Қорытынды:
Бұл месседжіңізді аудиторияға сәйкестендірудің қаншалықты маңызды екенін көрсетеді. Олар үшін не жұмыс істейтінін және аудитория не істеп, нені түсінбейтінін білу.
Маркетинг әлемінде бұл «Білімнің қарғысынан аулақ болу» қағидасы: потенциальный клиенттеріңізбен, өз түсінігіңіз бойынша сөйлеспеңіз, бірақ олармен олардың түсіну деңгейіне қарай сөйлесіңіз.
Егер олар сіздің жеткізгіңіз келетін нәрсені түсінбесе немесе түсінбесе, олар сатып алмайды.
Мен әрқашан айтатынымдай: кез келген маркетингтік месседж жасағанда, сіз артқа шегініп, өз болашақ клиенттеріңізді бірінші орынға қоюыңыз керек.
Олар нені қалайды, не біледі, не сезінеді, нені түсінеді, қандай сөздер мен сөз тіркестерін қолданады?
Сіз олардың тілінде сөйлеуіңіз керек. Сіздің айтқаныңыздың бәрі оларға, потенциальный клиенттеріңізге қарапайым және бірден түсінікті болуы керек.
Әйтпесе, аудиторияңызға аз әсер ететін шағын, слабый воронкаға ие боласыз. Скорее всего это не то что, вы хотите.