Барлық атпай қалған запусктардың проблемасы - өнімнің ескірген офферы
Салем! Байланыста
Таир Мухамбетов!
Примерно, оның алдындағы материалды оқып барып осы жерге келген боларсыз.
Ия, ол промоушен болды, ол:
- сізге не екенін түсіндірді
- қыздырды
- өнімге сұраныс тудырды
Бұл воронканың ең маңызды жері. Бірақ мен айтқанымдай, "просто видео", "просто вебинар", "просто сторис" жұмыс жасамайды, егер оның ішінде маркетингтік подачаңыз ескірген болса.
Маркетингтік подача - бұл адамның рекламада көретін заты, воронкаға, вебинарға тіркелейін деп жатқанда көретіні, сайтта, офферда т.б.
Барлық провальный запусктардың проблемасы, сіздер басқа игроктар не сатады, и сізде де дәл сондай ұсыныс.
Американдық запуск упаковкасы деген не?
Осы жақында маған бір подписчик мен бірінші өнімді упаковкасын бітірейін, сосын біздің программаға келем деп жазып жіберді.
Сосын сұрадым:
- Өнімді упаковка жасау деген не?
- Ол оффер, программаның модульдерін жазу, қандай темалар болады, - дейді
- Болды ма?
- ... (жауап жоқ)
Упаковка дегеніміз, ол:
- Әдемі сайт ЕМЕС
- Мощный заголовок ЕМЕС
- Программаның модульдері ЕМЕС
- Бонустар, техникалар ЕМЕС
Осының барлығы нағыз упаковканың - 0.3% ғана
Америкадағы маркетинг неге әлемдегі ең мықты? Себебі олар реально клиенттің не қалайтынын біледі, и шынымен қалап тұрған нәрсесін береді!
Келесі 45 күнде внеконкурентный өнімді жасап, өміріңіздегі ең мықты запуск жасағаныңызды қалаймын.
Сол үшін мен сіздерге өз проектіңіз бен запускіңізді упаковкалауға көмектесемін. Бұл основа, запусктің сәтті болуы тікелей осыған байланысты. Стратегия, вебинар, сторис, прогрев олар содайн кейін жасалатын нәрселер. Сол үшін дұрыс упаковкасыз сіз не айтарыңызды, не түсіру керек екенін түсінбей отырасыз.
1. Сіз нарықтың конкуренттік анализін жасайсыз
Соңында сіз 3 негізгі нәрсені білетін боласыз:
Сіздің аудиторияңыз қандай сенімге ие.
Ол шынымен не қалайды.
Сатып алуға әкелетін запуск кезінде қандай эмоцияларды қолдану керек.
Адамдар эмоциямен сатып алады! BDF талдауынсыз сізде клиент үшін ең жақсы ұсынысты жасауға просто мүмкіндік жоқ.
Үлкен идея - бұл сіздің ұсынысыңызды жарнамада ерекше ететін және оны конкуренттер арасында уникальный ететін нәрсе. НЕГЕ ИМЕННО СІЗ дегенге жауап.
Біз 3 жылда бірінші рет жасайын деп тұрмыз
Әр запусктан 3 000 000тг-ден бастап табыс табыңыз және өз өніміңіздің және запуск упаковкасының американдық подходымен өз нишаңызда
ТОП 1 болыңыз.
Ой, давайте осы пункта қатысты примерный не болатын болжамдарыңызды қалтаңызға салып қоя тұрыңыз ;) Бұл конкуренттің сайттарына кіріп не бар екен деген анализ емес))
• Бұл жерде сіз запуск жасайтын нарықтың көлемін және өз запусктің потенциалын бағалайсыз.
• Конкуренттердің барлық маркетингін ішінен қарайсыз (олар қалай сатады, олар қандай каналдарды пайдаланады, трафикті қайда құяды...).
• Олар қандай уаде береді, қандай триггерлер қолданатынын білесіз.
• Олар өнімдерін қалай позициялайтынын көресіз.
Нәтижесінде сіз қай нарыққа шығу керек екенін, әріптестеріңіз не уәде ететінін, оларды қалай басып озу керектігін және олар сияқты болмау керектігін нақты білесіз.
2. БДФ технологиясы арқылы аватарыңызды распаковка жасайсыз.
Клиент аватары деген не екенін бәрі біледі және көбісі уже распаковка жасап шықты. Бірақ бұл ақпаратты іс жүзінде қалай қолдануға болатынын ешкім полный түсінбейді. Солай емес пе?
Американдық маркетологтің маған айтып берген ең тиімді құралдардың бірі - BDF талдауы.
3. Нарықтың жетілу деңгейін анықтайсыз
Сіз өзіңіздің аудиторияңызға қай өнімді ұсынудың мағынасы бар екенін түсінесіз. Бұл миллиондық өнім құрып, масштабный запуск жасауға мүмкіндік береді.
4. Бен Хант формуласы арқылы клиенттің тану деңгейін анықтайсыз.
Тану 5 деңгейі бар. Көпшілігі 5-деңгейде ойнайды, бұл кезде адамның өнімге сұранысы бар және ол уже қайдан сатып алу керектігін іздейді (мысалы, 40 градус ыстықта кондиционер). Бірақ бұл аудиторияның өте аз бөлігі. Және ол жақта қызу бәсекелестік бар.
Мұнда сіз «ең суық» клиенттің тану деңгейін қалай көтеру керектігін және оны «ақшаны қайда төлеу керек?» жағдайына қалай жеткізу керектігін түсінесіз.
Бұл өнімді және запусктің упаковкасы кезінде ең маңызды нәрселердің бірі. Үлкен идеяға қатысты сіздің представлениеңізден де мүлдем басқа нәрсе.
Запусктің үлкен идеясын тауып, қалыптастырғаннан кейін сіз көп трафикке, и еще арзанға, максимально аудиторияның қызығушылығына және үлкен продажаларға ие боласыз
Сіз маркетплейстерде ақша табу туралы курс сатып жатырсыз делік. Ал енді мыңдаған басқа экперттерден несімен ерекшеленетінініңзді сұрасам, нақты жауап болмайды.
Ерекше механизм - бұл сіздің ұсынысыңыз бен өніміңізді басқалардан ерекшелендіретін нәрсе. Сондықтан да ол ерекше.
Менің WMM воронкама қалай кіргеніңіз есіңізде ме? Сол воронка қалай сізді цеплять етті и қалай сіз қазір осындасыз? Бұл негізгі элементтердің бірі - өнімнің ерекше механизмнің арқасында болды.
7. Өнімнің негізгі тезисі
Прогрев, вебинар және запуск моделі жұмыс істеуі үшін клиентке қандай хабарды жеткізу керектігін білуіңіз керек.
Бұл сабақ аудиторияңыздың санасына құю керек негізгі мағыналарды анықтауға мүмкіндік береді. Сонда сіздің клиенттеріңізде «Ақшаны қайда төлеу керек?» деген сұрақтардан басқа сұрақтар болмайды.
8. Backend өнім офферін жасау
Бұл инструментсіз стористар немесе вебинарлар өткізу - тупо босқа кететін уақыт.
Тек сегізінші қадамда біз өнімнің нақты упаковкасы көшеміз. (Қаншалықты терең екенін көрдіңіз ба?)
Иә, оффер - бұл тақырып емес. Оффер құру үшін 11 негізгі пункт бар. Нәтижесінде сіз клиентке таңдау қалдырмайтын өнімді жасайсыз и ондай өнімді по любому сатып алады.
Скорее всего сіз біздің флагман "Профессионал ВММ" программасын білесіз. Ол прям полноценный программа, оның бағасы 500 000тг -
2 000 000тг арасында сатылады. Бірақ қазір ол өнімге уже доступ жоқ.
Біз «Tолық запуск упаковкасы» флагманның бірінші модулін бөліп алдық және дәл қазір сол модульдің толық нұсқасына доступ алуға мүмкіндік бар.
Бұл «мәңгілік оффер» емес – 7 күннен кейін біз бұл ұсынысқа доступты жабамыз.
Иә, біз оны почти тегін беріп жатырмыз, себебі құны мен бағасы шамамен 1000 есе ерекшеленеді :)