1. Трафик система Бір ойды әр түрлі подачамен жеткізу.
2. Креатив | Месседж
3. Алгоритмдар қалай жұмыс жасайды.
Тиімділік арттыру және мастшатбау
4. Трафик системаға аналитика
5. Фейсбукта бан болмаудын жолы
6. Подписчиктің трекингі
Өзіңіздің трафик системаңызды құрасыз.
Төлем жасай алатын подписчиктеріңізді құя бастайсыз.
1. Страт сессия өткізу методологиясы (дайын скрипт)
2. Клиенттің оценкасы
3. Контентный бөлімін беру
4. Негізгі өнімнің презентациясы
5. Возражение жабу
6. Страт сессия өткізуге кеңестер
ӨЗІҢІЗДІҢ ӨНІМГЕ СӘЙКЕС, 40%ДАН ЖОҒАРЫ КОНВЕРСИЯМЕН, СТРАТ СЕССИЯ ӨТКІЗУДІҢ СЦЕНАРИЙІН ҚҰРАСТЫРАСЫЗ
1. Промоушн форматын таңдау
2. Промоушн қаңқасын құру
3. Промоушнның копирайтингі
4. Техникалық реализациясы мен оформлениесы
1. Конкуренттерді зерттеу
2. Аватар құру
3. Үлкен идея
4. Үлкен уаде
5. Базалық продуктовая матрица (лид магнит - zero product - ОП)
6. Промо тезис
7. Кейстерге разбор, толық түсінікті болу үшін
1. Конкуренттерді зерттеу шаблоны
2. Аватар құру шаблоны
3. Аватармен интерью скрипті
4. Үлкен идея списогі, қарап өзіңізге идея іздеуге
5. Өнім упаковкалаудың 3 шаблоны
6. Промо тезис шаблоны
1. Шаблон промоушн қаңқасы
2. Промоушнды тексеру
Нәтиже: Бомбезный продуктовая матрица құрып шығасыз. Клиенттеріңіз очередьте тұрады, поверьте)
Нәтиже: МОЩНЫЙ ПРОМОУШН ҚҰРЫП ШЫҒАСЫЗ, РЕКЛАМАҒА САЛҒАН БЮДЖЕТІҢІЗДІ АҚТАП ОТЫРЫРЫП, СІЗДІҢ СТРАТ СЕССИЯҢЫЗҒА ОСОЗНАННЫЙ АДАМДАРДЫ, ТӨЛЕУГЕ ҚАБІЛЕТТІ АУДИТОРИЯНЫ ӘКЕЛЕДІ.
1. Страт сессия өткізу сценарийі
Масштабтау
(тек 2 мен 3 тариф)
1. Бизнес модель, юнит экономика және 3, 6, 12 айға жоспар
2. Базамен толық жұмыс (кім негізгі өнімді алмады)
3. Клиенттік базамен толық жұмыс
4. Көп воронкаларды бір бірімен байланыстыру
5. Мульт ретаргетинг (6 қадам) американдықтар қолданып жүрген инст.
6. Трафик каналдарны масштабтау (фейсбук, инст, тикток, ютуб)
Өз воронкаңызды, стабильно 5 000 000тг/айына масштабтайсыз
ВММ CUSTOMER CONVERSION моделіне обзор
1. ВММ моделіне толық разбор
2. Программаны өтуге арналған кеңес
Нәтиже:
ПРОГРАММАДАН ҚАЛАЙ МАКСИМАЛЬНЫЙ РЕЗУЛЬТАТ АЛУҒА БОЛАТЫНЫН ТҮСІНЕСІЗ.
Біз командамызбен программаның методологиясына больше жұмыс жасадық.
И программаны
3 деңгейге бөлдік.
Бірінші деңгейде сіз өз продуктыңызды упаковкалап, бірінші ақшаңызды тауып бастайсыз. Осы жерде көбісі уже программаның ақшасын ақтап бастайды.
Екінші деңгейде, стабильный продажаны қоямыз.
Үшінші деңгейде, осының барлығын автоматизировать етеміз. и конечно же трафик толтырып құйып бастаймыз. Максимально масштабировать етеміз.
И ол осындай логикада жұмыс жасау керек. Потому что программаның басында адам тезірек ақша табуы керек. И сол нәрсе адамды больше зажигать етеді, энергия береді. Только потом сол нәрсені системный қыламыз. Сосын барып автоматизировать етеміз. Керісінше емес! Ал көбісі солай үйретеді.