онлайн курсқа запуск жасағысы келетіндер үшін...
телефоннан көріңіз
❌ Ешқандай сторис жүргізусіз
❌ Ешқандай командасыз
❌ Үлкен подписчиксіз
❌ Курсыңыз дайын болмаса да
❌ Отдел продажасыз
❌ Даже түріңді көрсетпей ақ
❌ Ешқандай вебинарсыз
❌ Рекламный бюджетсіз
❌ Рилс видео түсірмей ақ
Бұл тек теориядан тұратын, әңгімеден тұратын курс емес. Бұл Воркшоп.

Каждый сабақтан кейін, сіздің воронканың бір элементі или бір процессі дайын болатындай жасалған. Воркшоп өту барысында, орта жағында уже сізде продажалар басталатынай қылып жасалған. И обучение соңында сіз уже масштабированиеге шығасыз.

Міне воркшоптың толық программасы:


Өзіңіздің/басқа адамдардың онлайн курстарын, онлайн мектептерін запуск жасау үшін және жаңа "WMM" моделін пайдаланып
күн сайын салқын аудиториядан продажалар алу үшін сізге қажет нәрсенің бәрі осында.
БІРІНШІ сіз алатын нәрсеңіз:
Запусктарыңызды Активке айналдырып (автоматизация жасап) и 21 күннен кейін... ақыры өзіңізді/біреудің онлайн курсынан 500к, 1млн даже 5млн айына тауып бастау
Онлайн Воркшоп
"5SP" 5 Қадамдық Процесс

Cіз MVP воронкаңызды упаковка жасап, оны басты бөлімдерге бөлесіз.

✔ Сізде дұрыс құрылған
1) Страница Захвата болады. Чтобы сізге максимально лид алып келу үшін.

✔ Сіз 2) Промо Страница құрасыз. Промо Тезисті енгізетін.

✔ Сонымен қатар...
3) Е.Б.К. оффермен страница. Бұл сізге ыстық заказ беруге, төлемге дайын адамдарды әкеледі.

✔ Конвертация жасайтын 4) Төлем Страницасы болады.

✔ 5) Страница Благодарности

Солай воронка стратегиялық басты бөлімдерге бөлінеді. Бұл бөлімде уже сіздің продающий воронкаңыз клиенттерді әкеліп, продажаны бастайды.
Бұның барлығын
МОДУЛЬ 0
Сіз маркетингтің фундаментальный принциптарын үйренесіз.
Бұл ешкім білмейтін нәрсе, бұны СНГ да ешбір гуру эксперт үйретпейді.

Сізде өз бизнесіңіздің ұзақ жылдар алға қарай өсу стратегиясы қалыптасады.

Бұл не только күнделікті продажа. Ал күнделікті продажаның өсуі. Сіз ноутбукты қосып, жұмысқа отырған кезде, сіз іштей болып тұрасыз, что сіз дұрыс жолда келе жатырсыз. Сізде іштей сенімділік пайда болады.

Бұл модульде мен бұл модельмен қайда воронка құрғаным жайлы видео көрсетемін. И сол кезде мен уже сенімді болдым, что бұл воронка атады.

И сізде солай.

Енді сіз воронка құрған кезде, уже біліп тұрасыз что бұл атады. Ол ішіңізде бір суперсила бар сияқты көмектеседі. Бір секретный оружиеңіз бар сияқты жүресіз нарықта.
Бұл бір волшебная таблетка сияқты көрінуі мүмкін
Бірақ олай емес.

Бұл серьезный процесс. Бұл процесс барынша көп клиент пен көп табыс табуға арналған процесс. И просто осыған еру керек.
МОДУЛЬ 1
Сіз Полный Нарықты Қалай Анализ Жасайтынын Білесіз
Аудитория таңдау. Аудитория таңдаудың басты 6 критерийін аласыз.
Көп маркетологтар не то что, целевой аудиторияның портретін құра алмайды. Олар даже аудитория таңдай алмайды.

Сіз уже аудитория таңдағаннан кейін, оған толықтай анализ жасау керек.


Сіз целевой аудиторияңыздың демографиялық профилін құрасыз.

✔ Сіз целевой аудиторияңыздың іс әрекеттік профилін құрасыз.
Сол арқылы сіз олардың қайда орналасқыны, не сатып алып жатқаны арқылы қалай өз продуктіңізді сатуға болатынын білесіз.

Сіз мынандай сұрақ басыңызды тудыма? Қайда реклама жіберем? Қандай трафик каналын таңдаймын?
Фейсбук, инстаграм, тикток т.б.? Чат бот қайда жасаймын? Ватсап или Телеграм?

Бұл сұрақтар енді болмайды. Себебі сіз аудиторияңыздың ҚАЙДА екенін білесіз. и ҚАНДАЙ рекламның канал таңдау керектігін білесіз.
✔ Сонымен қатар сіз аудиторияңызға "BDF анализ" жасауды үйренесіз.
Бұл анализ продюсерлік центрді 1.5млрд$ оборотқа көтерген маркетологтың қолданатын анализі.

Бұл процесс сіздің целевой клиенттің басына кіруге мүмкіндік береді. Чтобы четко знать, қалай посыл құрамын, чтобы ол әрекет жасайтындай, то есть сізден сатып алатындай.
✔ Сіз клиентіңіздің Қазіргі ситуация и Қалаулы ситуация таблицасын құрып шығасыз.
Бұл Current Situation және Desires Situation.

Сіздің целевой клиентіңіздің қазіргі больдарын білесіз. И сол больдар, желаниелер арқылы қалай сізден сатып алатындай мотивировать ету керектігін білесіз.
Сіз конкуренттіріңізді 11 пункт арқылы конкуренттік анализ жасауды үйренесіз.
Көбісі конкуренттік анализді дұрыс жасамайды, сол үшін серая массаның бірі болып қалады. Сосын клиентке таласып жүреді.

Апта сайын живой вебинар жүргізу керек болады. Или запусктан запускқа жүріп қаласыз. Бір бірінен көшіру басталады.

Дэн Кеннеди бұны Маркетинговый Инцест деп атайды. Себебі шыныменде солай болады. Шынайы инцест сияқты. Нәтижесінде Гибридтар туып бастады:

- Жұмыс жасамайды
- Клиент әкелмейді
- Ақша әкелмейді
- Результат әкелмейді

Ал сіз конкуренттік анализді, өзіңізге выгодно болатындай қылып жасайсыз. Чтобы барлық конкуренттен ерекшеленетіндей... Олардан басқаша болатындай...Не жасау керек, не жасамау керектігін білетіндей.

Бұл сіз нарықта монополист сияқты болып көрінеді. Потому что клиенттердің көзіне сіз единственнный решение сияқты көрінесіз. Сіздің конкуренттерді даже қарамайды.

Вот бір клиентімнің Нарық Анализіне қатысты ойы:

Бұл инструмент сіздің продуктқа анализ жасап, клиент оны сатып алғысы келетіндей қылып жасау.

Бұл бізге жоғары конверсиялы "Е.Б.К" офферін құрған кезде керек болады. Бұл туралы потом айтамын.
Сіз 11 пункттан тұратын продукт анализі инстурментін аласыз.
МОДУЛЬ 2
Сіз Нарықтың Софистикация (Жетілу) Деңгейін Анализ Жасауды Үйренесіз
Бұл жерде сіз нарықтың қай деңгейде екенін анықтауды үйренесіз. Ол жақта тек 5 деңгей.

Бұл нені білдіреді?

Бұны көбінесе мысалмен түсіндіремін. Елестетіңіз 15 жастағы бала, 30 жастағы әйелге келіп, "Менде Айфон бар, давай танысайық" деп айтса.

Жұмыс жасай ма?

Жоқ, конечно.

Себебі 15 жастағы баланың сөздері, то есть маркетингі әйелдің деңгейіне келмейді, то есть нарықтың деңгейіне келмейді. Месседж неопытный. Ал нарық гораздо опытнее.

Ал егер оған 35 жастағы, интелегентный, мәдениетті бизнесмен келсе танысуға, дұрыс сөздермен - то результат вообще басқаша болар еді.

Сол үшін егер деңгей таңдауда қателессеңіз, клиентпен дұрыс сөйлеспесеңіз, то есть сіздің месседж неопытный болса, то сіздің воронка просто жұмыс жасамайды.

Ол сатпайды.

Бұны сіз шын өмірдеде көріп жүрсіз. Инстаграмда лентаны қарап отқан кезде, бір рекламаны көресін, уже келесі күні ол реклама уже жоқ. Бұл бір күндік эксперттер.

Не үшін олай болады?

Себебі олардың воронка просто жұмыс жасамай тұр. Рекламасы жұмыс жасамай тұр. Бюджет ауаға кетіп жатыр. Сол үшін просто рекламаны сөндіруге мәжбүр болады.

Ал сіз уже нарықтың жетілу деңгейін анықтағаннан кейін, өз целевой аудиторияңызға дұрыс посыл құрастыра аласыз. Сіздің потенциальный клиенттеріңіз "О как раз маған керек нәрсе!" деп айтады. Себебі сіздің месседж бен олардың деңгейі сәйкес келеді.

Воронка құратын көбісі нарық софистикация деңгейін білмейді. Сол үшін каждый раз таңғалып отырады. Неге воронкам жұмыс жасамай тұр деп.
Сіз Нарықты Тану Деңгейі Пирамидасы Бойынша Анализ жасайсыз.
Сіз өзіңізге идеально келетін, нарықтың сегментін таңдауды үйренесіз.

Потому что сізге дәл қазір целевой клиенттің басында не бар екенін білу керексіз.

Оның Ретикулярный Системасы нені іздеп жүр?

Мысалы үшін, А сегменті, арқадағы ауруды кетіруді іздеп жүр, и оның ойлап жүргені тек арақадағы ауруды кетіру.

Ал Б сегменті - уже шешім қабылдады что оған ортопедиялық матрац керек екенін.

Бұлар бір нарықтың екі түрлі сегменттері, и бұларға әр түрлі маркетинговый подход болады.

Егер сізде продажа болмай жатса, скорее всего сіздің маркетинг, нарықтың тану деңгейімен сәйкес келмей тұр.

Сіз өзіңізге идеальный келетін сегментті таңдайсыз. И сіз уверенно боласыз, что. воронка сработает.

Карта Эмпатиясын Құрасыз.
Бұл не?

Біз адамға ықпал ете алу үшін, біз адамды жақсы тану керекпіз.

Сіз өзіңіз жақсы танитын адамды елестетіңіз: Мама, Папа, Қарындас, Іні, балаңыз.

Сіз бұл адамды жақсы білесіз. И бір эмоцияны тудырту үшін, сіз сол адамға қандай тонмен айту керек, не айту керек барлығын білесіз.

Сол үшін, Эмпатия Картасы сізге клиентіңізді, өзіңіздің жақын досыңыздай тануға мүмкіндік береді. Бұл сізге адамдар желаниемен күнделікіті продажа жасай алатындай воронка құруға мүмкіндік береді.
МОДУЛЬ 3
Cіз MVP Воронканы Құрып Бастайсыз.
Көп адам воронка құруға айлап уақыт құртады. Сосын ол воронканың жұмыс жасамайтынына көздері жетеді.

Ал бізге барынша тез воронка жұмыс жасайтыны немесе жасамайтынына көзімізді жеткізуіміз керек.

Барынша тез результат алу керек.

Бұл өте көп уақытымызды экономадйды.

Сол үшін біз "MVP Воронка" құрамыз.
Е.Б.К. Оффер құрасыз
Воронка дұрыс жұмыс жасамайтыны, конверсияның төмен болуының ең басты себебі - Оффер.

Скорее всего оффер дұрыс құрылмаған: ол ЕРЕКШЕ емес, клиенттер БАС ТАРТА алмайтын емес, Конкуренттерде превосходящий емес. Сол үшін де ол жұмыс жасамайды.
Оффердің 13 тен көп компоненттері бар.
Ал маркетологтардың көбісі тек 4 еуін ғана қолданып жүр.

Ал егер сіз барлық компоненттерін қолдансаңыз, то сіздің оффер ЕРЕКШЕ, клиенттер БАС ТАРТА алмайтын, Конкуренттерден превосходящий болады.

Бұл сізге күнделікті продажа әкеліп отыратын жоғары конверсиялы оффер құрып береді.
Промо Тезис Құрасыз
Промо Тезис - Бұл воронканың ең главный убеждениесы.

Ол 2 компопенттен тұрады. Бірінші "Басты Уаде" (Primary Promise) Екінші "Ерекше Механизм"

Ерекше Механизм - Осы компонент сіздің продуктты нарықта ерекше қылатын.

Потенциальный клиентте сіздің продуктты алуға желаниесы, продукт туралы білмей уже ашылып бастайды.

Қалай продуктқа немесе услугаға спрос тудырудың, бұл ең басты құпиялардың бірі.

Ал қалай Ерекше Механизмді құру туралы сіз 3ші модульде көресіз.
Үлкен Промо Идеяларды Іздеуді Үйренесіз
Ешқандай воронка Промо Идеясыз құрылмайды.

1.5млрд$ компанияның успехы осыда жатыр. Бұл олардағы главный процесс.

Олар каждый воронка құрған кезде, Үлкен Промо Идея іздейді. Себебі осы процессіз миллион әкелетін воронка құрылмайды.

И как раз, 3ші модульде сіз өз воронкаларыңызға Үлкен Промо Идея табуды үйренесіз.

Сізде конкуренттерді басып озған сияқты сезім болады. Сіз не только ақша әкелетін машинаны құрғандай боласыз, ал целый завод.
МОДУЛЬ 4
Сіз Мощный Копирайтинг Жазуды Үйренесіз
Сіз копирайтингтің басты принциптерін үйренесіз. Бұл сізге просто продающий текст жазуды, и еще оны проще қылду үйретеді.

Көп маркетологтар копирайтингке жыны келеді, просто потому что оларда подход дұрыс емес.

Бұл жерде сіз "Тілмен Копирайтинг" үйренесіз. То есть, продающий текстты, ешқандай сөз жазбай жазып шығу.

Сол үшін егер копирайтингті жақсы көрсеңіз, то сіз одан да больше прокачаетесь. Ал егер кейбір менің студенттерім сияқты ұнатпасаңыз, "Тілмен Копирайтингті" үйренесіз.


Промо Лид Жазуды Үйренесіз
Промо Лидтың 8 түрі бар.

Промо лид - Бұл потенциальный клиентіңіздің жүрегін цеплять етіп, воронкадан шығып кетпеуін қамтамасыз етеді. Ал керісінше воронкаға тереңірек кіргізіп, покупкаға итермелейді.

Солай сіз кірген лидтарыңызды жоғалтып отырмайсыз.


✔ "КопиБординг" процессін үйренесіз
Бұл процессті 1.5млрд$ компания Промоушн Аргументін құруға пайдаланады.

Бұл воронканың логикалық дұрыс құрылған структурасы. Именно осы продуктқа спрос тудырып сатады.

Без этого, ешқандай воронканы құрмайды.

Көресіз, что бұл процесспен воронканы құру жеңіл и даже приятно.

Даже бұл процесспен воронка тезірек құрылады. И біраз уақытыңызды экономдайды.

Питер Дракердің мынандай сөзі бар, маркетингтің мақсаты - делать так, чтобы не нужно было продавать.
МОДУЛЬ 5
MVP Воронканы Упаковка Жасау. Сіздің Воронкаңыз Интернетте болып, уже сатуға дайын тұрады
МОДУЛЬ 6
Алғашы Продажаларыңызды Алып, Оцифровка Жасайсыз.
Сіздің жаңа MVP Воронка уже сатып бастайды.
Сіз қалай жұмыс жасап тұрғанын четко көріп тұрасыз.

● Посетительдер саны және посетительдер бағасы
● Лидтар саны; Лидқа конверсия; лид бағасы
● Тапсырыс саны; Тапсырысқа конверсия; Тапсырыс бағасы.
● Клиент бағасы
● Выручка
● Табыс
● ROI, ROAS
МОДУЛЬ 7
Воронкаңызды Күшейтесіз
Воронкаңызды Дұрыс "Апселл Цепочкасы" арқылы күшейтесіз. Конверсиясы максимально эффективно болатындай
Бұл "апселл цепочкасы" нарықтағы үйрететіп жатқандардан басқаша. Оның мақсаты барынша Орташа Чекті көтеру (AOV).
Воронкаңызды Дұрыс "Фоллау ап Цепочкасы" арқылы күшейтесіз. Бұл 4 cтадиядан тұрады.
Воронкаңызды одан сайын күшейтесіз, одан да көп продажа жасайтындай. Себебі оның мақсаты основной офферді сатып алмағандармен жұмыс.

Бұл да нарықта үйретіп жатқан дожим цепочкалардан, подогрев сообщениелерден вообще басқаша.
Оптимизация. Сіз Воронкаңыздың слабый жерін тауып, соны жөндеуді үйренесіз.
Бұл значит сіздің воронкаңыз күннен күнге көп продажа жасайтын болады.

Себебі ол күннен күнге лучше бола береді.

Егер воронкада бір нәрсе сынып қалса, то сіз оны бірден тауып жөндей аласыз.
МОДУЛЬ 8
Воронкаңызды Масштабтауды Бастайсыз
99% адам, 1 деңгейде жұмыс жасайды.
Маркетингтік агрессияның 3 деңгейін үйренесіз
Бұл 1 деңгей Типичный Предприниматель деп аталады. Мұндай кәсіпкерлер өспейді. Олар всегда клиент іздеумен өтеді. Нәтижесінде бизнесі ақыры жабылады.

Грамотный маркетолог маркетингтік агрессияның 2 деңгейінен бастайды. И олар барынша маркетингтік агрессияның 3 деңгейге өтуге тырысады. Ол деңгей "Инвестор".

3 деңгейде 1.5млрд$ компаниялар жүреді. Сол үшін де осындай обороттарға жетті.

Осы модульде қалай 3ші деңгейге жетуді үйренесіз. Чтобы барынша масштабқа шығу үшін.
Масштабтауды B.A.C.O. процессі бойынша жасайсыз
Бұл процесстің мақсаты барлық медианы жаулап алу.

Топовый маркетологтар оны "Rolling Out" деп атайды.

Осылай, сіз постепенно барлық каналды жаулап бастайсыз.

Мысалы сіз, инстаграмнан бастайсыз.

Потом Тикток...

Ютуб.

Гугл.

Потом телевизорға көшесіз.

Радио.

То есть, сіз барлық мүмкін болатын, табыс әкелетін каналдарды жаулап бастайсыз. Нарықта сіз как будто вездесущий боласыз.

Сіздің потенциальный клиентке, сіз бір гигант ретінде көрінесіз. Конкуренттер сізден қорқып бастайды. Сіз ТОП сияқты көрінетін боласыз, даже если топ болмасаңыз да.

Бұл процесстің нәтижесі - тегін брендинг. Себебі сіздің репутация, авторитет өсіп бастайды.
Клиентский базаңызға "RFM анализ" жасауды үйренесіз.
RFM анализ барлық клиентский базаны тірілей ұстап отыруға мүмкіндік береді.

Ұлы маркетолог Джей Абрахам айтқандай, табысыңызды арттырудың тек простой 3 қадамы бар.

Вот простой мысал...

Сіз 1000$ чекке 10 клиент аласыз. Олар айына 1 рет покупка жасайды.

Егер әр көрсеткішті 30% көтерсек, 13 клиент, чек 1300$ болады. Айына орташа 1.3 покупка жасайды.

То есть, уже 21 970$ болады.

Біз просто әр компонентті 30% ға көтердік, ал біздің табыс почти 2 есе өсті.

Ай сайын RFM анализ, сізге клиентский базаның состояниесін көріп отыруға мүмкіндік береді. И ол сізге қандай 3 показательді көтеру керектігін көрсетіп отырады.

Клиенттер чаще и больше алып бастайды.

Ай сайын 1 рет RFM анализ кезінде, сіздің клиентский базаңыз оның алдынғы айдан қалай өскенін көресіз.

И сіз четко білесіз, бұл айда не істеу керек, чтобы заработать еще больше.

Бұл сізге, өз бизнесіңізді, өз өміріңіз контрольда екенін сезіндіреді.

Ертеңгі күнге сенімділік пайда болады.
телефоннан көріңіз
сіз алатын нәрсе:
сіз алатын нәрсеңіз:
Куратор или Личный Наставник 1 ге 1
сіз алатын нәрсеңіз:
1 500 000 000$ компанияның
100 Успешный Промоушны
ПЛЮС
Сіз 15 детальный чек лист аласыз.
Бұл чек листтер сіздің өміріңізді әлдеқайда жеңілдетеді. Себебі бұлармен әлдеқайда жеңіл и воронканың әр процессін тез жасауға мүмкіндік береді.

Каждый раз, воронка құру керек кезде, сол чек листтерді ашып просто процесс бойынша жүріп шығасыз.

Соңында сізде жұмыс жасап тұрған воронка болады.
3 аптадан кейінгі нәтижесі. 1 этап деген сол бірінші продажа этабы.

Күнделікті продажа деген осы:
Вообщем любой кезде, бір сұрақ или проблема туындаса, телеграмнан жазып, куратордан кері байланыс ала аласыз. И Ол сізге шайнап, барлығын түсіндіріп береді.

Сонымен қатар, куратор үй жұмысын тексеріп, сізге өзінің кері байланысын береді. Егер қате болса немесе одан да лучше жасау керек болса, сізге соның барлығын айтып береді.

Менің кураторларымның консультациясы 100$дан басталады.

Ал сізге куратор обучение бойы беріледі (8 апта)

Айтпақшы, мен воронка құрған кезде де қасыма куратор аламын. Сізде сұрақ туындауы мүмкін, мен осы процессті білемінғой зачем маған куратор? Ия, бірақ 2 бас бір нәрсеге фокус қойғаны жақсы, чем 1 бас.

Солай результат эффективнее, и біраз уақытты экономдайды.
Бұл инструмент сіздің продуктқа анализ жасап, клиент оны сатып алғысы келетіндей қылып жасау.

Бұл бізге жоғары конверсиялы "Е.Б.К" офферін құрған кезде керек болады. Бұл туралы потом айтамын.
Сізге бұл компания туралы айттым ия? Жылына колассальный ақша табатын компания.

И мен сол компанияның осыған дейін жасаған 100 успешный промошундарын жинап қойдым. Әлі де жинап жатырмын. Именно успешныйларын. Осы промоушндар жалпылай компанияға млрд доллар алып келді.

Это вообще пушка!

Көп коллегаларым, жындысын деп айтқан осы үшін. Неге беріп жатсын деп. Но я решил зачем оны тығып.

Может оларда дұрыс айтып отқан шығар...

Но мен өзімде сақтап жүргеннен қандай пайда?

Барлығын моделировать етіп үлгермеймін. Ал жасағандарымның ақшасы, немерелеріме де жетеді)

Сол үшін оны, өзімде тығып отырмай, пакетке қосайын дедім.

Тек бір нюанс бар. Барлығы ағылшын тілінде.
8 Zoom Группа
"Сұрақ-Жауап" записі
Әр модуль сайын, студенттер өз сұрақтарына жауап алды.

Бұл сессияларда студенттерде пайда болатын сұрақтардың почти барлығы қамтылды.

Ол сессияларда студенттер өздерінің жетістіктерімен де бөлісті.

Сіз обучение кезінде пайда болатын, барлық сұраққа жауап аласыз.
Ондай сессияның бағасы негізінде адам басына 50 000тг ден аламыз.

Ал сіз сондай сессияның 8 аласыз.
Бірінші куратор туралы айтайын. Кім ол? Не үшін керек?
Эксперт Практик. Бұл адам, процессті не только теорияда, и практикада білетін адам.

Ол ВММ моделін өзі үшін де, эксперттерге де жасап көрген.

Кураторға любой адамды ала бермеймін, өзімнің репутациямды түсірмеу үшін. Сол үшін орындар өте шектеулі. Кураторлар физичиский просто үлгермейді. Сол үшін әр айда мен кураторлардың бағасын көтеріп отырамын.

Мен пакетке кураторды бостан бос қоспадым. Байқадым, что куратор болса, то успех гарантирован.

Ол саған сенің басындағы жұмыс жасамайтын "гениальный идеяларыңды" жасатпайды. Сен тормозить етіп, фигнямен страдать еткізбей, фокусыңызды дұрыс нәрсеге бұрады.

Барлық, подводный тастарды ескертіп отырады.

Вот куратормен жұмыс істеген, студентімнің бірі
Міне тағы
Енді Личный Наставник Туралы айтайын. Куратордан айырмашылығы қандай?
Бұл тоже кураторлар сияқты эксперт практиктер. Разница бұл жерде форматта.

Настанивкпен жұмыста сіз 1ге1 ZOOM созвон арқылы байланыс болады.

Бұл жерде сіздер, екеуіңіз отырып, бірге брейншторм жасап, ВММ процессі бойынша жүресіздер.

Солай результат эффективнее, біраз есе тезірек.

Менде де личный клиенттерім бар. Осындай форматта жұмыс жасаймыз.
Кейбір клиенттермен әдемі жұмыс жасап кеттік. И уже 3 cозвон жасап, воронканы құрып шығамыз. 3 созвон, 2 cағаттан уже воронка дайын!

Қазір елестете беріңіз, ол клиентім қанша воронка құрып шықты, и қанша тауып жатыр.

Наставничество қанша тұрады?

Фиксированный баға 1500-3000$ қазіргі курспен 716 000-1 430 000тг. Плюс құрылған воронканың продажасынан 7-15%.

Личный наставникті каждый адам ала алмайды. Потому что бізге барлығы не подходит.

Конкретный баға и бізге келесізба ол предсобеседование кезінде анықталады.
3
2
4
Міне тағы
Тағы
Воркшоп "WMM 5SP"

Бағасы: 500 000тг




✅Чек листтар

Бағасы: 5 000тг



✅Живой разбордың
записьтері

Бағасы: 200 000тг




✅Куратор

Бағасы: 200 000тг




✅100 Успешный Промоушндар

Бағасы: Бесценно!


Бұның барлығы қанша тұрады?
Егер сіз осы өнімдерді бөлек бөлек алсаңыз, то сіз минимум 900 000тг алатын едіңіз.

Тізімдегі кейбір өнімдер даже сатылымда да жоқ. Себебі сіз білетіндей бұл модель Қазақстанда көп емес.
Давайте енді қорытынды,
сіз не аласыз:
Жалпы сумма: 900 000тг
Обучениеден кейін сіз не
істей аласыз?
✓ Елестетіңіз, что ақыры өз курсыңызға сәтті запускыңызды жасап шықтыңыз, ол запуск уже сізге 1 500 000тг ден әкеліп жатыр.

✓ Сіз басыңыздағы барлық сұрақтарыңызға жауап алдыңыз и сізде курсыңыз атпай қалады деген больше күмән жоқ.

✓ Ақыры ұнамайтын жұмысыңыздан да босадыңыз.

✓ Сіз еркінсіз. Қалаған қалаңызда немесе қалаған квартираңызда тұра аласыз.

✓ Енді сіздің запусктарыңыз всегда уақытында болады. Дедлайндарды уақытынды бітіресіз. Себебі сізде запуск календарі бар.

✓ И сізді уже эксперт пен продюсерлердің списогі бар, себебі сізде тарту воронкасы бар.

✓ И сізге больше өзіңізге копирайтить етудің қажеті жоқ. Себебі сізде Біреудің қолымен копирайтинг секретный стратегиясы бар.

✓ Сонымен қатар сізге бір курсты қайта қайта запускать етіп, пахать етудің қажеті жоқ. запусктан запускқа... себебі сізде автоматизация схемасы бар. Сіз курсты бір рет запускать етесіз. и оны автоматизировать етесіз. сіздің қатысуынсыз.

✓ Плюс қосымша өзіңізге пассивный доходты құруды білесіз. Себебі менің Продюсер Консультант пассивный доход моделі бар.

✓ Сізде нарықта ешімде жоқ 100 успешный промоушн бар.

✓ И сіз уже білесіз. что айына 500 000тг бұл потолок емес. Сізде уже 1млн, 5млн, 10млн жасаудың схемасы бар.
Бұл продукт сізге
900 000тг келема?
Өзіңізге 3 сұрақ қойыңыз:
Егер сіз обучениені бітірмей тұрып, 3-4 аптада өз онлайн курсыңызға запуск жасап, өз табысыңызды 1 500 000тг айына көтерсеңіз...
Ал егер бұл пакет сізді шексіз запусктардан босатса? И сізге АКТИВ құруды үйретсе, ай сайын пассивный доходқа ие қылса ше? как у меня
Ал егер сізге сенімділік берсем, что енді каждый запускіңіз гарантированно в плюс жұмыс жасайды, минимум 500 000тг...
900 000тг стоит?
900 000тг стоит?
900 000тг стоит?
1
2
3
Сол үшін, егер сіз даже біздің студенттер жасаған нәрсенің жартысын істетеңіз де, сіз результаттан таңқаласыз.

Көріп тұрғаныңыздай, бұл шығын емес. Бұл инвестиция.
Мен түсінемін,
что каждый адам
900 000 суммаға обучениені төлей алмайды...
Сол үшін мен бағаны 30% процентке түсірем деп шештім
Бұл жеңілдік 270 000тг!
Егер сіз ҚАЗІР қосылсаңыз, то бұның барлығын...
1 495 000тг
630 000 аласыз.
Егер сіз дәл қазір тіркелсеңіз "предсписок" шарттары арқылы то сіз барлығын "630 000тг" ала аласыз.
НЕМЕСЕ ӨЗ ПАКЕТІҢІЗДІ ТАҢДАҢЫЗ
ПЛАТИНА
1 490 000тг
✓ФЛАГМАН "Воркшоп - WMM"
✓15 Детальный чек лист
✓ZOOM разбордағы СҰРАҚ ЖАУАП записьтері
✓ФЛАГМАН "WMM Акселераторлық программа"
✓Личный Наставник 1 ге 1
✓100 Успешный Промоушн
ЗОЛОТО
630 000тг
✓ФЛАГМАН "Воркшоп - WMM"
✓15 Детальный чек лист
✓ZOOM разбордағы СҰРАҚ ЖАУАП записьтері
✓Куратор
✓100 Успешный Промоушн
СЕРЕБРО
390 000тг
✓ФЛАГМАН "Воркшоп - WMM"
✓15 Детальный чек лист
✓ZOOM разбордағы СҰРАҚ ЖАУАП записьтері
✓ФЛАГМАН "WMM Акселераторлық программа"
✓Куратор
✓100 Успешный Промоушн
Бірнеше себеп бар...

Біріншіден, сізге максималды түрде құндылық бере алатыныма сенімдімін. Бұл деген сіз біздің көмегімізбен нәтижеге қол жеткізіп, сосын біздің клиентіміз болатыныңызды білдіреді.

Алдымен, қалай запуск жасап, айына 500 000тг ден жоғары тұрақты табысқа жетуге болатынын көрсетемін. Ал одан кейін сізге бұдан да ары қарай өскіңіз келеді... көбірек тапқыңыз келеді.. көп тауып, аз жұмыс істегіңіз келеді.

Сіз маған сол кезде қайтып көмек үшін келесіз деген менде расчет бар.

Бұның әрі қарай қайда апаратынын кім біледі? Бәлкім, біз партнер боламыз немесе бірге запуск жасап кетерміз, немесе біз сізді өз жобамызға алармыз. Мүмкін варианттар көп.

Бірақ ең басты причина, бізге осы ВММ моделін білетін специалисттер керек! Басқа нишалардағы эксперттерді продвигать ету үшін, просто қол жетпей жатыр.

Сол үшін, көп адам оқытып, осындай процесске делегировать еткіміз келеді.
Неге мен мұндай үлкен жеңілдік жасап жатырмын?
Сізде ешқандай риск жоқ!
Сізге 30 күнге ақшаңызды қайтаруға 100% гарантия беремін.
Әлі де күмән бар ма? Мен өз өнімдерімнің сапасына сенімдімін, сол үшін де сізге 100% ақша қайтару гарантиясын беремін. (30 күнге)

Либо сізге берілген сабақтың барлығы ұнайды немесе мен сізге барлық ақшаңызды 30 күннің ішінде қайтарып беремін. Ешқандай обсуждениесыз. Может даже дауысым ұнамай қалса да.

Ол үшін тек маған жекеме немесе көмекшіме жазып жіберсеңіз болды.

Ешқандай подвох жоқ...Американдықтар да сондай гарантия береді, и менде солай беремін.

Өнімнің сапасына барлық риск пен жауапкершілікті мен өзіме алдым.
+ Продажадан 10%
*қатысу тек пред собеседованиеден өткеннен кейін
Даже бұнымен еще не все!
Егер сіз бүгін кірсеңіз, то осы бонустарды аласыз.
Шешімді тез қабылдайтындарға крутой 5 бонус дайындап қойдым.
Егер сіз "Золото" или "Платина" пакетін алсаңыз, то осы 5 крутой бонус сізге
Каждый біздің млндық запусктарымызды 14-21 күнде осы календарьмен жасаймыз.

Осы күннен бастап, сіз уже әр күнде не істейтіңізді біліп отырасыз.

Запускта өте маңызды құру керек элементтер бар. Солар барлығы календарьда жазылған.

И осы календарь сізге каждый элементті жасауға көмектеседі. Дәл уақытында.

Мысалы үшін:

Бірінші күн: Промо Лид құру

Екінші күн: Зеро продуктқа СИН оффер дайындау

Үшінші күн: Келесі процесс...

И дәл солай сіздің успешный запускқа дейін.

Просто календарьға ұстанып отсаңыз болды.

Ноутбук алдына отырасыз.

Өзіңіздің "Запуск календарызды" ашасыз.

Бүгін не істеу керектігін қарайсыз и уже нақты не істеу керектігіңізді білесіз.

Әр күні сіз не істейтіңізді біліп отырасыз.

Сонда сіздің запуск строго уақытпен болады.

Ал бұл календарьсіз, сізде четкий рамка жоқ, прогресстің индикаторы жоқ, и нәтижеде жоқ.

Сол үшін как будто, бұл процесстің соңы жоқ сияқты.


21 күнде запуск жасаудың орнына, сізде барлығы сооозылып кетеді.

Бұл инструментті біз әдейі жасадық - себебі оқушыларымызда бұл болмаса, олар созып кетеді. Ал календарьмен дәл в срок бітіреді.

И табысыңызды да болжай аласыз.

Ең басында уже қанша күннен бірінші ақшаңыз түсетінін көріп отырасыз.

Сол күнді қызылмен бояп қойыңыз.
5 000 000тг
Запуск календарі
Әр қадамды өз уақытында жасауға мощный инструмент
Бұл воронканы бір американдық мультимиллионер ұзақ жылдар бойы әлі қолданып жүр.

Оның ішінде:

1. Керек эксперт пен продюсерді тартуға арналған крючок.
2. Арнайы маркетингтік видео
3. Фильтр
4. Звонок

Бұл воронка сізге тек керек, жұмыс жасағыңыз келетін эксперт пен продюсерді тарту үшін арналған.

Басқа жағынан - бұл воронка міндеттерін орындамайтын, капризный адамдарды, сізге жақындатпайды.

Мұндай процесс, сіздің ақшаңыз бен уақытыңызды бостан бос жоғалтудан сақтайды. Сонымен қатар сізді лақтырып кету мүмкін адамдардан қорғайды.

Сіз даже, ондай созвондарға уақытыңызды да құртпайсыз. (көрдіңізба, "фильтр" деген пункт "созвон" дегеннің алдында тұр)

3 күнде сіз осындай эксперт пен продюсерлерді тарту воронкасын құрып шығасыз. Соған трафик құйып, уже нәтижеңізді аласыз.

Именно эксперт/продюсер іздеу осылай жұмыс жасау керек.

Инстаграмда дайректке спамить етіп барлығына жазып отқанша.

Вот бұл процесс қалай жұмыс жасайды:
Эксперт немесе Продюсерді табуға арналған реальный воронка мысалы
● Сізбен жұмыс жасауға комфортный адамды фильтрдан өткізіп береді. Долгосрочно, системный бизнес құра алатын адамыңызды тауып береді.


● Продюсер мен эксперттер на автомате келіп отырады. Бұл осы процесстің ерекшелігі. Ручной жасайтыныңыз только созвон ғана. И то оны да делегировать етуге болады.


● Бұл воронка сізді барлығынан ерекше қылып көрсетеді.

Уақытыңызды құртпай, тез жұмыс бастап кетесіз.

Егер қысқаша:

1. Сіз тарту воронкасын құрасыз
2. Ол сізге келетін продюсер мен эксперттерді генерировать етеді
3. Созвондардың нәтижесінде, өзіңізге керек адамды таңдап аласыз.
4. Бірге жұмысыңызды бастап, ақша тауып запуск жасайсыз.

Уже анкетаңызда адам толдыма?
Просто воронкаңызды сөндіресіз.

Тағы эксперт или продюсер керек па?
Воронкаңызды қайтып қосасыз.

Осындай темппен, барлық процесс сіздің қолыңызда болады. Таңдайтын сіз, ал сізді біреу емес.

Мұндай схемамен - шарттарды да айтатын сіз.

Сіз енді ешқашан, бір бірінен айырмашылғы жоқ, серая массаның бірі болмайсыз.
Продающий текст жаза алмайсыз ба? или ұнамай ма?

Көбісіне ұнамайды.

Бірақ копирайтинг - кез келген воронканың, запусктың маңызды бөлімі. себебі оның негізі - текст.

Копирайтинг барлық нәрсеге керек...

Креатив
пост
продающий страница
сообщение
өнімнің сипаттамасы
воронка т.б.

Сіздерге бұл процессті 10 есе жеңілдетіп беремін!

Бір метод бар, ол арқылы өзің жазбай ақ, жақсы конверсиялы текст алуға болады...

Себебі оны өнімді құрушы сіз үшін жасап бере алады.

Ешкім продуктты лучше сата алмайды, чем эксперттің өзі.

Сондай қалай оның қолымен копирайтинг жасауға болады?

Сіз экспертке қою керек сұрақтарды аласыз.

Ары қарай сіз:

1) диктофонға сол сұрақтардың жауабын жазып аласыз (или голосовой сообщение)

2) аудионы текстке айналдыруға бересіз. бұл услуга өте арзан тұрады.

3) артық затты алып тастап, текстты дұрыстап жібересіз.

4) дайын!

Былай айтқанда эксперт сіз үшін копирайтинг жасап берді!

Күшті ма?

Маған да кайф осы нәрсе))

Бұл процестті Тони Роббинсқа запуск жасаған кезде Рассел Брансон қолданған.

Ол былай айтты: "Тони бұл сенің өнімің, сен сатқандай, ешкім олай сата алмайды."

- Рассел Тониға дұрыс сұрақтарды, дұрыс реттілікпен қойып шықты.
- жауаптарын жазып алды.
- дұрыстап, артық затты алды.
- дайын!


Солай млн долларлық запусктар жасап шықты.

Біз де солай жасаймыз, ештеңе өзіміз ойлап таппаймыз. Тесттен өтіп, жұмыс жасайтын нәрселерді қолданамыз!

Бұл басқа біреудің қолымен копирайтинг процессі меннен 80% жұмысты алып тастайды. Осылай мен бір күнде копирайтингті бітіре аламын.
Біреудің қолымен
копирайтинг
Давайте қорытындылайық:

ПРОБЛЕМА:
Біз таныс емес продуктты идеально, тереңінен 2 аптада біле алмаймыз. Сізде продуктты зерттеп отыруға 2 айдай уақытыңыз бар деп ойламаймын.

Бірақ оны жасаудың қажеті жоқ.

ШЕШІМІ:
- Экспертке дайын сұрақтарды жібересіз.
- Нәтижесінде сізді почти дайын копирайтинг бар.
- Аудионы текстке ауыстыруға бересіз
- Дайын

Басқа біреудің қолымен копирайтить ету (Эксперттің өзімен) и еще сізде уже тексерістен өткен, дұрыс сұрақтарды қолдану арқылы, нарықта ерешелік беретн бұл чит код десек те болады.
2 жыл тоқтамай ақша әкеліп жатқан Млндық Автоворонканың схемасы
Вебинардан шаршадыңыз ба?

Стористар салу?

Запусктан запускқа өмір сүру?

Барлығы шаршады бұдан!

Даже маған ұнайды дегендердің өздері шаршады.

Шынымен...

Даже 60 000 000тг обороты бар онлайн мектептер, бізге келіп қалай автоматизация жасап, активқа айналдырып, пассивный доходқа көшіруге болады деп келеді.

Сол үшін егер сіз системный бизнес жасағыңыз келсе, сізге запускты автоматизировать ету керек, чтобы сізге КҮНДЕЛІКТІ ПРОДАЖА әкеліп отыру үшін.

Егер сіз курстың қатысушысы болсаңыз:

- мен сізге бір запускымыздың полный автоматизация схемасын беремін
- Қосымша сізге видео түсіндіру жазып беремін.

21 күнде 12 000 000тг әкелген запускымызға разбор жасап беремін.

Сосын біз оны автоматтандырдық и активқа айналдырдық.

Енді бұл актив бізге күнделікті продажа әкеліп отыр. Даже қазір. Даже автоматтандырғаннан кейін ол больше әкеле бастады.

Міне скриншот:

Бұл қалай мен біреудің қолымен запуск жасаймын, и оны автоматқа айналдырып пассивный доходқа айналдырамын.

Былай айтқанда, менің клиентімнен процент алып отырамын.

Экспертпен договорға отырамын, ол арқылы запусктан, активтан өз проценттерімді аламын. 10% қа дейін қойсаңыз болады продажадан.

Мысалы клиентіңіз сіз құруға көмектескен запускыңыз арқылы 5 000 000тг жасап шықты. И сіздің доляңыз 500 000тг пассивный доход.

Менде қалай жасалған...

Қазір сандарды мысал үшін қолданатын боламын. Договор бойынша айтуға болмайды)) И еще принцип деньги любят тишину.

енді қара...

клиент менің консультацияларым арқылы 5 000 000тг ақша жасайды. И бұдан біз 10%ке дейін аламыз. 500 000тг пассивный доход.

Бұл стратегия арқылы сіз автоматтандырылған запусктарды құрып тастасаңыз болады. Былай айтқанда біреудің қолы арқылы.

Неге біреудің қолы арқылы?

Себебі сіз консультация форматында, не істеу керектігін айтып отырасыз, ал клиент пен командасы жасайды.

Сіздің консультацияңыз арқылы, эксперт өзі запуск жасап, автоматизировать етеді. айына млндап запусктарын жасайды. Сіз одан процентіңзді алып отырасыз.

Солай сіз ешқандай экспертке байланбайсыз.

Сіз даже бұл модельмен, 4-5 эксперт алсаңыз болады.

Қысқаша айтқанда, егер курс қатысушысы болсаңыз, сізге бұл стратегияны үйретемін. И сізде консультация арқылы пассивный доходқа шыға аласыз.
Пассивный доход
Құпия моделі
"Продюсер консультант"


Курста толығырақ барлығын айтып беремін.
БОНУС 1
БОНУС 2
БОНУС 3
БОНУС 4
БОНУС 5
Сол үшін осы 5 крутой бонустарға үлгеру үшін:
Өз пакетіңізді таңдап, заявканы бүгін 23:59ға дейін толтырыңыз
Давайте тағы бір қортындылайық
Вот сіз не аласыз:

1. Воркшоп "WMM - 5SP" -
500 000тг
2. ZOOM разбордағы Сұрақ-Жауаптар - 200 000тг
3. Чек листтар - 5000тг
5. Куратор - 200 000тг
6. Үй жұмысын тексеру
7. 100 Успешный Промоушн - Бесценно
8. Бонус 1: 5 000 000тг Запуск календарі - 15 000тг
9. Бонус 2: Эксперт пен Продюсер тартудың реальный воронкасы - 35 000тг
10. Бонус 3: Біреудің қолымен копирайтинг - 25 000тг
11. Бонус 4: Млндық запускқа автоматизация жасау схемасы - 25 000тг
12. Бонус 5: Құпия модель Продюсер Консультант пассивный доход - 75 000тг
Жалпы құндылық:
1 080 000тг
Клиентімнің отзывтары:
Егер сіз бүгін түнге дейін заявка тастамасаңыз, то осы 5 бонус күйіп кетеді.❌

Сонымен қатар 30 күндік ақшаны қайтара алу гарантиясын 14 күнге қысқартамын.❌

Ал келесі поток жасау ойда жоқ. Себебі потокпен жұмыс жасау ол бизнес емес, ол жұмыс! Бизнес - ол актив құру.✅

Сол үшін, сізге керек екенін түсініп тұрсаңыз, созудың ешқандай мағынасы жоқ. Өз пакетіңізді таңдап, результатты уже бүгін алып бастаңыз. Вдруг бірдеңе ұнамаса, өз гарантияңызды қолданасыз.✅

Бұл жерде либо ұтасыз, либо ұтасыз. Басқа вариант жоқ.✅

Давайте жасайық! Онлайн курсқа запуск жасайық, cізге айына минимум 1 500 000тг әкелетіндей, и cізге күнде продажа әкелетіндей автоматтандырып, активқа айналдырайық.

Ары қарай оптимизировать етеміз.
ҚАЗІР СІЗДЕ 3 ЖОЛ БАР
Ештеңе өзгертпеу. Ештеңе жасамау. Ары қарай қалай өмір сүрдіңіз, соны жалғастыру. Дальше сол құлдықта қалу...тиын ғана табу...Балиге, Дубайға көшіп жатқандарды бақылап, қызығып ғана қою.
100 деген маркетингке қатысты кітап оқып, тест жасау үшін біраз ақша шығындалу. Сәтсіз запусктардан депрессияға кіру. И 4-5 жылда мүмкін барлығын түсіну.
Мен бұны уже клиенттерімде, партнерларымда тестіледім. Бұл жол уже өтілген. И мен сізге уже дайын табаққа салып беремін. Чтобы сіз нәтиже алу үшін. Неге өз өміріңді қиындатып, вейлосипед құрастырып? Просто бір пакетті алып, ақыры өз сәтті запускіңізді жасап шығыңыз.
1. Барлығын солаймен қалдыру
2. Барлық жолды өзіңіз өту
3. Маған жолды қысқартуға мүмкіндік беру
НАЗАР АУДАРЫҢЫЗ
Бұл ұсыныс шектеулі!
ЖИІ ҚОЙЫЛАТЫН
СҰРАҚТАРҒА ЖАУАП
Made on
Tilda