Біздің Барлық Курстарымызға, Сабақтарымызға, Материалдарымызға Абстолютно Тегін Доступ Алыңыз
Вот не үшін менің запусктарым ұзақ уақыт бойы
500 000 теңгеден аз ақша әкелді
Түсінікті болу үшін қарапайым мысал: Адам ауырып жүр. Оның басы күнде ауырады. Бірақ толық тексеруден өтіп, оның шынайы себебін тауып, тиісті ем қабылдауды бастаудың орнына, «мүмкін көмектесетін шығар» деген үмітпен дәріханаға барып, цитрамон сатып алады.
Үйіңізде мусор сасып тұр, мусорды төгу орнына освежитель сеуіп тұрсызғо...
❌ Ешқандай сторис жүргізусіз
❌ Ешқандай командасыз
❌ Үлкен подписчиксіз
❌ Курсыңыз дайын болмаса да
❌ Отдел продажасыз
❌ Ешқандай вебинарсыз
❌ Рекламный бюджетсіз
❌ Рилс видео түсірмей ақ
Мен онлайн өнімдерден көңілім қалды.
Қазір ақпараттың құндылығы ештеңе тұрмайды.
Ноль!
Адамдар ақпаратты сатып алмайды!
Адамдар ақпаратты бағаламайды.
Ақпарат адамдарды нәтижеге жеткізбейді!
Келесі 60 күннің ішінде, эффективный маркетингтік құралдар арқылы өз табысыңызды 2-5 есе өсіріңіз
Осы 5 жылда біз ӨТЕ КӨП контент құрып шықтық.
● Программалар
● Курстар
● Видео сабақтар
● Шаблондар/Документтер/Чеклисттер
● Жұмыс дәптерлер
● Воркшоптар
● Акселераторлық программалар
И осының барлығын сіздерге ТЕГІН БЕРГІМ КЕЛІП ОТЫР!
Осы жақында ғана адамдар маған бұл сабақтарға 1 490 000тг төлеген.
Бірақ, қазір болды.
Барлығы тегін...
Мынаған не болған деп таңқалмаңыз,
Осылай жасап жатқаныма Бір
Үлкен Себеп Бар
1 ай бұрын мен бір эксперимент жасайын дедім.
3 адамнан 2 группа жинадым.
2 группада да, эксперттер мен продюсерлер болды.
Мен бір группаға, бізде бар материалдың барлығына доступ бердім...
Шаблондарға, документтерге барлығына!
и тапсырма бердім 21 күнде 1 500 000тг жасау.
2ші группаға ештеңе берген жоқпын!
Ешқандай сабақ.
ешқандай курс.
Мүлдем ештеңе бермедім...
Бірақ олармен лично жұмыс жасадым. Аптасына 2 рет + олардың срочный сұрақтарына жауап беріп, почти күнделікті байланыста болып отырдым.
Қатты ішіне кірмей, сразу нәтиежсін айтайын.
Бірінші группада (мен барлық материалдарға доступ берген) - тек бір адам результатқа жетті.
Қалған 2 адам бастарында сұрақ пайда болған кезден бастап, былай жасайын ба или осылай жасайын ба деген сұрақ туылғанда, дым жасамай қалады.
2ші группада минимальный результат - 800 000тг, максимальный результат
7 300 000тг - 21 күнде!
Суммарно барлық қатысушылар примерно полный нөлден 21 күнде
15 000 000тг дей тапты.
Осыдан кейін бір қорытындыға келдім...
НӘТИЖЕЛЕРІ ПРОСТО КОСМОС!
Міне біздің 2021дің Желтоқсанында жасаған запускымыз. 21 күн ішінде осы запускты күнделікті бізге продажа әкеліп отыратын активке айналдырдық.
И бұның барлығы ешқандай вебинарсыз, стористағы прогревсіз т.б. сондай мусорсыз
Бастаптқы бюджет 25 000тг
Есімім - Таир! Ия эксперттердің продюсерімін.
2018 жылдан бастап, мен ЕРКІНДІК іздеп жүрдім. Ол кезде студент кезім. Мен болашақта Понедельниктен Пятницаға дейін, сағат 9:00ден кешкі 18:00ға дейін отыратын жұмыс істегім келген жоқ.
Солай 2018де маркетингпен, запусктар әлемімен жолығамын. Алғашқы курстарымды сатып алып, бірінші ақшаларымды табуға тырысып көрдім.
WMM моделіне өткеннен кейін мен 3 түрлі еркіндік алдым...
1. Физикалық. Мен бір белгілі орынға, қалаға, елге байланбағанмын. Қалаған жерімде өмір сүремін.
2. Қаржылай. Онлайн курстағы запусктан жақсы табыс. Оларды автоматизация жасап плюс тағы пассивный доход пен еркіндік береді.
3. Рухани. Яғни іштегі өзіме деген сеніміділік. Ертең не болады? деген страхтың жоқтығы.
WMM моделіне дейін менің результаттарым ондай мақтанатындай емес. Мен продажаның фишкалары, техникалары, инструменттер тез нәтиже береді деген үмітпен жүрдім.
Басында осылай ойлайтынмын: "Емое, қалай курсымды запускать етсем болады... әркім әртүрлі айтады..."
Провалдан кейін осындай ойлар келетін
Вебинарда сатып үйреніп алу керек, а то конверсия аз.
Презентацияны продающий қылу керек, әйтпесе конверсия аз.
Креативті өзгерту керек, а то лидтар қымбатқа келіп жатыр.
Сайтта офферді мықты қылу керек,
а то сайт конверсиясы аз.
Копирайтингті дұрыстау керек, тексттар уже банальный сияқты.. Аудиториядан реакция жоқ.
Бәрі автоматтандырылған болуы үшін автовебинар/чат бот жасау керек
Мен білдім, егер біздің барлығымызды үйретіп жатқан модельмен запуск жасасам:
Бір ай экспертке стористағы қыздыруға сценарий жазу
Бұдан бөлек тағы до фига нәрсе жасау керек.
Ол нәрселер маған қатты нагрузка түсіретін! Басында каша болып кетеді.
Плюс мен өте көп курс оқып жаттым, ол оданда больше нагрузка мен каша кіргезетін басыма.
Бір эксперт былай жаса дейді, біреу олай жасама дейді. Тағы біреу вообще басқа нәрсе жасандар деп айтады.
Шындық қайда? Кімді тыңдау керек?!ЖҰМЫС ЖАСАЙТЫН қайда???
Соңында, барлығы нәтижесіз...
Таныс па?
Неге олай болды?
Себебі мен проблеманың өзін (тамырын) емес ... проблеманың симптомдарын шешуге тырыстым
Сонда проблеманың
тамыры неде?
Өзіңіз ойланып көріңіз...
Запуск жасау үшін, 1 - 1.5 ай пахать ету керек.
● дайындық
● прогрев сценарийі
● прогревтің өзі
● вебинар дайындау
● презентация дайындау
● вебинарға репитиция
● вебинар өткізу
● запуск жасап, соның ақталатына үміттеніп отыру.
Пока эксперт сол потокты бітірем дегенше тағы 2-3 ай пауза. Яғни продажа тоқтап тұрады.
Солай, по кругу тағы жаңа запуск.
Белка в колесе сияқты. Ақша керек па - онда пахать ету керек запускке. Солай кете береді...
Бұл өмір емес, бұл құлдық!
Қашан көрдіңіз, Apple компаниясы жаңа айфонды запустить етіп, 2-3 аптадан кейін жауып тастағанын?
...
Егер Apple солай жасаса, қазіргі біз білетін Apple болмайтын еді.
Американдықтар шығарған классический запуск моделінен өздері уже давно отказ берді. Потому что түсінді ол модельдің тупой екенін.
Біз запускты тек бір рет жасаймыз.
Сосын оны АКТИВке айналдырамыз. И ол бізге күнделікті продажа әкеліп отырады. Күннен күнге... Ешқандай перерывсыз. На автомате.
Примерно осылай:
Солай күнде...
1 рет актив құрамыз и ол күнделікті продажа әкеліп отырады. Ал сол кезде біз уже келесі актив құрумен айналысамыз.
Бизнес осылай құрылады.
Пассивный доход сіздің құрған активтарыңызға қарап өсе береді. Көп актив = Көп табыс.
КЛАССИКАЛЫҚ ЗАПУСК модельдері ЕСКІРДІ.
Сіздің көзіңізге бірінші не түсіп тұр?
Көп қара зонтик немесе түрлі-түсті ма?
3 күндік тегін
интенсивке тіркел
Нарықта почти барлығы бір-біріне ұқсайды
Тіркеліп, чек-лист
жүктеп ал
2023те ешкім білмейдіғой ия вебинардың соңында продажа болатынын?
Конечно же ешкім оны ашып оқымайды. Сол загрузки деген папкада жататын чек лист))
Ескірген классикалық модельдердің түрлері
Эксперттің жылы аудиториясы
Тағы да басқа осындай вариянттағы схемалар.
Таныс па?
Бұның барлығын мен
"СҰР ЗАПУСКТАР" деп атаймын.
❌ Олар нарықта көрінбейді
❌ Нарықта просто оларды байқамайды.
❌ Көптің бірі
❌ Оларды есте сақтап қалмайды.
❌ Оларға лояльность жоқ
❌ Олардан сатып алмайды.
❌ Ескірген модельдер (вебинар, марафон, чек лист, гайдтар) проблеманы шешудің орнына, керісінше асқындырып жібереді.
❌ Ешқандай нәтижені күтудің қажеті жоқ.
Бірақ кейде біреудің жолы болып кетіп, "сұр запусктанда" нәтиже көреді. Но айта кетейін, даже лотереяда да біреудің жолы болады.))
Ал, бұл тұрақты ма? Толықтай сенуге бола ма? Шансы қандай?
Білмейтін адам жоқ. Сол модельдер қолданылса, ол нарықтан ешқалай ерекшеленбейді. Сіз көптің бірісіз.
"ЗАПУСК ЖҰМЫСҚА
АЙНАЛЫП КЕТТІ"
Марал Берикова
Бала массажы
2 күнде 560 000 тг
Жансая Бесбай
Тігін саласы
Бір запусктан 3 млн теңге
Ернат Исмаил
Психология саласы
1.2 млн теңге
Мөлдір
Психология саласы
Бір күнде 200k теңге
Ең Мықты Результаттар Тек Лично Жұмыс Жасаған Кезде Ғана Болады.
Өз Проекттеріңізге Менің және Американдық Ең Мықты Маркетологтардың Миын Қосып, Келесі 60 Күнде Финансовый Прорыв Жасаңыз
✔️ Миллион долларлық автоворонка құрудың
5-қадамдық процесске толық доступ алу
✅ Үлкен Конкуренттік Анализ.
Жоооқ! Бұл сіз ойлап тұрған анализ емес. Когда сіздер конкуренттердің сайтын қарап, қандай дизайн жасаған екенін зерттеу емес. Бұл барлық воронканың, механиканың, жүйенің, идеяның толық диагностикасы. Сіз өзіңіздің өніміңіздің идеясын толықтай ерекше қылып, барлық конкуренттеріңізді басып озуды үйренесіз.
✅ BDF анализі арқылы аудиторияны терең зерттеу.
Білесіз ба ненің көмегімен американдықтар күшті результатқа жетеді? Все просто. Олар өз аудиториясын тырнақтарына дейін біледі.
И сіз де білесіз? Да?
Даже сізбен спорласа аламын, что тек 50% білесіз.
«BDF анализі әдісі мощный оффер жасау үшін клиенттің барлық ойлары мен эмоцияларын түсінуге көмектеседі. Өйткені сізден сатып алмау клиенттің қалтасына әлдеқайда қымбатқа түседі.
✅ Аудиторияның тану деңгейін және нарықтың жетілу деңгейін анықтау
Көптеген адамдар жасайтын үлкен қателік - кіммен жұмыс жасап жатқанын түсінбеу.
Скорее всего, сіз аудиторияның тану деңгейі дегенді естіген боларсыз, ия?
Ал бірақ солмен қалай жұмыс жасау керектігінше - өкіншке орай))
Осы жерде сіз қалай өнімді "Заводта жұмыс жасайтын, Нұрболға" или "Бизнесменге" қалай сату керектігін үйренесіз. Бұл мүлдем 2 түрлі аудитория. Сол үшінде 2 түрлі аудиторияға 2 түрлі сату керек. Даже әрқайсысына бөлек идеялар болуы керек.
Ал Нарықта серая масса болмауы үшін, сіз нарықтың жетілу деңгейін білу керексіз. Чтобы нарықта барлығынан алда болу үшін.
✅ Үлкен Маркетингтік Идея.
Егер осыған дейін біздің мини сабақтарды, разборларды көрсеңіз, то идеяның маңыздылығын білесіз.
Мұнда сіз мақсатты аудиторияңызға проблемасын шешуге үміт беретін мүлдем жаңа, ерекше «Үлкен идеяны» табасыз.
Бұл сізді нарықта внеконкурентный деңгейге көтере алатын Идея. Сізден сатып алғысы келетін адамдардан очередь құрады.