онлайн курсқа запуск жасағысы келетіндер үшін...
❌ Ешқандай сторис жүргізусіз
❌ Ешқандай командасыз
❌ Үлкен подписчиксіз
❌ Курсыңыз дайын болмаса да
❌ Отдел продажасыз
❌ Даже түріңді көрсетпей ақ
❌ Ешқандай вебинарсыз
❌ Рекламный бюджетсіз
❌ Рилс видео түсірмей ақ
Бұл тек теориядан тұратын, әңгімеден тұратын курс емес. Бұл Воркшоп.
Каждый сабақтан кейін, сіздің воронканың бір элементі или бір процессі дайын болатындай жасалған. Воркшоп өту барысында, орта жағында уже сізде продажалар басталатынай қылып жасалған. И обучение соңында сіз уже масштабированиеге шығасыз.
Міне воркшоптың толық программасы:
Өзіңіздің/басқа адамдардың онлайн курстарын, онлайн мектептерін запуск жасау үшін және жаңа "WMM" моделін пайдаланып
күн сайын салқын аудиториядан продажалар алу үшін сізге қажет нәрсенің бәрі осында.
БІРІНШІ сіз алатын нәрсеңіз:
Запусктарыңызды Активке айналдырып (автоматизация жасап) и 21 күннен кейін... ақыры өзіңізді/біреудің онлайн курсынан 500к, 1млн даже 5млн айына тауып бастау
Онлайн Воркшоп
"5SP" 5 Қадамдық Процесс
Cіз MVP воронкаңызды упаковка жасап, оны басты бөлімдерге бөлесіз.
✔ Сізде дұрыс құрылған
1) Страница Захвата болады. Чтобы сізге максимально лид алып келу үшін.
✔ Сіз
2) Промо Страница құрасыз. Промо Тезисті енгізетін.
✔ Сонымен қатар...
3) Е.Б.К. оффермен страница. Бұл сізге ыстық заказ беруге, төлемге дайын адамдарды әкеледі.
✔ Конвертация жасайтын
4) Төлем Страницасы болады.
✔ 5) Страница Благодарности
Солай воронка стратегиялық басты бөлімдерге бөлінеді. Бұл бөлімде уже сіздің продающий воронкаңыз клиенттерді әкеліп, продажаны бастайды.
Сіз маркетингтің фундаментальный принциптарын үйренесіз.
Бұл ешкім білмейтін нәрсе, бұны СНГ да ешбір гуру эксперт үйретпейді.
Сізде өз бизнесіңіздің ұзақ жылдар алға қарай өсу стратегиясы қалыптасады.
Бұл не только күнделікті продажа. Ал күнделікті продажаның өсуі. Сіз ноутбукты қосып, жұмысқа отырған кезде, сіз іштей болып тұрасыз, что сіз дұрыс жолда келе жатырсыз. Сізде іштей сенімділік пайда болады.
Бұл модульде мен бұл модельмен қайда воронка құрғаным жайлы видео көрсетемін. И сол кезде мен уже сенімді болдым, что бұл воронка атады.
И сізде солай.
Енді сіз воронка құрған кезде, уже біліп тұрасыз что бұл атады. Ол ішіңізде бір суперсила бар сияқты көмектеседі. Бір секретный оружиеңіз бар сияқты жүресіз нарықта.
Бұл бір волшебная таблетка сияқты көрінуі мүмкін
Бірақ олай емес.
Бұл серьезный процесс. Бұл процесс барынша көп клиент пен көп табыс табуға арналған процесс. И просто осыған еру керек.
Сіз Полный Нарықты Қалай Анализ Жасайтынын Білесіз
✔ Аудитория таңдау. Аудитория таңдаудың басты 6 критерийін аласыз.
Көп маркетологтар не то что, целевой аудиторияның портретін құра алмайды. Олар даже аудитория таңдай алмайды.
Сіз уже аудитория таңдағаннан кейін, оған толықтай анализ жасау керек.
✔ Сіз целевой аудиторияңыздың демографиялық профилін құрасыз.
✔ Сіз целевой аудиторияңыздың іс әрекеттік профилін құрасыз.
Сол арқылы сіз олардың қайда орналасқыны, не сатып алып жатқаны арқылы қалай өз продуктіңізді сатуға болатынын білесіз.
Сіз мынандай сұрақ басыңызды тудыма? Қайда реклама жіберем? Қандай трафик каналын таңдаймын?
Фейсбук, инстаграм, тикток т.б.? Чат бот қайда жасаймын? Ватсап или Телеграм?
Бұл сұрақтар енді болмайды. Себебі сіз аудиторияңыздың ҚАЙДА екенін білесіз. и ҚАНДАЙ рекламның канал таңдау керектігін білесіз.
✔ Сонымен қатар сіз аудиторияңызға "BDF анализ" жасауды үйренесіз.
Бұл анализ продюсерлік центрді 1.5млрд$ оборотқа көтерген маркетологтың қолданатын анализі.
Бұл процесс сіздің целевой клиенттің басына кіруге мүмкіндік береді. Чтобы четко знать, қалай посыл құрамын, чтобы ол әрекет жасайтындай, то есть сізден сатып алатындай.
✔ Сіз клиентіңіздің Қазіргі ситуация и Қалаулы ситуация таблицасын құрып шығасыз.
Бұл Current Situation және Desires Situation.
Сіздің целевой клиентіңіздің қазіргі больдарын білесіз. И сол больдар, желаниелер арқылы қалай сізден сатып алатындай мотивировать ету керектігін білесіз.
✔ Сіз конкуренттіріңізді 11 пункт арқылы конкуренттік анализ жасауды үйренесіз.
Көбісі конкуренттік анализді дұрыс жасамайды, сол үшін серая массаның бірі болып қалады. Сосын клиентке таласып жүреді.
Апта сайын живой вебинар жүргізу керек болады. Или запусктан запускқа жүріп қаласыз. Бір бірінен көшіру басталады.
Дэн Кеннеди бұны Маркетинговый Инцест деп атайды. Себебі шыныменде солай болады. Шынайы инцест сияқты. Нәтижесінде Гибридтар туып бастады:
- Жұмыс жасамайды
- Клиент әкелмейді
- Ақша әкелмейді
- Результат әкелмейді
Ал сіз конкуренттік анализді, өзіңізге выгодно болатындай қылып жасайсыз. Чтобы барлық конкуренттен ерекшеленетіндей... Олардан басқаша болатындай...Не жасау керек, не жасамау керектігін білетіндей.
Бұл сіз нарықта монополист сияқты болып көрінеді. Потому что клиенттердің көзіне сіз единственнный решение сияқты көрінесіз. Сіздің конкуренттерді даже қарамайды.
Вот бір клиентімнің Нарық Анализіне қатысты ойы:
Бұл инструмент сіздің продуктқа анализ жасап, клиент оны сатып алғысы келетіндей қылып жасау.
Бұл бізге жоғары конверсиялы "Е.Б.К" офферін құрған кезде керек болады. Бұл туралы потом айтамын.
✔ Сіз 11 пункттан тұратын продукт анализі инстурментін аласыз.
Сіз Нарықтың Софистикация (Жетілу) Деңгейін Анализ Жасауды Үйренесіз
Бұл жерде сіз нарықтың қай деңгейде екенін анықтауды үйренесіз. Ол жақта тек 5 деңгей.
Бұл нені білдіреді?
Бұны көбінесе мысалмен түсіндіремін. Елестетіңіз 15 жастағы бала, 30 жастағы әйелге келіп, "Менде Айфон бар, давай танысайық" деп айтса.
Жұмыс жасай ма?
Жоқ, конечно.
Себебі 15 жастағы баланың сөздері, то есть маркетингі әйелдің деңгейіне келмейді, то есть нарықтың деңгейіне келмейді. Месседж неопытный. Ал нарық гораздо опытнее.
Ал егер оған 35 жастағы, интелегентный, мәдениетті бизнесмен келсе танысуға, дұрыс сөздермен - то результат вообще басқаша болар еді.
Сол үшін егер деңгей таңдауда қателессеңіз, клиентпен дұрыс сөйлеспесеңіз, то есть сіздің месседж неопытный болса, то сіздің воронка просто жұмыс жасамайды.
Ол сатпайды.
Бұны сіз шын өмірдеде көріп жүрсіз. Инстаграмда лентаны қарап отқан кезде, бір рекламаны көресін, уже келесі күні ол реклама уже жоқ. Бұл бір күндік эксперттер.
Не үшін олай болады?
Себебі олардың воронка просто жұмыс жасамай тұр. Рекламасы жұмыс жасамай тұр. Бюджет ауаға кетіп жатыр. Сол үшін просто рекламаны сөндіруге мәжбүр болады.
Ал сіз уже нарықтың жетілу деңгейін анықтағаннан кейін, өз целевой аудиторияңызға дұрыс посыл құрастыра аласыз. Сіздің потенциальный клиенттеріңіз "О как раз маған керек нәрсе!" деп айтады. Себебі сіздің месседж бен олардың деңгейі сәйкес келеді.
Воронка құратын көбісі нарық софистикация деңгейін білмейді. Сол үшін каждый раз таңғалып отырады. Неге воронкам жұмыс жасамай тұр деп.
✔ Сіз Нарықты Тану Деңгейі Пирамидасы Бойынша Анализ жасайсыз.
Сіз өзіңізге идеально келетін, нарықтың сегментін таңдауды үйренесіз.
Потому что сізге дәл қазір целевой клиенттің басында не бар екенін білу керексіз.
Оның Ретикулярный Системасы нені іздеп жүр?
Мысалы үшін, А сегменті, арқадағы ауруды кетіруді іздеп жүр, и оның ойлап жүргені тек арақадағы ауруды кетіру.
Ал Б сегменті - уже шешім қабылдады что оған ортопедиялық матрац керек екенін.
Бұлар бір нарықтың екі түрлі сегменттері, и бұларға әр түрлі маркетинговый подход болады.
Егер сізде продажа болмай жатса, скорее всего сіздің маркетинг, нарықтың тану деңгейімен сәйкес келмей тұр.
Сіз өзіңізге идеальный келетін сегментті таңдайсыз. И сіз уверенно боласыз, что. воронка сработает.
✔ Карта Эмпатиясын Құрасыз.
Бұл не?
Біз адамға ықпал ете алу үшін, біз адамды жақсы тану керекпіз.
Сіз өзіңіз жақсы танитын адамды елестетіңіз: Мама, Папа, Қарындас, Іні, балаңыз.
Сіз бұл адамды жақсы білесіз. И бір эмоцияны тудырту үшін, сіз сол адамға қандай тонмен айту керек, не айту керек барлығын білесіз.
Сол үшін, Эмпатия Картасы сізге клиентіңізді, өзіңіздің жақын досыңыздай тануға мүмкіндік береді. Бұл сізге адамдар желаниемен күнделікіті продажа жасай алатындай воронка құруға мүмкіндік береді.
Cіз MVP Воронканы Құрып Бастайсыз.
Көп адам воронка құруға айлап уақыт құртады. Сосын ол воронканың жұмыс жасамайтынына көздері жетеді.
Ал бізге барынша тез воронка жұмыс жасайтыны немесе жасамайтынына көзімізді жеткізуіміз керек.
Барынша тез результат алу керек.
Бұл өте көп уақытымызды экономадйды.
Сол үшін біз "MVP Воронка" құрамыз.
Воронка дұрыс жұмыс жасамайтыны, конверсияның төмен болуының ең басты себебі - Оффер.
Скорее всего оффер дұрыс құрылмаған: ол ЕРЕКШЕ емес, клиенттер БАС ТАРТА алмайтын емес, Конкуренттерде превосходящий емес. Сол үшін де ол жұмыс жасамайды.
Оффердің 13 тен көп компоненттері бар.
Ал маркетологтардың көбісі тек 4 еуін ғана қолданып жүр.
Ал егер сіз барлық компоненттерін қолдансаңыз, то сіздің оффер
ЕРЕКШЕ, клиенттер БАС ТАРТА алмайтын, Конкуренттерден превосходящий болады.
Бұл сізге күнделікті продажа әкеліп отыратын жоғары конверсиялы оффер құрып береді.
Промо Тезис - Бұл воронканың ең главный убеждениесы.
Ол 2 компопенттен тұрады. Бірінші "Басты Уаде" (Primary Promise) Екінші "Ерекше Механизм"
Ерекше Механизм - Осы компонент сіздің продуктты нарықта ерекше қылатын.
Потенциальный клиентте сіздің продуктты алуға желаниесы, продукт туралы білмей уже ашылып бастайды.
Қалай продуктқа немесе услугаға спрос тудырудың,
бұл ең басты құпиялардың бірі.
Ал қалай Ерекше Механизмді құру туралы сіз 3ші модульде көресіз.
✔ Үлкен Промо Идеяларды Іздеуді Үйренесіз
Ешқандай воронка Промо Идеясыз құрылмайды.
1.5млрд$ компанияның успехы осыда жатыр. Бұл олардағы главный процесс.
Олар каждый воронка құрған кезде, Үлкен Промо Идея іздейді. Себебі осы процессіз миллион әкелетін воронка құрылмайды.
И как раз, 3ші модульде сіз өз воронкаларыңызға Үлкен Промо Идея табуды үйренесіз.
Сізде конкуренттерді басып озған сияқты сезім болады. Сіз не только ақша әкелетін машинаны құрғандай боласыз, ал целый завод.
Сіз Мощный Копирайтинг Жазуды Үйренесіз
Сіз копирайтингтің басты принциптерін үйренесіз. Бұл сізге просто продающий текст жазуды, и еще оны проще қылду үйретеді.
Көп маркетологтар копирайтингке жыны келеді, просто потому что оларда подход дұрыс емес.
Бұл жерде сіз "Тілмен Копирайтинг" үйренесіз. То есть, продающий текстты, ешқандай сөз жазбай жазып шығу.
Сол үшін егер копирайтингті жақсы көрсеңіз, то сіз одан да больше прокачаетесь. Ал егер кейбір менің студенттерім сияқты ұнатпасаңыз, "Тілмен Копирайтингті" үйренесіз.
✔ Промо Лид Жазуды Үйренесіз
Промо Лидтың 8 түрі бар.
Промо лид - Бұл потенциальный клиентіңіздің жүрегін цеплять етіп, воронкадан шығып кетпеуін қамтамасыз етеді. Ал керісінше воронкаға тереңірек кіргізіп, покупкаға итермелейді.
Солай сіз кірген лидтарыңызды жоғалтып отырмайсыз.
✔ "КопиБординг" процессін үйренесіз
Бұл процессті 1.5млрд$ компания Промоушн Аргументін құруға пайдаланады.
Бұл воронканың логикалық дұрыс құрылған структурасы. Именно осы продуктқа спрос тудырып сатады.
Без этого, ешқандай воронканы құрмайды.
Көресіз, что бұл процесспен воронканы құру жеңіл и даже приятно.
Даже бұл процесспен воронка тезірек құрылады. И біраз уақытыңызды экономдайды.
Питер Дракердің мынандай сөзі бар, маркетингтің мақсаты - делать так, чтобы не нужно было продавать.
MVP Воронканы Упаковка Жасау. Сіздің Воронкаңыз Интернетте болып, уже сатуға дайын тұрады
Алғашы Продажаларыңызды Алып, Оцифровка Жасайсыз.
✔ Сіздің жаңа MVP Воронка уже сатып бастайды.
Сіз қалай жұмыс жасап тұрғанын четко көріп тұрасыз.
● Посетительдер саны және посетительдер бағасы
● Лидтар саны; Лидқа конверсия; лид бағасы
● Тапсырыс саны; Тапсырысқа конверсия; Тапсырыс бағасы.
● Клиент бағасы
● Выручка
● Табыс
● ROI, ROAS
✔ Воронкаңызды Дұрыс "Апселл Цепочкасы" арқылы күшейтесіз. Конверсиясы максимально эффективно болатындай
Бұл "апселл цепочкасы" нарықтағы үйрететіп жатқандардан басқаша. Оның мақсаты барынша Орташа Чекті көтеру (AOV).
✔ Воронкаңызды Дұрыс "Фоллау ап Цепочкасы" арқылы күшейтесіз. Бұл 4 cтадиядан тұрады.
Воронкаңызды одан сайын күшейтесіз, одан да көп продажа жасайтындай. Себебі оның мақсаты основной офферді сатып алмағандармен жұмыс.
Бұл да нарықта үйретіп жатқан дожим цепочкалардан, подогрев сообщениелерден вообще басқаша.
✔ Оптимизация. Сіз Воронкаңыздың слабый жерін тауып, соны жөндеуді үйренесіз.
Бұл значит сіздің воронкаңыз күннен күнге көп продажа жасайтын болады.
Себебі ол күннен күнге лучше бола береді.
Егер воронкада бір нәрсе сынып қалса, то сіз оны бірден тауып жөндей аласыз.
Воронкаңызды Масштабтауды Бастайсыз
99% адам, 1 деңгейде жұмыс жасайды.
✔ Маркетингтік агрессияның 3 деңгейін үйренесіз
Бұл 1 деңгей Типичный Предприниматель деп аталады. Мұндай кәсіпкерлер өспейді. Олар всегда клиент іздеумен өтеді. Нәтижесінде бизнесі ақыры жабылады.
Грамотный маркетолог маркетингтік агрессияның 2 деңгейінен бастайды. И олар барынша маркетингтік агрессияның 3 деңгейге өтуге тырысады. Ол деңгей "Инвестор".
3 деңгейде 1.5млрд$ компаниялар жүреді. Сол үшін де осындай обороттарға жетті.
Осы модульде қалай 3ші деңгейге жетуді үйренесіз. Чтобы барынша масштабқа шығу үшін.
✔ Масштабтауды B.A.C.O. процессі бойынша жасайсыз
Бұл процесстің мақсаты барлық медианы жаулап алу.
Топовый маркетологтар оны
"Rolling Out" деп атайды.
Осылай, сіз постепенно барлық каналды жаулап бастайсыз.
Мысалы сіз, инстаграмнан бастайсыз.
Потом Тикток...
Ютуб.
Гугл.
Потом телевизорға көшесіз.
Радио.
То есть, сіз барлық мүмкін болатын, табыс әкелетін каналдарды жаулап бастайсыз.
Нарықта сіз как будто вездесущий боласыз.
Сіздің потенциальный клиентке, сіз бір гигант ретінде көрінесіз. Конкуренттер сізден қорқып бастайды. Сіз ТОП сияқты көрінетін боласыз, даже если топ болмасаңыз да.
Бұл процесстің нәтижесі -
тегін брендинг. Себебі сіздің репутация, авторитет өсіп бастайды.
✔ Клиентский базаңызға "RFM анализ" жасауды үйренесіз.
RFM анализ барлық клиентский базаны тірілей ұстап отыруға мүмкіндік береді.
Ұлы маркетолог Джей Абрахам айтқандай, табысыңызды арттырудың тек простой 3 қадамы бар.
Вот простой мысал...
Сіз 1000$ чекке 10 клиент аласыз. Олар айына 1 рет покупка жасайды.
Егер әр көрсеткішті 30% көтерсек, 13 клиент, чек 1300$ болады. Айына орташа 1.3 покупка жасайды.
То есть, уже 21 970$ болады.
Біз просто әр компонентті 30% ға көтердік, ал біздің табыс почти 2 есе өсті.
Ай сайын RFM анализ, сізге клиентский базаның состояниесін көріп отыруға мүмкіндік береді. И ол сізге қандай 3 показательді көтеру керектігін көрсетіп отырады.
Клиенттер чаще и больше алып бастайды.
Ай сайын 1 рет RFM анализ кезінде, сіздің клиентский базаңыз оның алдынғы айдан қалай өскенін көресіз.
И сіз четко білесіз, бұл айда не істеу керек, чтобы заработать еще больше.
Бұл сізге, өз бизнесіңізді, өз өміріңіз контрольда екенін сезіндіреді.
Ертеңгі күнге сенімділік пайда болады.