«Достық итермелеу»
«Достық итермелеу»

Осыны өз продающий видеоларыңыздың, дожим сообщениелердің соңғы жағында қолданып көріңіз.

Бұл метод сіздің потенциальный клиенттеріңізді әрекет жасауға итермелейді

Бұны Америкада уже біраз жыл бойы қолданып келеді. Оны жасау оңай. И это работает!

CTA - Call to Actionның стандартный екі кең тараған методы бар.

№1 Метод: Потенциальный клиент бүгін әрекет жасаса, алатын бірегей артықшылықтар мен нәтижелерге назар аударыңыз.

№2 Метод: Потенциальный клиент бүгін әрекет жасаса, шешілетін больдар немесе мәселеге назар аударыңыз.

«Достық итермелеу» - бұл 2 методтың қосындысы.

Вот бұл қалай жұмыс жасайды:

Әр маркетинговая воронкада бірнеше әрекетке шақырту (СТА) болуы керек.

Көбінесе, №1 әрекетке шақыру алдында сіз потенциальный клиентіңізді әрекет жасау үшін ең күшті және ең сенімді уәдеңіз/пайдаңызды бөлісетін шығарсыз.

Содан кейін сіз келесі ең сенімді уәдеңізді/пайдаңызды ұсынып бастайсыз, Солай №2 CTA ұсынасыз.

Осының орнына, сізге осылай жасауды ұсынып отырмын:

№1 CTA-дан кейін, тағы бір уәде/пайданы бөлісудің орнына, олар дәл қазір бастан кешіріп жатқан қайғы-қасірет туралы, яғни «боль», Бұл әрекетті жасаса олар енді олай «қиналмайтынын» және әрекете жасамаса нені жоғалтатынын еске түсіріңіз. Что он упустит.

Басқаша айтқанда, олардың қазіргі қиын жағдайын еске түсіріңіз және олар сіздің ұсынысыңызды пайдаланбаса, олармен не БОЛМАЙТЫНЫН көрсетіңіз (мысалы, «Сізде тұрақты поток клиентов болмайды...», «Сізде ескірген модельмен, сіз үлкен продажаларға шыға алмайсыз», «Сіз ертеңгі болашаққа уайыммен жүре бересіз» «Запусктан запускқа өмір сүріп, выгорание боласыз», т.б.)

Содан кейін келесі әрекетке шақырыңыз (№2).

Одан кейін болашақ сіздің ұсынысыңыздан алатын екінші маңызды уәдені/пайданы сипаттауды жалғастыра аласыз…Одан кейін уже №3 әрекетке шақыру.

Причина бұл неге жұмыс жасайды? Чем прямой әрекете шақыруға қарағанда. Себебі сіздің потенциальный клиенттеріңіз мотивированы «удовольствие алуға» немесе «больдан қашуға». И бұл «Достық итермелеу» екі факторды да орындайды.

Міне осылай мини техникадан бірден пайда алудың оңай жолы...
Made on
Tilda