Неге мен маркетингтік бюджет дегенге сенбеймін?
Мен коллегаларымнан күнде бір күшті эксель таблицаларды көремін.

Тіркелу конверсиясы
Продажа конверсиясы
Клик бағасы
Клик саны
Рекламаға кеткен шығын
т.б. көрсеткіштер

Шындығында…

Лично мен бір көрсеткішке қараймын - ROI (инвестиция қайтарымы)

Қанша құрттық и қанша таптық?

Фронт енд воронкаға қатысты (біздің клиенттер тарту воронкасы) Мен салған 1 теңгем маған 1тг болып қайтып келуі керек.

Болды осы ғана.

Шындығында мен даже салған 1тг маған оданда аз болып минусқа кетуім де мүмкін. Но маған ол тоже критично емес. Себебі мен клиенттің өмірлік бізге беретін орташа құндылығын білемін. (LTV)

Бірақ менің клиенттерім одан бастамайды. Олар Фронт Енд воронканы құрған кезде, ешқандай шығынсыз воронка құруды көздейді.

Қандай жағдай болмайсын, бұл Маркетингтік Бюджетке сенбеймін дегенге қандай байланысы бар?

Ну қара…

Сізде рекламаға салған 1 теңгені, қайтып 1тг қылып алып келетін воронкаңыз болған кезде, сізге зачем бюджет туралы ойлау?

Егер сіздің рекламаға салған инвестицияңыз ешқандай шығынсыз болса, то зачем сізге бюджетке какой то бір лимиттер қоюға?

Бұның ешқандай мағынасы жоқ.

Конечно, егер сізде ондай салған ақшаңызды қайтып әкелетін маркетингтік воронкаңыз болмаса, то оның уже мағынасы бар.

Ол кезде уже рекламаға салған ақшаң қайтып келема деп қорқасын, и сол үшін де лимиттер қоюға міндеттісін.

Бірақ уже сізде ешқандай шығынсыз, сіздің бизнесіңізді масштабқа шығаратын, продающий воронкаларыңыз пайда болғаннан кейін, ол кезде уже рекламараңыздың инвестициясында масштабировать етесіз.

И вот, Платный рекламның шығыны мен инвестицияның басты айырмашылығы

Вот сол үшін мен трафик әкелетін таргетологтармен сөйлескен кезде, меннен сұрайды «қандай бюджетке жібереміз рекламаны?» Сол кезде всегда айтамын…

«Біздің деңгей қазір ешқандай шығынсыз болып тұр, и чуть минусқа кетуі де мүмкін, сол үшінде любой суммаға инвестиция жасай бер» деп айтамын.

Көрдіңізба сол үшін де сіздің бизнесіңіз барынша тез өсіру үшін бір айға реклмаға барынша аз ақша салу емес.

Тез өсудің кілті, ол барынша айына КӨП ақша салу. (сіздің воронка еш шығынсыз болған кезде ғана)

Барлық басқа нәрселер тең болған жағдайда, ең көп инвестициялаған маркетолог клиенттер мен продажалардың негізгі үлесін алады.

Келісесінба?

  1. MVP Фронт Енд воронканы құрыңыз
  2. Сол воронканы минимальный шығынмен тексеріп көріңіз
  3. Оптимизация жасап, шығынсыз деңгейге көтеріңіз
  4. Сосын уже трафикке көп ақша салып, масштабқа шығыңыз
Егер сіз дұрыс, еш шығынсыз Фронт Енд воронка құру туралы білгіңіз келсе, то осы жерге өтіңіз.



Made on
Tilda