"Мен уже білемін деген фактор"
Мен уже білемін деген фактор сіздің продажаңызды құртады.

Енді қараңыз бұл фактор қалай жұмыс жасайды? Допустим сіз онлайн курс сатасыз, немесе коучсыз. и сіздің курсыңыз арықтауға арналған курс болсын. Бір диетаның түрін сатасыз. Веганская диета.

егер адамдар осыған дейін веганская диетаны ұстап көрсе, сіздің продающий сайтыңызға кіріп «веганская диета» деген жазуды көреді. И оларда бастапқы 3 секундта, уже ой қалыптасадаы, ой мен уже білемін. Оны жасап көрдім.

И дальше сіздің не жазғаныңызды оқымайды. Даже сіздің веганская диетаға қатысты методикаңыз вообще басқаша болсада.

Так сонда не үшін олар сіздің өнімді сатып алмайды?

Себебі ол диетаның түрін уже білсе, значит олар уже соны жасап көрді. и Оларда результат болған жоқ! Потому что результат болса әлі де диетаны іздеп жүрмейтін еді.

Ендігі мақсат сіздің офферді уникальный қылу. Уникальный И Қарапайым жасау.

Оны қалай жасаймыз? Оны келесі рилстарда айтатын боламын.

Есіңізде болсын, «мен уже білемін» деген факторды өз продающий страницаңыздар алып тастаңыз. Себебі ол сіздің продажаңызды құртуы мүмкін.

Рилсты сақтап алып, келесі кеңестерді жіберіп алмау үшін маған тіркеліп ал,

Made on
Tilda