
Ол оған ұнайды және оны өзі жүзеге асырғысы келеді.
Ешкім көмектеспесе, жұмыс істей алмайтынын да түсінеді.
Ал оның миы не істейді? Дұрыс! Шешімін іздейді!
Ал ең оңай шешім – менен көмек сұрау.
Ол сөзімді бөліп:
«Күте тұрыңыз, мұны істеуге көмектесе аласыз ба?» Мен дайынмын. Және ол қанша тұрады?
Мен айтамын:
- Иә, әрине көмектесе аламын . Міне, шарттар!
Сіз дайын чек-лист арқылы бірнеше сағатта өзіңіз үшін стратегиялық сессия үлгісін жасай аласыз.
Өйткені бұл стратегиялық сессияларды өткізуге арналған ДАЙЫН ШАБЛОННЫЙ МОДЕЛЬ.
Оның 5 негізгі қадамы бар. Просто каждый раз қайталап жасайсыз. Оны бірінші, екінші, бесінші, 100-ші клиентке де қайталайсыз, және қалаған нәтижеге қол жеткізесіз яғни, сессиядан 40-50% төлем аласыз.
Сондықтан біз запусктардың нәтижесін оңай болжай аламыз.
Нәтижесінде, негізгі өнімнің 10 продажасы керек болса, 20-25 стратегиялық сессия өткізу қажет, болды.
Еще АҚЫЛЫ сессиялар. Сіз өзіңіз үшін осы стратегиялық сессияның үлгісін бір ғана жасап, оны қайта-қайта пайдаланатын болсаңыз, бұдан басқа не оңайырақ болуы мүмкін?
Ал енді ең қызығын айтайын)) Клиенттің өзі төлейтін осы 20 стратегиялық сессияға клиент қалай табуға болады? Әдетте, бұл жоғары қымбат емес, 5 000 - 20 000 теңгеге дейін.
Жауап: ПРОМОУШН ҚҰРУ
Промоушн - бұл Интернеттен сізді бұрын танымайтын және сіз туралы ештеңе естімеген адамға сіздің стратегиялық сессияңызды және сізді автор яғни осы саланың маманы ретінде таныстырады. Ең бастысы, промоушен сіздің стратегиялық сессияңызға СҰРАНЫС ТУҒЫЗАДЫ және оны АВТОМАТТЫ ТҮРДЕ САТАДЫ.
Промоушен осыны түсіндіретін видео болуы мүмкін немесе дәл қазір сіз оқып жатқан сияқты лонгрид/мақала болсада болады.
Бұл промоушнды мен БІР РЕТ қана жасадым и ол әлі де маған күнделікті продажалар жасайды.
(6 ай бойы жұмыс жасады)
ӨЙТКЕНІ СІЗ ЭКСПЕРТСІЗ! Сіздің эксперттің егер сіз продюсер болсаңыз уақыты шектеулі!
Ешқашан сатып алмайтын, жылап, өз проблемаларын айтып, тегін контент үшін келетін адамға 60 минут жұмсаудың еш мәні жоқ.
Бізге бұл керек емес, солай ма?
Промоушен 5 000 теңгеден 20 000 теңгеге дейін АҚЫЛЫ стратегиялық сессияны сатады. Сіз қызығушылығы бар, максимально ЦЕЛЕВОЙ ЕКЕНДІГІН ақшамен подтверждение жасаған адаммен сөйлесесіз! Түсінесіз ба?
Сіз еще дұрыс технологияны пайдаланып, стратегиялық сессияны өткізсеңіз, клиенттер сіздің барлық өнімдеріңізді сыпырып сатып алады.
Бұл тек бізде және америкада ғана бар бүгінгі күн үшін ең жақсы модель. Сонымен, мүмкіндігінше жеңілдетіп, тезірек және жақсы нәтижелерге қол жеткізе алуға мүмкіндік болса, неге қиын жол таңдау керек?
АЛ ЕҢ ҚЫЗЫҒЫ...
Бізге біздің промоушенді оқып, сатып алатын адамдар керек дұрыс па?
Өйткені Customer Conversion моделімен жасалған запуск, өзі үшін ақшасын тауып бастады.
Бұл оның үлкен артықшылығы, ешқандай модельде бұндай АРТЫҚШЫЛЫҚ жоқ. Себебі ескірген модельде ең басында көп ақша саласын, потом соны ұзақ күтесін. Ақталама или ақталмайма еще вопрос.
Негізі запускке үлкен бюджет керек дегенге сенбеймін. Егер сіз кастомер конвершн моделімен жұмыс жасасаңыз, то сізге үлкен бюджет керек емес!
Давайте тағы бір қорытындылайық.
Мен түсінемін. Эксперттердің запуск жасаудағы процесстерді басқа біреуге беріп, өзінің ТЕК өніммен айналысуды қалайтынын түсінемін. Сол үшін олар бәрін жасайтын продюсер алады! Клиенттер толтырып әкелетін продюсер іздейді.
БІРАҚ! Нарықтағы барлық продюсерлер ескірген модель бойынша жұмыс істейді!
Түсінгеніңіздей, олар жасап жүрген метод не тиімсіз или слишком қиын. Сізге ВММ: «CC» моделімен запуск жасап беретін продюсер почти жоқ. Даже болса да оларда уже клиенттері бар.
Сонымен қатар, модель шынымен қиын емес, сондықтан оны өзіңіз меңгеру или оны көмекшіңізге беру сізге қиындық тудырмайды. Оның үстіне, сіз түсінгеніңіздей, бұл БІР РЕТ жасалатын нәрсе, бірақ ол күн сайын клиенттер мен продажалар әкеледі.
Айтпақшы, бұл модель сіздің негізгі өніміңізді жоғары чектермен сатуға мүмкіндік береді. Даже 100 000 тенге, қаласаңыз 500 000 тенге, тіпті 1 500 000 миллион үшінде болады. Соңғы осы модельмен жасалған психолог 150 000 тг ден 10 адамға 4 күндік терапеясын сатты. Сондықтан ойланыңыз.
Сіз тіпті вебинар арқылы ослай сата аласыз ба? Қазіргі уақытта вряд-ли.
ВММ "Customer-Conversion" - бұл маңызды 3 компоненттер тұрады. Оны тек бір рет жинайсыз болды:
Ооо мынау уже қызығырақ.
Елестетіңіз, сіз сол ескірген классикалық модельмен запуск жасайсыз. Экспертіңізге сторис салғызып, қыздыртып жүрсіз.
Бір уақытта қанша экспертке запуск жасай аласыз? Примерно айтайын екі эксперттен көп ала алмайсыз. Фокус шашырайды қатты.
Сізге мына идея қалай, сіз любой экспертті алып, аудиториясы болмасада, кейсы болмасада, вообще разница жоқ. Кастомер Конвершн моделімен запуск жасап, көп продажа әкелсеңіз ше?
Еще сіз оны тек БІР РЕТ құрып бересіз.
Ал сіздің экспертке күнде страт. сессияның продажалары болып жатса? И потом конечно же негізгі өнімді 100k, 500k, 1млн сатып алады.
АЛ ЕНДІ ДАВАЙТЕ 1 АЙДА СІЗДІҢ ТАБА АЛАТЫН АҚШАҢЫЗДЫ ЕСЕПТЕП КӨРЕЙІК, Қанша таба аласыз?
Мен бұл бөлімді
«А былай болса ше...» деп атаймын.
Бұдан оңай не нәрсе болуы мүмкін?
Ниша: Бала массажы
Запуск: 1 200 000 тг
Уақыт: 4 күн
Шығын: 22 000 тг
Негізі сіз 100 клиент қабылдап көрдіңізбе немесе 0 ма маңызды емес. Неліктен? Өйткені бұл модель нарықта көріп жүрген, не сізге гуру-эксперттер айтқан модельге ұқсамайды.
Ең бастысы сізге 3 негізгі компонентті меңгеру жеткілікті:
1. Промоушен.
2. Стратегиялық сессияларды өткізу.
3. Негізгі өнімді құру.
Біз онымен жұмыс істей бастағанда, оның сатуда, клиенттерді тартуда ЕШҚАНДАЙ тәжірибесі болған жоқ. Тек бала массажы онлайнға шығарғым келеді деген идея ғана болды. Бұл салада конкуренттер көп білесіздер.
Бірақ 4 күннен кейін ол клиенттерді алып, нөлден бастап, жоғары чекпен 1 200 000 теңге жасады.
Барлық новичоктар қандай қателік жіберетінін білесіз бе? Олар алдымен өнімдерін айлап упаковать етіп, содан кейін запуск жасап бастайды. Сосын неге сатылым жоқ деп таңғалады: «Неге менен ешкім сатып алмайды?» деп.
Проблема неде?
Біз алдымен аудиторияның не қалайтынын түсінуіміз керек, өзіміздікін тықпаштамай. Және сіздің өніміңіздің идеясын, оны сатып алатын-алмайтынын тексеру керек. Сонда ғана өз салаңызда бәсекелестіктен тыс болатын өнімді жасайсыз. Содан кейін өніміміздің 100% сұранысқа ие екеніне сенімді боласыз.
Мен жиі айтамын: Маған бәсекелестік маңызды емес, ол мен үшін жоқ. Неліктен? Өйткені мен аудитория қалаған және бәсекелестерім ұсына алмайтын өнімді жасаймын. Сіз де солай жасаңыз. Алдымен өнімді сату, сосын оны қалай жасауды ойластыру керек.
Біз 12 000 000 тг түсірген кезде менде өнім әлі жоқ еді, и менің өнімім максимально аудиторияға келетіндей болып жасалды.
Сізге барлық өнімді толықтай құрудың қажеті жоқ. Сіз этап этаппен продуктты құра аласыз. Мысалы сізде 6 модуль болса. Апта сайын бір модульден беріп отсаңыз болады. Сонда сіздің продукт максимально качественный болады. Ал ең бастысы сіз уже білесіз не үшін жасап жатқаныңызды)) Ақша ең мықты мотивацияғой)
Сіз қандай өнімді сататыныңыз маңызды емес. Бұл қазірдің өзінде әртүрлі нишаларға жұмыс істеді:
- маркетинг
- сату
- эзотерика
- психология
- медицина
- сауда
- фитнес
- криптавалюта
- трейдинг
- похудение
- отношение
- денсаулық
- сән
- сұлулық
- коучинг
- блог жүргізу
- физикалық өнімдерді (тауарларды) сату
Және бұл тізімді шексіз жалғастыруға болады.
Өйткені ол америкада және біздің нарықтағы ЖҮЗ деген сала бойынша сынақтан өткен. Және бұл эффективный екені дәлелденді.
Тағы бір рет. Егер сізде «Менде осындай ерекше нәрсе бар, ол бұл модельмен жасай алам ба?» Деген сұрақ туындаса, онда жауап:
Егер онлайн курс, наставничество, коучинг, консультация сатамын десеңіз - ИӘ, ОНДА БОЛАДЫ!
СТРАТЕГИЯЛЫҚ СЕССИЯ ДЕГЕН НЕ ?
Модель техникалық іске асыруда өте қарапайым, тіпті команда қажет емес.
Вебинар немесе марафон кезіндегі сияқты ескі әдіспен жасалуынан айырмашылығы.
Сізге :
дизайнер
техник
копирайтер
чат бот керек емес !
Вообще, жұмыс процесінде қажет болуы мүмкін кез келген маманды табуға болады, Так что саспаңыз!
Қараңыз, кезінде барлығы кейссыз бастады. Міне, тағы бір үлкен артықшылығы сіз өнімді страт сессия арқылы сатасыз. То есть, сіз страт сессияда өзіңізді көрсеттіңіз и ол даже сіздің кейсыңызды да сұрамайды. Ол сіздің өнімді сатқаныңызды ғана қалап отырады.
Сразу айта аламын, сіздің клиенттерде осындай реакция болады:
Барлығы басқа запуск моделін іздеп жүр, Себебі ескірген модельдерден (вебинар, стористағы прогрев т.б.) продажалар түсіп кетті
И ОСЫЛАРДЫҢ ОРНЫНА ҚАНДАЙ МОДЕЛЬ БАР?
ЖАУАП:
"ВММ: Customer-Conversion"
Мүмкін сіз ВММ туралы естіп, нәтижелерін көрген шығарсыз. Ал егер көрмесеңіз, то қараңыз:
Марал Ержанқызы
2 күнде 560 000 тг
Жансая Бесбай
Тігін саласы
3 млн теңге
Ернат Исмаил
Продюсер
1.2 млн теңге
Мөлдір
Психология саласы
Бір күнде 200к
Қазірге инфобизнестегі жағдайға байланысты маған тезірек, бұданда круче шешім табуға итермеледі. Естеріңдема американдық жігіттің воронкасынан 2500$ ға өнім алғаным? Егер жоқ болса, то алдыңғы бетке өтіңіз.
Енді давайте барлығын рет ретімен түсіндірейін.
Қараңыз, сіз алғашқы 1.5млн теңгені 30 күнде тапқыңыз келеді. Допустим, сіздің өнім 150 000тг тұрады. Неше продажа жасау керек? Дұрыс. 10 продажа!
Ол 10 продажаны қалай жасаймыз? Ол үшін сізге 25 страт. сессия өткізу керек. (алда түсіндірем не екенін)
Нәтижесінде, 15 минуттан кейін
670 000 тг мөлшерінде төлем алдым.
Алдымен мен оның мақсатын (не қалайтынын) білдім.
Екіншіден, оның жоспарын, осы мақсатқа жету жолын қалай ойлайтынын білдім.
Үшіншіден, мен оның жоспары күрделі және жұмыс істемейтінін түсінуге мүмкіндік бердім. Өйткені ол реально жасайтын болса, оны баяғыда жүзеге асырған болар еді.
Төртінші – мақсатына жеткізетін жоспарын көрсеттім, және маңызды кезеңдерді атап өттім, онсыз жұмыс істемейді. Бұл оның бойында менімен бірге жасауға және менің қызметтерімді пайдалануға деген ынтасын тудырды.
Бесіншіден, оффер айтып, ақшаны алдым.
И ВОТ 670 000тг - 60 минутта! ҚАЛАЙ?
Стратегиялық сессияның АЛГОРИТМІН ТҮСІНДІҢІЗ БЕ ? Не істелді? Неліктен клиент маған 60 минут сөйлескенім үшін 670 000 теңге төледі?
Ал енді адамдарды ақылы стратегия сессияға қалай тартуға болады?
Промоушен жасаудың
14 оңай қадамы бар.
Бұл, негізі, сіз жауап беретін 14 сұрақ. Сол сұрақтарға жауап беріп, барлық смыслдармен, идеяларымен клиенттерді төлеуге мәжбүр ететін промоушен жасайсыз.
Бірақ бұның маған несі ұнайтынын білесіз бе Бұл «Кастомер конвершн» бүкіл модельдерге қарағанда тез жасалатыны және жоғары конверсия беретіндігі.
Енді өзіңіз ойланып көріңіз. Сол вебинардың өткізудің өзі қанша күш алады?
- Сайт жасау
- Техникалық моменттердің барлығын дайындау
- Живой эфир өткізу
- Презентация жасау
- Репитиция жасау
- Көбісіне бұл үлкен стресс, қаншама нервы сол үшін барлығы запсукты вебинарсыз жасағысы келеді.
Воронкалармның бірінде промоушнды 5 күнде жасап шықтым, нәижесінде:
Неліктен стратегиялық сессия ақылы болуы керек?
2021 жылдың көктемінде мен жаңа өніммен Сustomer Conversion технологиясын қолданатын воронкамды іске қостым.
Сонымен барлығы дайын болған кезде таргет жібердік. Содан мен картамды рекламаға қостым, онда бар болғаны 12 000 теңге болды. 8900тг-ден бір-екі сатылым болатынына сенімді болдым.
На самом деле не болды? Біз реклама жібердік. Кешкі 19:00 де запускать еттік.
Примерно тек 1400тг кеткен, и 2 сағаттан соң бірінші продажа. 8900тг.
Вообще реклманый бюджетсіз запуск жасауға боладыма? Немесе тек 5000теңгеңіз ғана болса?
Потом уақыт өткен сайын, каспий пейге продажала түсіп жатты. Сонда біз бір күнде 53 940тг сатылды.
Ал рекламаға 29.77$ доллар кетті.
1. Сататын негізгі өнімді құру.
2. 14 этаптан тұратын стратегиялық сессияның жоспарын құру. Сіздің өнімді сату үшін.
3. И промоушн құру. Ол сіздің стратегиялық сессияңызды сатады.
Вот осы үшін сізге барлығын жасап беретін "продюсер" таба алмайсыз.
Мысалы, сіздің жарнамаңызға минимум 1000 адам кірді және олардың 5% сіздің стратегиялық сеансыңызды, айталық, 9000 теңгеге сатып алады.
Яғни, 9000 теңгеге 50 адам = 450 000 теңге. Бірақ біздің негізгі табысымыз бұл емес.
Сонда осы 50 адамның тіпті 20-ы сіздің негізгі өніміңізді айталық, 150 000 теңге чекпен сатып алады.
Барлығы бізде 3 000 000 + 450 000 =
3 450 000 теңге.
Кешірім сұраймын, сіздерге 1.5млн табасындар деп, 3 450 000тг есептеп бердім)) Қарыс емес шығарсыз ия? Шындығына келгенде ешқандай айырмашылық жоқ. Өзін-өзі ақтайтын трафик көп болған сайын табыста көбейе береді.
Егер сіз эксперт болсаңыз:
Ал егер сіз продюсер болсаңыз:
Мысалы, сіз экспертен 50/50 жұмыс жасайсыз. И ол кісіге айына 1,5 млн түсетіндей жасап бердіңіз (Бірақ жоғарыда көргендей, цифралар оданда жоғары бола алады - негізі ешқандай айырмашылық жоқ)
И енді қара, стабильно сен айына бір эксперттен 750 000тг тауып отсын. Енді саған дәл солай 3, 5, 10 эксперт алуға кім кедергі?
И вот сізде продюсер ретінде 5 экспертіңіз бар. Каждый эксперттен ай сайын 750 000тг на автомате түсіп отырады.
Ал егер сізде блогер экспертіңіз болса, уже аудиториясы бар, то конечно 5млннан жоғары жасалады.
Негізі өзімнің аудиториямды жақсы білемін, и сізде кейбір сұрақтар туындады.
Сіз бұл промоушннан түсінгеніңіз, классикалық запуск модельдері өлді. И эксперттер, онлайн школалар барлығы решение іздеп жүр. И олар продюсерлер іздеп кім жаңа подходпен запуск жасай алады.
Так что сіз внеконкурента боласыз.
Қазірге жағдайда эксперт табу вообще қиындық тудырмайды. Айтпақшы өзіміздің клиенттерге біз экспертті таңдатамыз: "осындай эксперт бар, аласынба?" деп бұл тема жабылады.
Все очень просто. Нарық өзгеріп жатыр. Эксперттерге Customer Conversion моделін білетін продюсерлер керек. И ондайға спрос страшный.
Ал эксперттерге бұл модель өзін максимально тез запускать етіп, стабильно табысқа шығара алады.
Ал не үшін бөлісіп жатырмын? Енді қараңыз сіз осы модельді алып өзіңізге қолданып мықты нәтиже аласыз. Потом? Сосын сіз тағы больше захотите дұрыс па?
Потом кімге келесіз? Дұрыс, қайтып маған келесіз)) Сол кезде уже масштабқа 5/10/20 млн запуск жасаудың жолын білуге маған келесіз.
Так что просто сізге шамалы ақша табуға мүмкіндік беріңіз, чтобы сіз маған келіп, қалай дальше көп ақша табамын деп келуіңіз үшін))
ЕНДІ НЕДЕН БАСТАЙМЫН
ДЕГЕН СҰРАҚ ?