1 бөлім
Бұл жаңа модель кез келген клиентті тартуға және 30 күн ішінде 3 000 000 теңгені құрайтын тұрақты айлық табысқа жетуге мүмкіндік береді, тіпті сіз навичок болсаңыз да, сізді ешкім танымаса да, сізде тіпті аудитория аз болған жағдайда да.
Бұл модельдің ерекшелігі қандай. Обычно сіз барлық дайындықты жүргізе отырып, 1-2 айға запускка инвестициялайсыз. Стористе ұзақ прогрев жасап, посттар жазасыз. Содан кейін адамдарды тегін консультация беруге шақырасыз. Көбісі оларға келмейді де, өйткені олар құндылықты көрмейді (кездестіргендердің бәріне қандай эксперт тегін консультация бере береді?). Ал келгендер іс жүзінде сатып алмайды. Нәтижесінде сіз қадаласыз, өйткені сіз адамдарды сатып алуға көндіре алмайсыз.

Жасаған барлық нәрсе көп уақытты, күш-жігерді, энергияны қажет етеді және көбінесе ойдағыдай нәтиже бермейді.
БОЛДЫ !
Енді ретімен АЙТАЙЫҚ.

Қараңызшы, сіз 30 күнде алғашқы 3 000 000 теңгені жасағыңыз келеді.
Сіздің өніміңіз 150 000 теңге тұрады делік.
Осы мақсат үшін қанша сату керек?
Дұрыс. Бар болғаны 20 сатылым!

Бұл 20 сатылымды қалай жасауға болады? Ол үшін 30-35 стратегиялық сессия өткізу керек (бұл не екенін сәл кейінірек түсіндіремін).
№ 1-ші ШАГ
Стратегиялық сессияның 2 негізгі мақсаты бар:

Мақсат №1
- клиентке ол үшін төлегеннен гөрі көбірек пайда беру. Ол негізгі өнімді сатып алмаса да, ол бәрібір қуанады.

№2 мақсат - олардың сіздің негізгі өніміңізді сатып алғысы келетін жағдайға әкелу.
СТРАТЕГИЯЛЫҚ СЕССИЯ
МАКСИМАЛЬНО ПРОСТО
Сонымен қатар сізде:

Упаковка
Аудитория
пописчиктер базасы болмасада,

ДҰРЫС Клиент-Конвертер алгоритмін қолдана отырып, сіз жоба басталғаннан кейін 2-3 аптада керемет нәтиже жасайсыз.
ҚАНДАЙ ҰСЫНЫС (ОФФЕР) ЖАСАУ КЕРЕГІН БІЛЕСІЗ

ПРОМОУШЕНДА НЕ БЕРЕТІНІІҢІЗДІ БІЛЕСІЗ

СТРАТЕГИЯЛЫҚ СЕССИЯДА НЕ АЙТУ КЕРЕК БІЛЕСІЗ, ОЛ КЛИЕНТІҢІЗГЕ МАКСИМАЛЬНО ПАЙДА АЛЫП КЕЛЕДІ ЖӘНЕ НЕГІЗГІ ӨНІМІҢІЗДІ САТУДЫ ЖҮЗЕГЕ АСЫРАДЫ

Мысал;
Жақында мен стартапта біраз нәтижелері бар және одан әрі өсуді қалайтын бір жігітпен телефон арқылы сөйлестім.

Біздің қоңырауымыз қазір әлемде болып жатқан барлық оқиғалардың басына келді.Басында бәрі дұрыс жасап тұр еді, дегенмен қазір кейбір жұмыстарда проблема болуы мүмкіндігін айтты.

Стратегия сеансында клиенттен бірінші сұрағаным: сіздің мақсатыңыз қандай?

Ол айтып жатыр:

Соңғы бір айда маған 9 клиент келіп, 2 100 000 теңге табыс таптым. Айына 5 миллион теңгеге шығып алғым келеді.

«Жарайды» деймін. – Ол үшін не істеу керек?

Ол:
Анау-мынау, – деп қысқасы өз жоспарын айтты.

Оны тыңдай отырып, уже өз тәжірибемнен түсінемін, оның ойы оған қалаған нәтижені бермейді. Сондықтан оның жоспары сәтсіздікке ұшырайды. Бұл барлық клиенттерде болады, әйтпесе бұрыннан табысқа шығып кетекен болар едігой дұрыспа.

Мен оған оның жоспары орындалмайтынын айтып, себебін түсіндіремін. Бұл үшін әрине алғыс аламын, өйткені мен оның сәтсіз запускқа жұмсайтын уақыты мен ақшасын үнемдедім.

Не болып жатқанын қараңыз. Енді ол ойлайды: Енды мен не істеймін? Не істейін? Ескі жоспар орындалмайды, бірақ менде жаңасы жоқ.

Жаңа жоспарға сұраныс автоматты түрде қалай жасалғанын көрдіңіз бе?
Мен сізге "Client-Converter" workshop-ына доступ ашамын ол - 3 сабақтан тұрады
Сонымен қатар, біз сізге қажетті материалдарды береміз:
Ал енді адамдарды ақылы стратегия сеанстарына қалай тартуға болады?
Промоушен клиенттің ойы мен жүрегін жаулап алады! Қызықтырады, сұраныс тудырады, сатады.

Осы жерге дейін оқып отқан болсаңыз, сіздің қызығушылығыңыз дәл қазір 100% екеніне сенімдімін. Көрдіңіз бе, промоушеннің күші неде? Қызықтырады, сұраныс тудыртады, сатады. Өйткені промоушен клиенттің санасы мен жүрегін жаулап алады.

Бір сөзбен айтқанда, біз өзіміз қолданатын нәрсені ғана үйретеміз.

Жалпы, промоушен жасау - бұл отырып жай мәтін жазу емес. Жоқ, жоқ, «жазушы» болғаннан пайда. Ол ешқашан жұмыс істемейді.

Промоушен жасаудың 14 оңай қадамы бар. Бұл, шын мәнінде, сіз жауап беретін 14 сұрақ және клиенттерді төлеуге мәжбүр ететін барлық мағыналарымен, идеяларымен бірдей промоушен жасайсыз.

Бірақ бұның маған несі ұнайтынын білесіз бе? Бұл «Клиент-конвертердің» бүкіл модельдерге қарағанда тез жасалатыны және жоғары эффективность беретіндігі.
Промоушенді американдық «AGORA» компаниясы жасаған, ол жылына 1,5 млрд доллар табыс әкеледі! (185 млрд теңгемен)
Өзіңіз қараңызшы. Мысалы, сол атышулы вебинарды өткізу үшін сізге қанша күш қажет?

→ Ол үшін сайт жасайсыз
→ Техникалық жақтарды реттейсіз, мұны істеу үшін сізге адамдар қажет болуы мүмкін еще
→ Содан кейін трансляция
→ Презентация жасау
→ Оған дайындалу
→ Бұны жасаудан адамдар шаршады
Мынау клиент тартуда, бәрі пайдаланып жүрген қарапайым схемасы.
МІНЕ ОСЫНЫҢ БАРЛЫҒЫНА ДҰРЫС АЛЬТЕРНАТИВА НЕ ?
ЖАУАП: «Клиент-конвертер»

Міне, жаңа модель
«Client-Converter»
қалай жұмыс істейді

Мұнда оның қалай жұмыс істейтінінің диаграммасы берілген.
Тұрақты түрде айына 3 000 000 теңгеге ие болу үшін сізге клиент конвертердің тек 3 негізгі элементі қажет:

✔ Сіз сататын негізгі өніміңіз (услуга, коучинг, консультация беру, т.б.).
✔ Негізгі өнімді ұсынатын ақылы стратегия сеансы.
✔ Және клиенттерді ақылы стратегиялық сессияға тарту үшін сіздің қатысуыңызсыз автоматты түрде болатын жарнама.
Бұл клиенттерді тез тартуға мүмкіндік беретін модель. Орташа алғанда, басынан бастап алғашқы клиенттерге дейін 1 апта кетеді. Және бұл бір реттік әрекет емес. Сіз күн сайын жаңа клиенттерді ала аласыз және кез келген жерден трафикті тарта аласыз: тіпті ВК-дан, тіпті блогерлерден, тіпті TG каналдарынан да. Өйткені ол бастапқыда белгілі бір арнаға тәуелді емес. Бұл айнымалы модель.


Бұл - стратегия сеансы үшін төлеген клиентпен 60 минуттық кері байланыс. Иә, айтпақшы, бұл АҚЫЛЫ сеанс. Себебі біз не үшін тегін келгендіктен сізді толық тыңдамайтын клиентке уақытымызды құртуымыз керек ? Всегда барлық тегін деген кнопкаларды қатарынан баса беретіндер бәрін қалайды, бірақ ешқашан ештеңе сатып алмайды. Бізді ТӨЛЕЙтін, төлемге қабілетті аудитория ғана қызықтырады.

Стратегиялық сессиядан кейінгі орташа конверсия негізгі өнімді сатып алуға 40-50% құрайды.

Яғни, 10 сатылым жасап, 3 000 000 теңге пайда табуымыз үшін 20-25 стратегиялық сессия өткізуіміз керек. Өнім бағасына байланысты. Негізінде бәрі осы, мақсат орындалды!

Ал егер 3 000 000 сізге жеткіліксіз болса және көбірек тапқыңыз келсе, жай ғана көбірек стратегиялық сеанстарды өткізіңіз. Бұл крандағы су сияқты. Көбірек сатуды қаласаңыз - кранды қаттырақ ашыңыз. Аз қаласаңыз - бекітіңіз. Сіздің мүмкіндігіңізге байланысты.
Мағынасын түсінген шығарсыз әлде түсінбедіңіз ба ?
Бұл стратегиялық сессияның құрылымы қандай?
БІРАҚ! Егер сіз дәл қазір адамдарға стратегиялық сеанстарды сатам деп ойласаңыз, сразу сәтсіздікке ұшырайсыз! Өйткені бұл модельде 3 негізгі компонент бар (ол туралы сәл алда айтам).

Бірақ алдымен мен сізге негізгі өніміңізді САТАТЫН ақылы стратегия сеанстың құрылымын беремін, тіпті сізде ешқандай сату дағдысы болмаса да. Тіпті сіз біреуге бірдеңені сатуды жек көрсеңіз де (ия ондайлар бар, сатуды жек көретіндер) жұмыс жасайды.
Енды бұның бәрін қалай жасау керек ?
Қолыңызда «Не істеу керек?», «Оны қандай ретпен орындау керек?» деген сұрақтарға жауаптары бар егжей-тегжейлі ЖОСПАР КАРТАСЫ БОЛСА БОЛДЫ.
Енді дальше не істедім? Мен оған БАРЛЫҚ ЖОЛДЫ (жаңа жоспар), қазіргі А нүктесінен мақсатына жету үшін қажетті барлық негізгі қадамдарды нақты көрсеттім. Оның жағдайында бұл айына 4,5 миллион тұрақты пайда.

Негізгі кезеңдерді айтып, олардың әрқайсысының маңыздылығын көрсеттім. Бұл үшін мен одан да көп алғыс аламын дұрыспа, өйткені оған жаңа жоспар өте қажет еді және ол оны алды!

Содан жақсы эмоциялар пайда болады. Бұл тек бір ғана нәрсені білдіреді: оны жігітті мен айтқан модель ішінен оталдырып жіберді. Ол сразу сол кезде жаңа запускісін жасағысы келе қалды.

Осылайша мен нақты жолдар көрсетіп және оған жетуге көмектесетін көптеген мүмкіндіктер көрсеттім.

Енді сіз адамдардың стратегиялық сессияларға неліктен қуанатынын түсіндіңіз бе? Олар төлеген ақшасынанда көбірек құндылыққа ие болады
.
Бірақ бұл соңы емес! Келесі қадам - оның менің негізгі өнімімді сатып алуға алып келу!

Мен айтамын: «Қараңыз, көптеген адамдар күйіп, нәтижеге қол жеткізе алмайтын бірқатар маңызды сәттер бар».
И түсіндіре бастаймын:

біріншіден - момент
екіншіден - мынау
үшіншіден - былай
төртіншіден - осылай және т.б.

Мен бұл элементтің ӘР БІРІНІҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫН атап өтемін! Бұл туралы жай айтып отырған жоқпын, олардың әрқайсысының мәні мен маңызына тоқталып отырмын.

Шешімі қандай? Бұл өте қарапайым.

Бұл жігіт мен айтып отырған модельдің қарапайымдылығын көреді
Ол оған ұнайды және оны өзі жүзеге асырғысы келеді.
Көмексіз жұмыс істей алмайтынын да түсінеді.

Ал оның миы не істейді? Дұрыс! Шешімін іздейді!

Ал ең оңай шешім – менен көмек сұрау.

Ол сөзімді бөліп:
«Күте тұрыңыз, мұны істеуге көмектесе аласыз ба?» Мен дайынмын. Және ол қанша тұрады?
Мен айтамын:
- Иә, әрине көмектесе аламын . Міне, шарттар!

Нәтижесінде, 15 минуттан кейін 300 000 тг мөлшерінде төлем алдым.
Қайталап ЖІБЕРЕЙІК:

Алдымен мен оның мақсатын (не қалайтынын) білдім.
Екіншіден, оның жоспарын, осы мақсатқа жету жолын қалай ойлайтынын білдім.
Үшіншіден, мен оның жоспары күрделі және жұмыс істемейтінін түсінуге мүмкіндік бердім. Өйткені ол реально жасайтын болса, оны баяғыда жүзеге асырған болар еді.
Төртінші – өз мақсатына жететін жұмыс жоспарын көрсетті, және маңызды кезеңдерді атап өтті, онсыз жұмыс істемейді. Бұл оның бойында менімен бірге жүруге және менің қызметтерімді пайдалануға деген ынтасын тудырды.
Бесіншіден, ұсыныс жасап, ақшаны алдым.

ВОАЛЯ! 300 000 мың тг - 60 минутта! Қалай?

Стратегиялық сессияның АЛГОРИТМІН ТҮСІНДІҢІЗ БЕ ? Не істелді? Неліктен клиент маған 60 минут сөйлескенім үшін 300 000 теңге төледі?
Сіз дайын чек-лист арқылы бірнеше сағатта өзіңіз үшін стратегиялық сеанс үлгісін жасай аласыз.

Өйткені бұл стратегиялық сессияларды өткізуге арналған ДАЙЫН ШАБЛОНДАР БАР.

Оның әр жолы қайталанатын 5 негізгі қадамы бар. Оны бір, екінші, бесінші, 110-шы клиентке де қайталайсыз, және қалаған нәтижеге қол жеткізесіз яғни, сеанстардан 40-50% төлем аласыз.

Сондықтан біз запусктардың нәтижесін оңай болжай аламыз.

Нәтижесінде, негізгі өнімнің 10 сатылымы 1 500 000 жету үшін сізге 15-25 стратегиялық сессия өткізуден басқа ештеңе қажет емес және ақылы консультациялар. Сіз өзіңіз үшін осы стратегиялық сессияның үлгісін жасап, оны қайта-қайта пайдаланатын болсаңыз, бұдан басқа не оңайырақ болуы мүмкін?
Ал енді ең қызығын айтайын)) Клиенттің өзі төлейтін осы 20 стратегиялық сессияға клиент қалай табуға болады? Әдетте, бұл жоғары чек емес 5 000 - 20 000 теңгеге дейін.

Жауап: ПРОМОУШЕН ЖАСАУ

Промоушен - бұл Интернеттен сізді бұрын танымайтын және сіз туралы ештеңе естімеген адамға сіздің стратегиялық сессияңызды және сізді автор яғни осы саланың маманы ретінде таныстырады. Ең бастысы, промоушен сіздің стратегиялық сессияңызға СҰРАНЫС ТУҒЫЗАДЫ және оны АВТОМАТТЫ ТҮРДЕ САТАДЫ.

Промоушен осыны түсіндіретін видео болуы мүмкін немесе дәл қазір сіз оқып жатқан сияқты ұзақ лонгрид болсада болады.
Проблема тек неше ақша салам жарнамаға дегенде ғана болып тұрго.
Ал менің бала массажына бар болғаны 2 күнде промоушн жасадым, бұл 14 клиент және
1 200 000 тг алып келді.

Сонымен қатар, мен бұл промоушенді БІР РЕТ жасадым және әлі күнге дейін ол автоматты түрде клиент әкеліп тұр.
Неліктен стратегиялық сессия ақылы болуы керек?

ИӘ, ӨЙТКЕНІ СІЗ ЭКСПЕРТСІЗ! Сіздің эксперт ретіндегі уақытыңыз шектеулі және ол ақшаға сатуға стоит! Ешбір жағдайда біз өз клиенттеріміздің алдында тегін консультация беру арқылы өзімізді төмендетпеуіміз керек.

Ал ешқашан сатып алмайтын, бірақ жылап, басын изеп, тегін консультация алуға келетін адамға 60 минут жұмсаудың еш мәні жоқ. Бізге бұл керек емес, солай ма?

Бұл промоушен 5 000 теңгеден 20 000 теңгеге дейін АҚЫЛЫ стратегиялық сессияны сатады. Сізге қызығушылығы бар және сіздің консультацияңызды керек ететін клиентпен ғана сөйлесу керексіз! Түсінесіз ба )

Яғни, сессияға ақшасын төлеген адамдар келеді. Бұл нені білдіреді? Бір ғана нәрсе: олар үшін біздің өнімді алу өте маңызды және құнды. Бұл біздің негізгі өнімімізді (мысалы, жеке менторлықты т.б) сабырмен қиналмай көп ойланбай сатып алады деген сөз.

Сіз дұрыс технологияны пайдаланып, стратегиялық сессияны өткізіп жатқанда, клиенттер сіздің барлық өнімдеріңізді сыпырып сатып алады.
Бұл тек бізде және штаттарда ғана бар бүгінгі күн үшін ең жақсы модель. Сонымен, мүмкіндігінше жеңілдетіп, тезірек және жақсы нәтижелерге қол жеткізе алуға мүмкіндік болса, неге қиын жолды таңдайсыз?

Ал енді ең қызығы. Біздің промоушенді оқып, сатып алатын адамдар керек дұрыс па?

Промоушенді бюджетсіз іске қосуға болама? Немесе сіздің ақшаңыз 2 Salam Bro бургерінің құнына тең болса?

2021 жылдың қазан айында мен жаңа өніммен Client -Converter технологиясын қолданатын воронкамды іске қостым.

Сонымен барлығы дайын болған кезде таргет жібердік. Содан мен картамды рекламаға қостым, онда бар болғаны 12 000 теңге болды. 15 доллор дан бір-екі сатылым болатынына сенімді болдым.

Бұл шынымен қалай болды?
Бар болғаны 5 252 теңге айналып, АЛҒАШҚЫ КҮННІҢ САТЫЛЫМЫ 62 940 теңге.
Потом ары қарай Клиент - Конверторды пайдаланып 6 продажа жасалды.
Өйткені Client-Converter моделіне жасалған промоушен өзі үшін, өзіне қайта салатын ақша таба бастады. Бұл өте үлкен артықшылық, жарнамаға кететін ақшаны өзі шығарып отыратын ешқандай модель жоқ.

Қысқасы, менің промоушенім тартқан алғашқы клиенттер Salam Bro-дан 2x гамбургер бағасына түсті))) Керемет, солай емес пе?
Міне осының бәрін сіз үшін жасайтын «сиқырлы продюсерді» таба алмайсыз.
.
Мен көптеген эксперттердің запуск жасаудағы процесстерді аутсорсингке беруді және өзінің ТЕК өніммен айналысуды қалайтынын түсінемін. Сол үшін және білімі жоқ болғасын, олар бәрін жасайтын продюсер алады!

БІРАҚ! Нарықтағы барлық продюсерлер ескірген үлгі бойынша жұмыс істейді!


Түсінгеніңіздей, олар жасап жүрген метод не тиімсіз және тым күрделі. Сізді «Клиент-конвертер» моделімен запуск жасайтын продюсер почти жоқ.

Сонымен қатар, модель шынымен күрделі емес, сондықтан оны өзіңіз меңгеру немесе оны меңгеру үшін көмекшіге беру сізге қиын болмайды. Оның үстіне, сіз түсінгеніңіздей, бұл бір рет жасалады, бірақ ол күн сайын клиенттер мен сатылымдар әкеледі.

Айтпақшы, бұл модель сіздің негізгі өніміңізді жоғары чектермен сатуға мүмкіндік береді. Ең болмағанда 100 000 тенге, қаласаңыз 500 000 тенге, тіпті 1 500 000 миллион үшінде болады. Соңғы осы модельмен жасалған психолог 150 000 тг ден 10 адамға 4 күндік терапеясын сатты.

Сондықтан ойланыңыз. Сіз тіпті вебинар арқылы ослай сата аласыз ба? Қазіргі уақытта вряд-ли.
БҰЛ МОДЕЛЬ тіпті Facebook, Instagram, Youtube желілеріне ТӘУЕЛДІ ЕМЕС.

Сіз «Клиент-конвертер» модельіне көшкен кезде трафикті қайдан алатыныңызға мән бермейсіз. Қандай да бір нақты платформаға тәуелді емес, мысалы, Instagram-да. Бір күнде страницасы блокқа кетіп бәрін жоғалтқан эксперт блогерлер инстаға қаншалықты тәуелді болды, бірақ бұл модельмен сіз тәуелді болмайсыз.

Сонымен қатар шын мәнінде, бізде бұл модельмен маневр жасау үшін кең өріс бар.
Сондықтан мен бұл модельді «Көп вариантты модель» деп атағанды ұнатамын.

ОКЕЙ. Модельдің қалай жұмыс істейтінін, қандай дәйектілікті, қандай мүмкіндіктерді және неліктен бұл коучингтік қызметтерге, консультацияларға және кез келген түрдегі тәлімгерлікке клиенттерді тарту әлеміндегі трендке айналатынын модель екенін түсіндіңіз деп ойлаймын. Альтернативтар жоқ.

Тағы да қайталап көрейік. «Клиент-конвертер» - бұл бір рет жинау керек 3 негізгі элемент:

1. Сіз сататын негізгі өніміңіз (флагмандық).
2. Негізгі өніміңізді ұсынатын 14 фазалық үлгіге негізделген стратегиялық сессияның жоспары.
3. Және стратегиялық сессияны сататын промоушен.
Мысалы, сіздің жарнамаңызға минимум 300 адам кірді және олардың 10% сіздің стратегиялық сеансыңызды, айталық, 5 000 теңгеге сатып алады.

Яғни, 15 000 теңгеге 30 адам = 500 000 теңге. Бірақ біздің негізгі табысымыз бұл емес.
Сонда осы 30 адамның тіпті 10-ы ғана сіздің негізгі өніміңізді айталық, 150 000 теңге чекпен сатып алады.

Барлығы бізде 1 500 000 + 500 000 = 2 000 000 теңге.

Мен көрсеткіштерді төменгі бетон болатын вариантпен есептеп отырмын. Бірақ шындап айтқанда, ешқандай айырмашылық жоқ. Өзін-өзі ақтайтын трафик көп болған сайын табыс көп.
АЛ ЕНДІ ДАВАЙТЕ 1 АЙДА СІЗДІҢ ТАБА АЛАТЫН АҚШАҢЫЗДЫ ЕСЕПТЕП КӨРЕЙІК
Мен бұл бөлімді «А что если ...» деп атаймын.
Егер сізде Client-Converter болса запуск жасау үшін одан асқан қандай жеңіл жол болуы мүмкін!
Ниша: Бала массажы
Запуск: 1 200 000 тг
Уақыт: 4 күн
Шығын: 22 000 тг
ЭКСПЕРТТЕРДЕН МЫНА СӨЗДІ КӨП ЕСТИСІН " МЕН БІРІНШІ ПРОДУКТЫНА УПАКОВАТЬ ЕТЕМ СОСЫН ТРАФИК ТАРТАМ"
Мен жасап көрмегем білімім бар және соны үйрету үшін онлайн клиенттерді алуды бастағым келеді.

Негізі сіз 100 клиент қабылдап көрдіңізбе немесе 0 ма маңызды емес. Неліктен? Өйткені бұл модель нарықта көріп жүрген не сізге гуру-эксперттер айтқан модельге ұқсамайды.

Ең бастысы сізге 3 негізгі компонентті меңгеру жеткілікті:
1. Промоушен.
2. Стратегиялық сессияларды өткізу.
3. Өніміңізді упаковать ету
Біз онымен жұмыс істей бастағанда, оның сатуда, клиенттерді тартуда ЕШҚАНДАЙ тәжірибесі болған жоқ. Тек бала массажы және денсаулық саласында запуск жасау идеясы болды. Бұл сала бәсекеге толы білесіздер.
Бірақ 4 күннен кейін ол клиенттерді алып, нөлден бастап, жоғары чекпен 1 200 000 теңге жасады.
Алдымен сіз өзіңіздің КЛИЕНТТЕРІҢІЗГЕ, ӨНІМІҢІЗГЕ және РЕСУРСТАРЫҢЫЗҒА бейімделген


Барлық жаңадан бастағандар қандай қателік жіберетінін білесіз бе? Олар алдымен өнімдерін айлап упаковать етіп, содан кейін трафик қалай тартуға болатынын ойлай бастайды. Сосын неге сатылым жоқ деп таңғалады: «Неге менен ешкім сатып алмайды?», деп.

Проблема неде?

Біз алдымен аудиторияның не қалайтынын түсінуіміз керек, өзіміздікін тықпаштамай. Және сіздің өніміңіздің идеясын, оны сатып алатын-алмайтынын тексеру керек. Сонда ғана өз салаңызда бәсекелестіктен тыс болатын өнімді жасайсыз. Содан кейін өніміміздің 100% сұранысқа ие екеніне сенімді боласыз.

Мен жиі айтамын: Маған бәсекелестік маңызды емес, ол мен үшін жоқ. Неліктен? Өйткені мен аудитория қалаған және бәсекелестерім ұсына алмайтын өнімді жасаймын. Сіз де солай етеңіз.
Алдымен өнімді сату, сосын оны қалай жасауды ойластыру керек.

Біз 1 200 000 тг түсірген кезде біздің өнім әлі жоқ еді, біз сатқаннан кейін сұранысқа ие өнім жасадық.
Сіз қандай өнімді сататыныңыз маңызды емес. Бұл қазірдің өзінде әртүрлі нишаларға жұмыс істеді:

- маркетинг
- сату
- эзотерика
- психология
- медицина
- сауда
- фитнес
- криптавалюта
- трейдинг
- похудение
- отношение
- денсаулық
- сән
- сұлулық
- коучинг
- блог жүргізу
- физикалық өнімдерді (тауарларды) сату
Және бұл тізімді шексіз жалғастыруға болады.

Өйткені ол штаттардағы және біздің нарықтағы ЖҮЗ деген сала бойынша сынақтан өткен. Және бұл тиімді екені дәлелденді.

Тағы бір рет. Егер сізде «Менде осындай ерекше нәрсе бар, бірақ ол бұл модельге сәйкес келе ме?» Деген сұрақ туындаса, онда жауап;
Егер өнімді онлайн курс, наставничество, коучинг, консультация клиентпен байланыс тікелей жасалса - ИӘ, ОНДА БОЛАДЫ!
ЕНДІ НЕДЕН БАСТАЙМЫН ДЕГЕН СҰРАҚ ?
СТРАТЕГИЯЛЫҚ СЕССИЯ ДЕГЕН НЕ ?
№ 2-ші ШАГ
ПРОМОУШЕН ҚҰРУ
А ЧТО ЕСЛИ МЕНДЕ ӘЛІ ВООБЩЕ КЛИЕНТ БОЛМАҒАН БОЛСА ШЕ ?
Бұл Марал ханым
АЛ БҰЛ МОДЕЛЬ МЕНІҢ НИШАМА
КЕЛЕ МЕ ?
АЛ ЕГЕР МЕНДЕ КОМАНДА
БОЛМАСА ШЕ
Модель техникалық іске асыруда өте қарапайым, тіпті команда қажет емес.

Вебинар немесе марафон кезіндегі сияқты ескі әдіспен жасалуынан айырмашылығы.
Сізге :
дизайнер
техник
копирайтер
чат боты керек емес !


Жалпы, жұмыс процесінде қажет болуы мүмкін кез келген маманды іздеуден арылуға болады, олар сізге керек болмайды. Так что ВЕЛКОМ!
АЛ ЕГЕР МЕНДЕ КЕЙС БОЛМАСА
ҚАЛАЙ БОЛАДЫ
Міне, тағы бір үлкен артықшылық. Сіз үйреніп қалғандай массовый онлайн курс сатпайсыз. Тек үлкен чекке жеке наставничество, коучинг сияқты өнімді сатасыз.

Біріншіден, адамдар стратегиялық сеанс кезінде сіздің тәжірибеңізді көреді (мен төменде беретін барлық ережелер мен примерге сәйкес) және сіздің негізгі өніміңізге оңай өтеді.

Екіншіден, сіздің клиенттеріңізге наставник болудың тиімділігі өте жоғары. Оны онлайн курстарда айту мүмкін емес. Сондықтан қазір кейстеріңіз болмаса да, маңызды емес.
30 күн ішінде дұрыс промоушен құрып өз өніміңізді сатып айына 3 000 000 тг ден жоғары табыс табу үшін нестеу керек ?
Елестетіңізші: сіз үй салып, оны ірге тасынан емес ,төбесінен бастағыңыз келеді яғни шатырдан! Бұл как минимум странно, солай ма?
Көптеген продюсерлер, эксперттер запуск жасамай тұрып уже қадалып жатады. Неліктен деп ойлайсың?
Бұл көптеген эксперттердің қателігі, сондықтан көпшілігі клиенттерсіз отырады және кез-келген «тегін консультация беру» решение деп ойлайды, еще ол оның үстіне дұрыс жұмыс істемейді себебі дұрыс құрылмайды.

Яғни, ататын запуск жолын білмей, просто жасай береді. Сайт ауыстырады. Посттарды жазады. Команда іздейді. Чат-бот жасайды.
ЗАЧЕЕЕЕМ ?
ЗАПУСК СТРАТЕГИЯСЫН
жасауыңыз керек !
Сіздің қолыңызда Client-Converter моделімен запуск жасаудың толық схемасы бар деп елестетіңіз. Сонда сіз бүгін, ертең, осы аптада және келесіде не істеу керектігін білесіз. Яғни, бүкіл жол мүмкіндігінше ашық болады.
Менің сізге ұсынатын ең керемет ұсыныс ол -
СІЗБЕН БІРГЕ "КЛИЕНТ- КОНВЕРТЕР" МОДЕЛІНЕ СӘЙКЕС ЗАПУСК СТРАТЕГИЯСЫН ЖАСАУ
СІЗДІҢ НИШАҢЫЗҒА, РЕСУРСЫҢЫЗҒА ЖӘНЕ МАҚСАТЫҢЫЗҒА АРНАЛҒАН
МЕНІҢ ЖОСПАРЫМ МЫНАУ:
1 БӨЛІМ
БІРІНШІ САБАҚТА
1. «Клиент-конвертер» үлгісінің қандай нұсқалары бар екенін көресіз
2. Сіз өзіңіздің негізгі өніміңіздің «Офферін» қалай жасау керектігін түсінесіз, бастарта алмайтын ұсыныс жасайсыз
3. Ұсыныс жасаудың 10 қадамын қарастырамыз
4. Негізгі өніміңіз үшін сайт прототипін қалай жасау керектігін түсініңіз
5. Аудиторияңыз міндетті түрде бас тартпайтын жетілген ұсыныс жасау үшін нарық пен аудиторияны зерттеуді қалай жүргізу керектігін біліңіз
ЕКІНШІ САБАҚТА
1. «Промоушенді» жасау үшін 14 қадамнан өтеміз.
2. Бірнеше промоушенді талқылаймыз
3. Клиенттерді қалай сіздің фанатыңыз болып қалу керектігін айтамыз
4. Промоушен форматтардың қандай екенін және қайсысын пайдаланғаныңыз дұпыс екенін түсінесіз
5. Аудиторияның тартудың 5 деңгейі
6. БӘСЕКЕ БОЛМАЙТЫН және тиімділігі жоғары өнімді жасау үшін «нарықтың күрделілігінің» 5 деңгейі көреміз.
ҮШІНШІ САБАҚТА
1. «Стратегиялық сессияларды» өткізу стратегиясын үйренесіз
2. «Стратегиялық сессияларды» өткізудің 5 қадамын қарастырамыз.
3. Клиенттерге «сатусыз сату» қалай болатынын көресіз, өздері сізден ОЛАРҒА САТУыңызды сұрайтындай сатуды үйренесіз
5. Сіз консультацияны қалай өткізу керектігін және максималды пайданы қалай беру керектігін көресіз
6. Сіз «старт сессиясы» презентация бөлігін қалай өткізу керектігін көресіз.
Нәтижесінде сіз «Клиент-конвертер» үлгісіне сәйкес запуск жасау картасымен кетесіз.
2 БӨЛІМ
БҰЛ ЖҮЗ ПАЙЫЗДЫҚ ПРАКТИКА
ЖЕКЕ СТРАТЕГИЯЛЫҚ СЕССИЯ
Үш сабақтың теориялық бөлігін аяқтағаннан кейін және қолыңызда ЗАПУСК стратегиясы болғаннан кейін оны ТОЛЫҚ АЯҚТАУ КЕРЕК.
Сізде міндетті түрде жауабы қажет сұрақтар қалады.

Сондықтан біз сізбен 40 минуттық жеке стратегиялық сессияны жоспарлаймыз, онда дұрыс запуск үшін түсініксіз жерлерді 1-ге 1 талдаймыз. Мен мүмкін болатын құлдырау нүктелері мен өсу нүктелерін көрсетемін, бұл одан да үлкен нәтиже береді.
СТРАТЕГИЯЛЫҚ СЕССИЯ деген не және одан сіз не аласыз ?
Біз сіздің барлық тәжірибеңіз бен қабілеттеріңізді, ақша, база түріндегі ресурстарды біріктіреміз. Сіздің күшті және әлсіз жақтарыңыз қандай екенін және олар қандай қауіптер мен мүмкіндіктер әкелетінін анықтаймыз. Сіздің күшті жақтарыңызды барынша пайдалану және әлсіз жақтарыңызды азайту үшін жұмыс жасаймыз.
1. А нүктесін анықтау
Алдағы 3 айға мақсат қоямыз. Бұл мақсатты маркетингтік және қаржылық көрсеткіштерге бөлеміз. Біз сіздің бұрынғы опытыңызға сүйене отырып, қаржылық жоспарды жасаймыз.
2. В нүктесін анықтау
Сіздің B пунктіңізге сүйене отырып, мақсатыңызға мүмкіндігінше тез және аз шығынмен жету үшін біз нақты әрекеттердің тізімін жасаймыз. Бұл әрекеттерге нақты мерзімдер мен жауапты адамдарды қоямыз.
3. В нүктесіне Жол картасын құрастырамыз.
СОҢЫНДА БҰЛ СІЗГЕ НЕ БЕРЕДІ ?
МЫНА КОМБОНЫ ЕЛЕСТЕТІҢІЗШІ
Сіз Client-Converter workshop-ның теориялық бөлімінен өтесіз, онда сіз жаңа Client-Converter запуск жасау үлгісіне толығымен еніп, өніміңіздің стратегиясын жасайсыз (ҚАЛАЙ БОЛАДЫ және НЕ ЖАСАЙСЫЗ).
Содан кейін сіз әлі де ТРЕКЕР көмегімен, болашақ запукіңізді егжей-тегжейлерін түзетесіз. Ол гид сияқты қолыңыздан алып: «Мұнда барма, ол жерде тесік бар. Ал мұнда барыңыз - бұл жерде жол ең қысқа деп жетелейді.
БҰДАН АРТЫҚ НЕ БАР )
Конкурентті зерттеу шаблоны
Клиенттің аватары
шаблон
Промоушен шаблоны
Стратегиялық сессияның шаблоны
Сайт-протатипі
шаблоны
Бастарта алмайтын оффер шаблоны
Конкурентті зерттеу шаблоны
Клиенттің аватары
шаблон
Промоушен шаблоны
Стратегиялық сессияның шаблоны
Сайт-протатипі
шаблоны
Бастарта алмайтын оффер шаблоны
Конкурентті зерттеу шаблоны
Клиенттің аватары
шаблон
Промоушен шаблоны
Стратегиялық сессияның шаблоны
Сайт-протатипі
шаблоны
Бастарта алмайтын оффер шаблоны
Конкурентті зерттеу шаблоны
Клиенттің аватары
шаблон
Промоушен шаблоны
Стратегиялық сессияның шаблоны
Сайт-протатипі
шаблоны
Бастарта алмайтын оффер шаблоны
Конкурентті зерттеу шаблоны
Клиенттің аватары
шаблон
Промоушен шаблоны
Стратегиялық сессияның шаблоны
Сайт-протатипі
шаблоны
Бастарта алмайтын оффер шаблоны
Конкурентті зерттеу шаблоны
Клиенттің аватары
шаблон
Промоушен шаблоны
Стратегиялық сессияның шаблоны
Сайт-протатипі
шаблоны
Бастарта алмайтын оффер шаблоны
Конкурентті зерттеу шаблоны
Клиенттің аватары
шаблон
Промоушен шаблоны
Стратегиялық сессияның шаблоны
Сайт-протатипі
шаблоны
Бастарта алмайтын оффер шаблоны
Конкурентті зерттеу шаблоны
Клиенттің аватары
шаблон
Промоушен шаблоны
Стратегиялық сессияның шаблоны
Сайт-протатипі
шаблоны
Бастарта алмайтын оффер шаблоны
Конкурентті зерттеу шаблоны
Клиенттің аватары
шаблон
Промоушен шаблоны
Стратегиялық сессияның шаблоны
Сайт-протатипі
шаблоны
Бастарта алмайтын оффер шаблоны
Конкурентті зерттеу шаблоны
Клиенттің аватары
шаблон
Промоушен шаблоны
Стратегиялық сессияның шаблоны
Сайт-протатипі
шаблоны
Бастарта алмайтын оффер шаблоны
Конкурентті зерттеу шаблоны
Клиенттің аватары
шаблон
Промоушен шаблоны
Стратегиялық сессияның шаблоны
Сайт-протатипі
шаблоны
Бастарта алмайтын оффер шаблоны
Бірақ бір НО бар !
Workshop + стратегиялық сессияға 50 ғана орын бар
Жоқ, бұл маркетингтік ХОТ емес. Шынымен 50 орын бар. Себебі менде 300 - 500 қатысушыға тығыз кері байланыс ұсынатын команда аз. Керісінше, бұл «сіздер үшін ұтымды» ұсыныс.

Біз тест жасап, бүкіл базамызға 50 орынды бөлуді шештік. Мен оның өте кішкентай екенін түсінемін. Бұл 50 орынды көзді ашып - жұмғанша талап алып кетер
Сондықтан мен сізге айта алатын жалғыз нәрсе: тез әрекет етіңіз! ДӘЛ ҚАЗІР әрекет ЕТ!
СОНДА МІНЕ СІЗ МЫНА НӘРСЕГЕ ҮЛГЕРЕСІЗ :
Воркшоп + стратегиялық сессияға доступ

Воркшоптың записьіне 1 айға доступ

Менімен 40-минуттық стратегиялық сессия

Стратегиялық сессияның записьін

Барлық шаблондарға, чек-листтарға, карталарға доступ

Жабық каналдарға доступ

Ең мықты сенің запусктарыңа жасалатын ең мықты инвестиция
50
ОРЫН
Темірді қызған кезде соғып, орныңды небәрі
12 500 тг-ге
алып қал
Конкурентті зерттеу шаблоны
Клиенттің аватары
шаблон
Промоушен шаблоны
Стратегиялық сессияның шаблоны
Сайт-протатипі
шаблоны
Бастарта алмайтын оффер шаблоны
Конкурентті зерттеу шаблоны
Клиенттің аватары
шаблон
Промоушен шаблоны
Стратегиялық сессияның шаблоны
Сайт-протатипі
шаблоны
Бастарта алмайтын оффер шаблоны
Конкурентті зерттеу шаблоны
Клиенттің аватары
шаблон
Промоушен шаблоны
Стратегиялық сессияның шаблоны
Сайт-протатипі
шаблоны
Бастарта алмайтын оффер шаблоны
Конкурентті зерттеу шаблоны
Клиенттің аватары
шаблон
Промоушен шаблоны
Стратегиялық сессияның шаблоны
Сайт-протатипі
шаблоны
Бастарта алмайтын оффер шаблоны
Конкурентті зерттеу шаблоны
Клиенттің аватары
шаблон
Промоушен шаблоны
Стратегиялық сессияның шаблоны
Сайт-протатипі
шаблоны
Бастарта алмайтын оффер шаблоны
Конкурентті зерттеу шаблоны
Клиенттің аватары
шаблон
Промоушен шаблоны
Стратегиялық сессияның шаблоны
Сайт-протатипі
шаблоны
Бастарта алмайтын оффер шаблоны
Конкурентті зерттеу шаблоны
Клиенттің аватары
шаблон
Промоушен шаблоны
Стратегиялық сессияның шаблоны
Сайт-протатипі
шаблоны
Бастарта алмайтын оффер шаблоны
Конкурентті зерттеу шаблоны
Клиенттің аватары
шаблон
Промоушен шаблоны
Стратегиялық сессияның шаблоны
Сайт-протатипі
шаблоны
Бастарта алмайтын оффер шаблоны
Конкурентті зерттеу шаблоны
Клиенттің аватары
шаблон
Промоушен шаблоны
Стратегиялық сессияның шаблоны
Сайт-протатипі
шаблоны
Бастарта алмайтын оффер шаблоны
Конкурентті зерттеу шаблоны
Клиенттің аватары
шаблон
Промоушен шаблоны
Стратегиялық сессияның шаблоны
Сайт-протатипі
шаблоны
Бастарта алмайтын оффер шаблоны
Конкурентті зерттеу шаблоны
Клиенттің аватары
шаблон
Промоушен шаблоны
Стратегиялық сессияның шаблоны
Сайт-протатипі
шаблоны
Бастарта алмайтын оффер шаблоны
Конкурентті зерттеу шаблоны
Клиенттің аватары
шаблон
Промоушен шаблоны
Стратегиялық сессияның шаблоны
Сайт-протатипі
шаблоны
Бастарта алмайтын оффер шаблоны
Конкурентті зерттеу шаблоны
Клиенттің аватары
шаблон
Промоушен шаблоны
Стратегиялық сессияның шаблоны
Сайт-протатипі
шаблоны
Бастарта алмайтын оффер шаблоны
Конкурентті зерттеу шаблоны
Клиенттің аватары
шаблон
Промоушен шаблоны
Стратегиялық сессияның шаблоны
Сайт-протатипі
шаблоны
Бастарта алмайтын оффер шаблоны
Конкурентті зерттеу шаблоны
Клиенттің аватары
шаблон
Промоушен шаблоны
Стратегиялық сессияның шаблоны
Сайт-протатипі
шаблоны
Бастарта алмайтын оффер шаблоны
Конкурентті зерттеу шаблоны
Клиенттің аватары
шаблон
Промоушен шаблоны
Стратегиялық сессияның шаблоны
Сайт-протатипі
шаблоны
Бастарта алмайтын оффер шаблоны
Конкурентті зерттеу шаблоны
Клиенттің аватары
шаблон
Промоушен шаблоны
Стратегиялық сессияның шаблоны
Сайт-протатипі
шаблоны
Бастарта алмайтын оффер шаблоны
Конкурентті зерттеу шаблоны
Клиенттің аватары
шаблон
Промоушен шаблоны
Стратегиялық сессияның шаблоны
Сайт-протатипі
шаблоны
Бастарта алмайтын оффер шаблоны
Конкурентті зерттеу шаблоны
Клиенттің аватары
шаблон
Промоушен шаблоны
Стратегиялық сессияның шаблоны
Сайт-протатипі
шаблоны
Бастарта алмайтын оффер шаблоны
Конкурентті зерттеу шаблоны
Клиенттің аватары
шаблон
Промоушен шаблоны
Стратегиялық сессияның шаблоны
Сайт-протатипі
шаблоны
Бастарта алмайтын оффер шаблоны
Ия, ия егерде келіссеңіз бұл - берілетін білім үшін өте арзан баға.
БҰЛ ВОРКШОП ҚҰНЫ НЕБӘРІ 12 500 ТГ ТҰРАТЫНЫҢ СЕБЕБІ МЫНАУ;
Біріншіден, сізге максималды түрде құндылық бере алатыныма сенімдімін. Бұл деген сіз біздің көмегімізбен нәтижеге қол жеткізіп, сосын біздің клиентіміз болып қала алатыныңызды білдіреді.

Алдымен, сізге запуск жасауға көмек беріп, айына 2 000 000 нан жоғары тұрақты табысқа жетуге көмектесеміз. Сосын одан әрі өсу жолын көрсетеміз

Бұның әрі қарай қайда апаратынын кім біледі? Бәлкім, біз серіктес боламыз немесе бірге запуск жасап кетерміз, немесе біз сізді өз жобамызға алармыз. Мүмкіндіктер көп.

Бірақ алдымен сізге құндылықты максималды беріп, нақты нәтижеге жетуге көмектесуге рұқсат етіңіз. Бұл әділ болады.
100 % ГАРАНТИЯ
Егер берілетін білім сіздің көңіліңізден шықпаса, админға жай ғана хабарлама жіберу арқылы ақшаны қайтаруды сұрай аласыз. Ал толық қатысу сомасын қайтару 1 - 3 жұмыс күні толығымен қайтарып береледі деп ГАРАНТИЯ беремін
Мен Ернат сіздерге;
Ал сіздің 12 500 тг ге алатын воркшоп + стратегиялық сессия, сонымен қатар сіз алатын пайдамен салыстыруға аздап ақымақтық екені айдан анық
ЕСТЕ САҚТАҢЫЗ !
Бұл эксперименттік форматтағы жоба
И біз просто 50 ден көп адам алуға физический үлгермейміз
Сондықтан дәл қазір орын алып үлгеріңіз
СІЗДЕ ЕШҚАНДАЙ РИСК ЖОҚ
Made on
Tilda