Әрбір маркетингтік месседжды осылай бастаңыз…
Кез келген маркетингтік кампанияның басы, кез келген маркетингтік месседж бір нәрсеге байланысты.

Бұл басы - Эмоциялық крюкті орнату

Бұның мағынасы - Кез келген рекламный компанияның басы, маркетингтік месседждың басы, кез келген рекламаның басында потенциальный клиенттің логикасына жүгінуге тырысу емес.

Потенциалды клиенттердің эмоцияларына, әсіресе «қызығушылық» эмоциясын көздеңіз
Мақсат эмоционалды крючокты табу, и оны жасау өте оңай.

Сіз оларға олар қалаған нәтижені сезінудің жаңа, ерекше, өзгеше әдісі бар екенін көрсетесіз.

Сіздің мақсатыңыз, потенциальный клиентке эмоциональный крючокты ілу.

Сіздің мақсат адам ең басында «хмм…мен жалғастыруға дайынмын» деген сөздерді шығаруға тырысу.

Типа: «…Күшті екен, қызық екен, енді дәлелдеші»

И «Дәледеші» дегенді - біз уже рекламный кампаниямыздың қалған бөлігінде жасаймыз.

Пост ұнаса, менде «Жаңа Американдық "WMM" моделі арқылы жаңадан бастаған экспертте, аудиториясыз запусктан минимум 5 000 000тг жасай алады» атты мақалам бар, соған өтіп оқып шық
Made on
Tilda