Дәл осы «Х-Элементті» қолданып көрген кез-келген экспертке келесі күні уже 2-3 клиент келеді
телефоннан көріңіз
❌ Ешқандай сторис жүргізусіз
❌ Ешқандай командасыз
❌ Үлкен подписчиксіз
❌ Курсыңыз дайын болмаса да
❌ Отдел продажасыз
❌ Ешқандай вебинарсыз
❌ Рекламный бюджетсіз
❌ Рилс видео түсірмей ақ
Ешқандай вебинарсыз, үлкен командасыз, отдел продажасыз, игровой воронкасыз, түрімді көрсетпей-ақ
Продажасы мен табысын тез көтергісі келіп жүрген
ИЗИ!

Егер сіздің нишада конкуренттер конкуренттер көп болса...

...то бұл сізді инфобизнесте бірден ерекшелендіріп шығады.

Оның көмегімен нарықта сізге қызғанышпен қарайтын, өз нарығыңызда авторитет бола аласыз...

«Осы жігітті/ханымды қараш, күшті істеген» деген сіз туралы өсек тарайды.

Осындай признаниемен, статуспен өз нарығыңызда, аз эксперттердің бірі боласыз...может даже подкасттарға да шақырып бастайды...
Қалай?

Өйткені мен сізге айтайын деп жатқан "Сыртқы Воронкаға Оффер Құру Процессі" дәл қазір - обычный эксперттерге, конкуренттер толып тұрған нарықтада клиенттермен қамтамасыз етіп отыр.

Даже кімде обычный запуск моделі болса да, нарықта авторитеті болмаса да, қазіргі продажалары 2-3 есе өсіп жатыр.

Қызық па?

Егер жауап ия болса, то скоро түсінесіз не үшін екенін...

Бұл "Сыртқы Воронкаға Оффер Құру" келесі 100 сағаттан кейін уже сізге жаңа продажалар ағынын әкеле алады... Содан бастап уже сізге жаңа клиенттер күнде келу процессі басталады.

Күннен күнге келген жаңа клиенттер:
Сізді Нарықтағы Ең Лучший Выбор Деп Санайды!
Воронкаңыздың басқа бөліктерін өзгертпей ақ.

Санаулы минуттардың ішінде сіз осы инструментті енгізе аласыз.

Адамдарға неге сіздің продукт нарықтағы ең дұрыс таңдау екенін дәлелдеп береді.

Маркетинг терминдармен айтқанда:

Сіз жоғары конверсиямен күнделікті жаңа клиенттерді алып бастайсыз... жаңа продажалар жасау үшін шығынды азайтасыз...салқын трафикке шығыныңыз азаяды.

Аида ханыммен және тағы да басқа эксперттер болғандай...
Оффер Ұсыну Мен Құрудың Уникальный Методы:
Сәлем! Есімім - Таир!

Мүмкін мені білетін де шығарсыз...

Мен эксперттердің продюсерімін. Нарықтағы кейбір топ гуру эксперттерге де консультация алуға келеді.

Инфобизнес курстарын Қазақстанда оқып көрмегенмін.

Кейбір менің оқушыларымның да воронкаларын таргеттен көрген болуыңыз керек.

Клиенттерімнің тапқан ақшаларын барлығын қоссам примерно 50 000 000 шығады.
Бұл даже маркетингтік воронкалары слабый эксперттерге де - продажаларын 2-3 есе өсіріп жатыр.

Маркетингтен ноль болсаң да, тек осы арқылы даже келесі 100 сағатта бірінші клиенттерің ақшасын әкеліп тұрады.

Мен айтып отқан нәрсе...

Мен біздің елдегі, ресейдегі, америкадағы почти барлық запуск модельдерін, стратегияларды, тактикаларды көрген шығармын.

Мен білемін, не нәрсе продажаны көтере алатынын...

И оданда маңыздысы, неге продажа жоқ и неге болмай жатқанын.

Қазір көп эксперттер, барлық күштерін салып, типичный запуск модельдерін атқызғысы келіп жатыр.

Мен әлі Е.Б.К. оффер құру процессін жұмыс істемей қалғанын көрмедім.

Не только это...

Меніңше, бұл - бұны қолданып көрген почти кез-келген экспертке жаңа продажалардың взрывын сразу береді.

Потому что, бұл сіздің барлық воронкадағы ЕҢ маңызды элементін реализовать ететін самый простой и быстрый способ...
Каждый успешный эксперт, продюсер біледі...
Сіздің оффер - воронкаңызға салған күшіңізді ақтап шығады немесе қадап тастайды.

Сіздің аудиторияңыздан бөлек, сіздің воронкадағы ең маңызды элемент ол оффер.

Сіздің оффер...

❌Сіздің үлкен қылып жазып қойған заголовок емес
❌Сіздің берген уаде емес
❌Сіздің продукт емес
❌Сіздің продукттың бағасы емес

Осылардың ішінен ешқайсысы.

Сол үшін холодный трафикке жұмыс жасағандағы...

Сіздің Оффер Это ВСЕ!
Америкадғы Маркетинг Бойынша Топовый Эксперттерде Солай Ойлайды...
Сонда проблеманың
тамыры неде?
Негізінде олар 2еу...
№1 ПРОБЛЕМА:
"ЗАПУСК" БҰЛ БИЗНЕС
ЕМЕС, А ЖҰМЫС

Факт:

Даже сізде мощный воронка продаж болса да...чат ботпен күшті жасалған болса да... отдел продаж көп болса да...

Осылардың ішінен ешқайсысы сіздің воронканың обычный офферін жеңе алмайды.

Басқаша айтсақ, сізге керек конверсия және продажаның саны, сіздің оффердің сапасына тікелей байланысты.

Сіз қаншалықты крутой, результатқа барлығын жеткіземін, методикаңыз 100% рабочий болса да

Сізде обычный оффер болса, сіз обычный результатпен қаласыз.

Легко и просто:

Барлық магия, қалай сіздің нарыққа ДҰРЫС ОФФЕР құруды түсіну.

Это не все.

Сізге түсіну керек...
Өз Офферіңізді
Қалай Дұрыс Ұсыну керек!
Дұрыс оффер құру - бұл тек 50% ғана.

* Сізге сонымен қатар, офферіңізді дұрыс құрастырғаннан кейін, оны қалай сформулировать етіп, ұсыну керектігін түсіну керек.
Өз офферіңізді потенциальный клиентіңізге дұрыс емес ұсынсаңыз, подачаңыз дұрыс болмаса сіздің воронкаңыз құриды.

Сізде "дұрыс оффер" болу керек... және... Сол оффердің "дұрыс презентациясы" болу керек.

Түсінбедіңізба? Что ж, онда төмендегі мысалды қараңыз...
И осылай:
Төмендегі офферде айтылуы мүмкін

3 вариантты қараш:
Классикалық запуск модельдері ЕСКІРДІ. Білмейтін адам жоқ. Сол модельдер қолданылса, ол нарықтан ешқалай ерекшеленбейді. Сіз серая массаның бірісіз.
№2 ПРОБЛЕМА:
Осы картинаға қараңызшы:
Именно бүгін, экономикада болып жатқан нәрсеге қарамастан... интернеттегі конкуренцияға қарамастан...
"Бас Тартуға Қиын Оффер"
Уже Жеткілікісіз!
Бұл просто бас тарта алмайтын ұсыныс жасаудан да үлкен нәрсе.

Е.Б.К. Оффер құру процессі - бұл сіздің нарықта ең тартымды ұсыныс жасау әдісі...и...

Бұл мощный ұсынысты адамдарды сізге "иә" деп айтуды жеңілдететін етіп ұсыну тәсілі.

И бұл айсбергтің ұшы ғана.

Потому что, он делает гораздо больше.

На самом деле ол не жасайды:
Е.Б.К. оффер құру процессімен жасалған оффер не береді:
✅ Сенің өніміңе келетін адамдарды ғана әкеледі

✅ Неге адамдар саған ақшасын беру керектігін оларға дәлелдейді

✅ Сен нарықта неліктен лучший таңдау екеніңді көрсетеді

✅ Адамдарды сізге ИЯ деп айтуға итермелейді

✅ Продажаңды көтереді

✅ Жаңа клиенттер әкеледі

✅ Жаңа Клиент әкелуге кететін шығынды азайтады

✅ Сенің өнімді бірінші рет алғандарды, сенің фанатың қылады

✅ Сенің білімнің құндылығын арттырады... сол арқылы сен продукттың бағасын көтере аласын
Дейін
Сізге төлеуге дайын, жаңа клиенттердің потогын құру арқылы
И қазір алда көретін бұл стратегия - дәл қазір конкуренттер көп нарықта да жұмыс жасайды.

Конкуренттерің көп па?

Саспа.

Итак, қандай нарықта, қандай нишада и қаншалықты авторитет болмасаңызда, бұл сізге келеді.
Е.Б.К. Оффер Құру Процессі
Бұл не то что, оффер құрудың басқа жолы... Бұл еще офферды ұсынудың уникальный жолы...

...бұл потенциальный клиенттерге сіздің ұсыныстан бас тарту ақымақтық екенін түсіндіреді.

Проще айтқанда, бұл...

Сіздің оффер құрудың басқа жолы...

Сіздің офферді подача жасаудың басқа жолы...

И ешқандай сомнениясыз, бұл...
Сіздің Воронканға Көп Продажа мен Клиенттерді Әкелетін
Самый Простой Способ

Оферіңіз слабый болса, басқа ештеңе сіздің продажаңызды
көтере алмайды
Рассел Брэнсон Clik Funnels негізін қалаушы
Сіз Білесізба, Бағаны Ұсынудың Қайсысы Күштірек Жұмыс Жасайды?
По сути барлығы бірдей скидка жасап тұр...

Бірақ әрқайсысы бағаны ұсынуға әр түрлі сөздер қолданып отыр, әр түрлі позиционирование... әр түрлі оформление...

Так...
Сонда Оффердің подачасында Қандай
Айырмашылық бар?
Маркетологтардың зерттеуі бойынша, дәл сол аудиторияға, жоғарыдағы тек бағаның подачасын өзгерту арқылы конверсияны 43% көтерген.
Егер сен өзіңнің адамдар басқа конкуренттерден қарағанда, именно сізді таңдағанын қаласаң.

И өзіңіе өтірік айтуды қой...

Сеннен басқа, оларда басқа да выборлар бар.


Олар сенің конкуренттіңді таңдай алады... или просто ештеңе жасамай жүре бере алады.

Сіз ЕШҚАШАН... ешқашан... адамдар Kaspi GOLDтан сізге ақшасын аударту процессінің қиындығын недоценивать етпеңіз.

Пожалуйста, признайте...

Бүгін сіздің адамдарда сомнение мен скептизимнің ең жоғарғы деңгейі.

Бірдеңе десең, сразу инфоцыган, тағы бірдеңе деп шығады.

Сол үшін көптеген адамдарды сізге ақшасын бергізуге ынталандыру үшін, экстремальный методтар қажет.
Это значит, что сіз офферді қалай презентация жасағаныңызға байланысты көп проадажаңызды жоғалтып алуыңыз мүмкін.

Бұл еще тек, бағаны ұсынудағы әсері.

Онда Оффердіңіздің барлық басқа компоненттерін құру және ұсынудың әсері туралы не айтуға болады?

На минуточку оффердің 9 компопенті бар.

...

Сол үшін жыл маркетологы болған ең бірінші әйел Пит Фризен осылай айтқан:


Самый Эффективный Оффер - Бұл...
Итак, сомнение мен недовериены бұзатын оффер құрудың және ұсынудың ең эффективный жолы қандай?...

...бұл адамдарға неге любой басқа варианттан именно сізді таңдауы керек екенін бірден түсінуге мүмкіндік береді...

...бұл адамдарға, сіздің офферді қабылдамаса, өздерін ақымақ сезіндіреді.

Қарапайым...
Оффер Е.Б.К.
Сізді НЕсравненный Қылады
Е.Б.К. Оффері - жай ғана "бас тарта алмайтын ұсыныс" жасау ЕМЕС.
Қараңыз: каждый эксперт бас тарта алмайтын ұсыныс жасауды естіді.

Себебі бас тарта алмайтын ұсыныс идеясы барлық жерде бар.

Оны уже барлығы біледі.
Е.Б.К. Офферінің айырмашылығы...
Бұл методтың ең керемет бөлімдерінің бірі...

Сіз қазір сіздегі бар воронканың 90% еш өзгеріссіз қалдыра аласыз.

Шын айтамын. Қазір жасап тұрған воронкаң бар ма? Ештеңеге тиіспе! Тек Офферді ғана өзгертші болды.

Сол үшін Е.Б.К. оффер процессін енгізу тез және оңай.

Осылайша сіз өзіңіздің Е.Б.К. офферіңізді запуск жасап, бірнеше сағат ішінде жаңа клиенттерді әкеле аласыз. Максимум 1 күн.

Осының барлығымен екеуміз отырып, саған өзіңнің Е.Б.К. офферіңді құру және ұсынуды детально үйретемін.
Пожалуйста, осыны түсінсең:

Осы процесс жұмыс жасайтынын дәлелдеп тексеру үшін рекламаға миллиондаған ақша кетті... Студенттер мен Клиенттерімнің тесттері, уақыттары кетті.

просто чтобы подтвердить.
Несравненный оффер құру мен Презентация жасаудың Ең Мощный системасы!
Это еще не все.

Саған сыйлық дайындап қойдым.

Сенің запускіңді жеңілдететін БОНУСТАР:
"Оффер бұл маркетингтегі түсінікті концепциялардың бірі, бірақ ең маңыздылардың бірі"
"Маркетингтің сәтті болуына, оффердан басқа асып ештеңе ықпал ете алмайды."
"Сіздің оффер, кез келген коммерческий ұсыныстағы ең маңызды элемент болып табылады"
Гари Х. (ең мықты копирайтер)
Клиенттердің скептицизмі, сомнениесы күшейіп келе жатқанын ескеріп, сіздің оффер барлық сомнение мен недовериены жарып өту керек.
"Сіздің секретный қаруыңыз, ол оффер. Оффер (және сіз қалай оны ұсынасыз) сіздің успех пен провалға жауап береді."
Дэнни Х. 25 жыл маркетинг ветераны
Дюдли Стивенсен
Дұрыс оффер - любой затты сатып жібере алады.
Клиенттерің саған "жоқ" деп айтса, өздерін дурак санайтындай
Е.Б.К. Офферін Құру Процессі
БОНУС 2:
Сіздің Продажаңызды Көтеретін
10 Психологиялық Триггер Точкалар
Триггер - Мидағы точкалар.

Мидың принциптеріне негізделген мощный инструменттер.

Триггерлерді пайдалана отырып, біз клиентті подсознательно өзіміз қалаған әрекетті (сатып алу, лайк басу, тіркелу және т.б.) жасауға итермелейміз.

Бұл бонустан тағы не аласыз:

✔ Өмір сүруге деген құштарлықтан да күшті. Пещерный адам болған кезімізден бойымызға сіңген осы сезім. - именно осы арқылы көптеген блогерлер 100млн ға запуск жасайды.

✔ Қалай сені танымайтын адамды, саған қарыз қылып қоюға болады? Осы сезім, адамдарға сіз қалаған әрекетті жасатады.

✔ Адамдар толпаның артынан жүреді. Светофорда қызыл жанып тұрған кезде 3 адам жүріп бастаса, қалғандары тоже жүріп бастайды, неге?

Бұл сіз алатын ақпараттың тек кішкентай бөлігі ғана.

Бағасы 9990тг, бірақ уаде еткендей саған тегін беремін, тренингті алғаннан кейін бұған бірден ДОСТУП аласын
Кішкентайымыздан КНБ-ның адамдары мықты манипулятор деп естейтінбіз.

Солар арқылы олар қылмыскерлерді керек нәрселерін айтқызатын.

Немесе үкімет халықты манипулировать етеді дегенді естейтінбіз.

Солар қолданатын приемдар бір секретный деп ойлайтынбыз.

Жақсы жаңалық! Оның барлығы негізі миф.

Олар просто адамдардың басындағы искажениямен жұмыс жасайды.

Проще айтқанда, олар адамдарды толықтай біледі. Сол үшін де управлять ету оңай.

Ең қызығы ол инструменттер бізде де бар, алда қолдан.

Осы бонустан тағы не аласыз:

✔ Сандардың магиясы. Неге біреулерде 500 000тг продуктты оңай сатып алады, ал біреуде жоқ.

✔ Өзінің шығындары арқылы адамдарға кез-келген затты сатып жіберудің жалғыз ережесі.

✔ Адамдардың слабый жерлерімен қалай ойнауға болады? Сол арқылы любой затқа сендіріп жіберуге болады? (точнее өз өздерін сендіріп тастайды.)

✔ 3 простой ереже, продукттың продажсына әсер етпейтіндей қалай клиентті күткізіп қоюға болады?



Қалай Жаңа "Х Элемент" арқылы, воронкаға 943 подписчик кіргізіп,
254 жаңа клиентттен
18 300 000тг продажа жасадық...
"Ойланып көрейін", "Қымбат" деген возражениесіз
Қазіргі кезде барлық "гуру эксперттер", онлайн продажаны арттырудың жалғыз жолы:
Қымбат чекке сатыңдар, чат бот еңгізіндер, игровой воронка жасандар, үлкен команда керек деп сендіріп жатыр.
Чистая фигня! Бүгін сізге соны дәлелдеймін.

Қазір мен сіздермен инфобизнесте көбірек клиенттер мен продажа жасаудың қарапайым әдісімен бөлісемін
(результатты уже ертең аласыз)...

Мощный вебинар құруға немесе прогрев стористарға айлар
жұмсамасаң да болады.

Шаршатып жібереді, түсінемін.







Олардың не екенін айтпас бұрын, осы нәрсені сразу айта кетейін...

Біз қымбат чекке сатуға немесе сату бөлімінің болуына қарсы емеспіз.

Бізде де қымбат чекке офферлар және шағын отдел продаж бар.

Бірақ айырмашылығы - біз оларды қашан және қалай қолданамыз.

Ол туралы қазір алда айтамын..

Ал қазір Қымбат чекке сатудың 3 үлкен минусына тоқталайық.

1. Қымбат чекке сату өте көп уақыт алады.

Қымбат чекке сатылым жасайтын вебинар жасау - өте ауыр жұмыс.

Вебинарда сатамын десең харизма керек.

Сату қабілеті керек.

Идеальный вебинарға сценарий жазу, дайындалу, түсіру. Вебинарға воронка құру, продвигать ету. Айтқанда оңай сияқты.

Бір сөзбен көөөп энергияң кетеді.

2. Қымбат чекке сату ойлағаныңыздай оңай емес.

Қазірге кезде қымбат чекке сату эксперттері көбейіп кеткендіктен, уже каждый адам қымбат чекке сату эксперті сияқты.


Шындыққа келгенде, қымбат чекке сату оңай емес. Сен трафикке бәлембай ақша саласын. Ол еще ақталама, еще вопрос.

Сосын вебинарға дайындаласын.

И БАЦ! Сені бірінші рет көріп тұрған адамға 500 000теңгелік курс ұсынасын.

Ценаны айтуға келгенде, уже мандраж басталады.

Іштей уайым, ешкім алмай қалса ше?

Барлық жасаған нәрсем, ауаға кетсе ше?

3. Қымбат чекке сататындар инфобизнестегі бір фактті елемейді
(көп жағдайда)…


Қымбат чекке сату жақсы жұмыс жасауы мүмкін.

Бірақ сіздің курсқа клиенттерді көптеп әкелетін не лучший способ.

Ол үшін сіз осыны түсінуіңіз керек...
Сіз құрған воронка осы екі зонттың біріне жатады.

Бұлар:

1. Сыртқы воронка (front end)
2. Ішкі воронка (back end)

Сыртқы воронка - жаңа клиенттерді әкелумен жұмыс жасайды.

Сізді вообще танымайтын адамдармен жұмыс жасайды.

Сыртқы воронка - саған ешқашан өз ақшасын бермеген адамға, төлем жасатады.

Ішкі воронка - сіздің уже клиенттеріңізбен жасалатын жұмыстар.

Те кто уже купили у вас.

Сеннен уже бірдеңе сатып алған адамдар барғой?

Солармен жұмыс жасайтын воронка.

Ішкі воронка - клиенттерге больше құндылық беру, больше нәтиже беру.

Ең бастысы бұл жерден түскен ақша, тікелей сенің қалтаңа барады.

Себебі, сыртқы воронка кезінде, сен сол клиентті әкелу үшін ақша шығардын уже.

Бұл өте маңызды. Сол үшін осыны түсінгеніңізді қалаймын: Бұл екі түрлі воронканың мақсаты вообще әртүрлі.

Сіздің cыртқы воронканың тек бір мақсаты ғана бар.

Яғни потенциальный клиенттерді, сіздің жаңа клиенттеріңізге айналдару, Бірінші продажа жасату. Сізге вообще ақша төлемеген адамды, төлету.

«Ішкі Воронка - нағыз табыс табатын жеріміз.

Сіз білетіндей инфобизнесте жаңа клиенттерді тартуға, таргетке өте көп ақша кетеді.

Сол таргет жіберіп, сен танымайтын адамдарға өз продуктыңды сату - сыртқы воронкада жасалады

Яғни сен клиент алып келуге ақша шығарасын.

Содан кейін.

Ішкі воронкада - сол клиенттерге сен одан да қымбат (құнды) өнімдеріңді ұсынасын.

Қорытынды:

Сыртқы воронканың мақсаты - максимально көп клиент әкелу.

«Ішкі воронка - сол клиенттерге оданда құнды зат беру. Табыс табу.

Қымбат чекке сататындардың үлкен проблемасы...
Көптеген қымбат ұсыныстар Сыртқы Воронкада сатылады, ал шын мәнінде оларды Ішкі Воронкада сату керек.

Шындығында, қымбат чекке сату реально жұмыс жасайды. Бірақ адамдардың көпшілігі оларды дұрыс пайдаланбайды.

Сіз туралы ешқашан естімеген клиенттерге сразу қымбат чекке продукт ұсынғанша

бұл бірінші свиданиеде қызды кваритираға апарғанмен бірдей...

Оның орнына сені танымайтын, ешқашан сен туралы естімеген салқын трафикке арзан, (құнды) дүние ұсын.



Только содан кейін, только осы кезде өзінің қымбат чектеріңді Ішкі Воронкада ұсыну керек.

Бұл сізге 2 нәрсе береді:

1. Бұл сізге Сыртқы воронкада, жаңа клиенттерді әкелу оңай болады. Яғни көп адамға сата аласын.

Мен жоғарыдай айтқан кейсте біздің Сыртқы Воронка бізге 943 подписчик кіргізіп, 254 жаңа клиентттен
18 300 000тг алып келді.

Бұл жерде біз сыртқы воронкаға 943 адам кіргіздік. Соның 254 біздің өнімді сатып алды.

Біз оларды нәтижеге апарғаннан кейін, белгілі бір бөлігі бізден одан да көбірек нәтиже сұрады.

Біздің арзан (құнды) өнімнен кейін

"Я Хочу больше!" деп сұрады.

И уже сол адамдарға біз қымбат чекті өнімді ұсындық.

Логично?

2. Сіздің қымбат чекке ұсыныстарыңызды эффективно қылады.

Себебі адамдар уже бір результат алды. Сіздің қалай жұмыс жасайтыныңызды көрді.

Олар уже біледі, что сізбен жұмыс жасасам одан да больше результқа жететінін.

Сол үшін де сіздің қымбат продуктіңізді көбірек адам алады.
Жақсы Таир түсіндім,
енді мен клиенттеріме ұнайтын сыртқы воронкамдағы
өнімге бас тарта алмайтын офферді қалай құрамын?
Воронканың тек 2 түрі бар:
Барлығы қымбат чекке сатудың
3 кемшілігінен және инфобизнестегі успешный болудың қызықты бір фактісінен басталады.
Сені бірінші рет көріп тұрған адамдар сыншыл келеді. Олар сеннен сатып алу үшін, саған сенейтіндей қылып жасау керек.

Сол үшін саған решение ретінде келесі бонусты ұсынамын.

Сені бірінші рет көріп тұрған адамдарды сенің фанатына айналдырып, сеннен қайта қайта сатып алатындай жасайтын бонусты беремін.
БОНУС 1:
Рекламадан келген адамдарды сенің фанатыңа айналдыр
Біздің негізгі өнімнен бір сабақ: "Американдық Копирайтинг курсы"
Дұрыс жазылған история, сенің клиенттеріңнен возражениелерді алып тастайды.

Конкуренттеріңнен ерекшелендіреді.

Адамдар сенің продуктыңды өздері сатып алатындай қылып жасайды.

Бұл курстағы принциптер арқылы, 20дан аса успешный воронканы жазып шықтым.

Бағасы: 29 990 тг, бірақ уаде еткендей саған тегін беремін, тренингті алғаннан кейін бұған бірден ДОСТУП аласын
Неге бұндай бонустар беріп жатырмын?

Сенде запуск жасау кезінде ешқандай ошибка жібермегеніңді қалаймын.

Мен бұны, сен результатқа жетсін деп жасап жатырмын.

И вдруг саған бірдеңе ұнамаса, сен 30 күн ішінде ақшаңды қайтарып ала аласын.

- Оффердің барлық типтері (Біздің нарықта тек 3-4 оффердің типін ғана қолданады)

- 95% Эксперттердің воронка құру кезіндегі үлкен қатесі

- Продуктты ұсынған кездегі Выгоданың 3 түрі (сенің продуктыңды сілекейді ағызатындай көрсету)

- Өз продуктыңды "жамандау" арқылы ерекшелену

- Сіз айтқан бағаны клиентке қымбат емес көрсету

- Адамдарды саған ақшасын беруге қорқынышын алып тастау (самый сок)

- Адамдар "ойланып көрейін" деген возражениесын кетіру

Бұл сіз алатын білімнің 50%ы ғана
Осы программада сені не күтіп тұрғанын көрейік:
Сен офферіңді құрып, потенциальный клиенттеріңе көрсетуге барлығы бар сияқты ия?

Егер бірдеңені жасай алмай қалсаң ше?

Онда саған келесі бонусымды ұсынамын:
БОНУС 3:
Личный Куратордан
кері байланыс
Вдруг егер бірдеңеден қиналып жатсаң, саған куратор көмекке келеді

24/7 сен сол адамға жазып, өз офферіңді құруға көмек сұрасаң болады.

Екеуің сіздің офферга разбор жасап, өзінің ұсынысын айтып отырады.

Если что, өзімде көмекке келемін.

Бастысы сен өз офферіңді құрып шыққаның керек.

Бұл бонус тек БҮГІН доступ алғандарға ғана беріледі.
Егер сенде клиенттерің "ойланып көрейін" "қымбат" "сосын айтсам бола ма жауабын" деген возраженияларын айтпай, сізге всегда ИЯ деп айтқанын қаласаңыз.

ТО ОСЫ МАҚАЛАНЫҢ әр сөйлемін сіңіріп алыңыз. Ештеңе тықпай, қалай жасау керектігін ашып айтып бердім
Сізде ешқандай риск жоқ!
Сізге 30 күнге ақшаңызды қайтаруға 100% гарантия беремін.
Ешқандай сұрақсыз.

Даже менің дауысым ұнамай қалса да.

Либо сізге берілген сабақтың барлығы ұнайды немесе мен сізге барлық ақшаңызды 30 күннің ішінде қайтарып беремін

Ол үшін тек маған жекеме немесе көмекшіме жазып жіберсеңіз болды.

Не үшін ондай гарантия беріп жатырмын?

Сеннен "ақшамды жоғалтып аламын" деген рисктты алып тастағым келіп отыр.

Чтобы сен дұрыс шешім қабылдасын деп.

Саған өз продуктымды тықпаштағанша, мен өз айналамда менің айтқан заттарымды бағалайтын аудитория жинағым келеді.

Егер қатыспаймын деп, отказ берсең ештене жоғалтпайсын.

Барлығы солайымен қалады. Бірақ Сен клиенттеріңе сол үлкен уаделер айтып, саған ақшасын беру үшін көп уақыт, күш жұмсайсын.

Егер қатысам десең, то тоже сен ештеңемен рисковать етпейсің.

Себебі ақшаңды қайтаурға дайынмын.

За то сенде конкуренттерден ерекше қылатын, сенің өніміңе келетін адамдарды тартатын, нарықтағы ең лучший выбор екенін дәлелдейтін оффер болады.

Так же честно?

Олай болса....

Еш қиындықсыз немесе өтірік уәделерсіз клиенттерді тартуға арналған оффер құру және ұсыну пакеті
✔ Продажа конверсиясын көтеру: Е.Б.К. Оффер Құру Процессі

Клиенттерің саған жоқ деп айтса, өзің дурак сезінетіндей оффер құрып шығасын.

Бағасы 49 000тг

✔ Копирайтинг бойынша Лидер компанияның Методы -

Сені бірінші рет көріп тұрған адамдарды, сеннен қайта қайта сатып алатындай жаса.

Бағасы 29 000тг

Сіздің Продажаңызды Көтеретін 10 Психологиялық Триггер Точкалар

Адамдардың саған ақшасын оңай беру үшін қолданылатын триггерлерді ал.


бағасы 9 990тг
Жалпы сумма: 87 990тг
Бірақ, қазір қосылсаңыз, баға:
Көріп тұрғаныңыздай, дәл қазір сіз бұл пакетті 91% жеңілдікпен алып жатырсыз.

Сіз экономдайтын сумма 73 020тг!

P.S. Клиенттеріңе өтірік уаделер беру арқылы, сен өзіңе жаман жасайсын. Инфоцыганның көкесі боласын.

Қараңыз: Егер сіз постоянно көп жаңа клиенттер алғыңыз келсе... сізге өз ақшасын беруге дайын адамдарды...сізбен және сіздің біліммен тамсанғанын қаласаңыз... то бұл пакет сіз үшін.

Сіз одан бөлек 3 обучение программасын аласыз. Всего лишь
14 970тг.
Считай бір продукттің бағасымен.

Ешқандай подвох жоқ. Хитрость жоқ.

Сізге осы пакет либо ұнайды, либо мен сізге ақшаңызды қайтарып беремін. И сол жерден сразу жұмыс жасауды тоқтатамыз.

Сізге ешқандай продуктымды ұсынбаймын.

Так как уже дали мне сигнал, что біз бір бірімізге келмейміз.
Егер сен қазір алсаң, осы заттарды беремін:
14 970 тг
Төлем жасау үшін "Доступ алу" кнопкасын басып, карта немесе рассрочканы таңда
Төлем жасау үшін "Доступ алу" кнопкасын басып, карта немесе рассрочканы таңда
Made on
Tilda