Телефоннан көріңіз
Барлық атпай қалған запусктардың проблемасы - өнімнің ескірген офферы
Салем! Байланыста
Таир Мухамбетов!
Примерно, оның алдындағы материалды оқып барып осы жерге келген боларсыз.
Ия, ол промоушен болды, ол:

- сізге не екенін түсіндірді
- қыздырды
- өнімге сұраныс тудырды
Бұл воронканың ең маңызды жері. Бірақ мен айтқанымдай, "просто видео", "просто вебинар", "просто сторис" жұмыс жасамайды, егер оның ішінде маркетингтік подачаңыз ескірген болса.
Маркетингтік подача - бұл адамның рекламада көретін заты, воронкаға, вебинарға тіркелейін деп жатқанда көретіні, сайтта, офферда т.б.
Барлық провальный запусктардың проблемасы, сіздер басқа игроктар не сатады, и сізде де дәл сондай ұсыныс.
Американдық запуск упаковкасы деген не?
Осы жақында маған бір подписчик мен бірінші өнімді упаковкасын бітірейін, сосын біздің программаға келем деп жазып жіберді.

Сосын сұрадым:

- Өнімді упаковка жасау деген не?
- Ол оффер, программаның модульдерін жазу, қандай темалар болады, - дейді
- Болды ма?
- ... (жауап жоқ)
Упаковка дегеніміз, ол:
- Әдемі сайт ЕМЕС
- Мощный заголовок ЕМЕС
- Программаның модульдері ЕМЕС
- Бонустар, техникалар ЕМЕС
Осының барлығы нағыз упаковканың - 0.3% ғана
Америкадағы маркетинг неге әлемдегі ең мықты? Себебі олар реально клиенттің не қалайтынын біледі, и шынымен қалап тұрған нәрсесін береді!
Келесі 45 күнде внеконкурентный өнімді жасап, өміріңіздегі ең мықты запуск жасағаныңызды қалаймын.
Сол үшін мен сіздерге өз проектіңіз бен запускіңізді упаковкалауға көмектесемін. Бұл основа, запусктің сәтті болуы тікелей осыған байланысты. Стратегия, вебинар, сторис, прогрев олар содайн кейін жасалатын нәрселер. Сол үшін дұрыс упаковкасыз сіз не айтарыңызды, не түсіру керек екенін түсінбей отырасыз.
1. Сіз нарықтың конкуренттік анализін жасайсыз
Соңында сіз 3 негізгі нәрсені білетін боласыз:
Сіздің аудиторияңыз қандай сенімге ие.
Ол шынымен не қалайды.
Сатып алуға әкелетін запуск кезінде қандай эмоцияларды қолдану керек.
Адамдар эмоциямен сатып алады! BDF талдауынсыз сізде клиент үшін ең жақсы ұсынысты жасауға просто мүмкіндік жоқ.
Үлкен идея - бұл сіздің ұсынысыңызды жарнамада ерекше ететін және оны конкуренттер арасында уникальный ететін нәрсе. НЕГЕ ИМЕННО СІЗ дегенге жауап.
Біз 3 жылда бірінші рет жасайын деп тұрмыз
ОРЫН АЛУ
Әр запусктан 3 000 000тг-ден бастап табыс табыңыз және өз өніміңіздің және запуск упаковкасының американдық подходымен өз нишаңызда
ТОП 1 болыңыз.
ОРЫН АЛУ
Ой, давайте осы пункта қатысты примерный не болатын болжамдарыңызды қалтаңызға салып қоя тұрыңыз ;) Бұл конкуренттің сайттарына кіріп не бар екен деген анализ емес))
Бұл жерде сіз запуск жасайтын нарықтың көлемін және өз запусктің потенциалын бағалайсыз.
Конкуренттердің барлық маркетингін ішінен қарайсыз (олар қалай сатады, олар қандай каналдарды пайдаланады, трафикті қайда құяды...).
Олар қандай уаде береді, қандай триггерлер қолданатынын білесіз.
Олар өнімдерін қалай позициялайтынын көресіз.
Нәтижесінде сіз қай нарыққа шығу керек екенін, әріптестеріңіз не уәде ететінін, оларды қалай басып озу керектігін және олар сияқты болмау керектігін нақты білесіз.
2. БДФ технологиясы арқылы аватарыңызды распаковка жасайсыз.
Клиент аватары деген не екенін бәрі біледі және көбісі уже распаковка жасап шықты. Бірақ бұл ақпаратты іс жүзінде қалай қолдануға болатынын ешкім полный түсінбейді. Солай емес пе?
Американдық маркетологтің маған айтып берген ең тиімді құралдардың бірі - BDF талдауы.
3. Нарықтың жетілу деңгейін анықтайсыз
Сіз өзіңіздің аудиторияңызға қай өнімді ұсынудың мағынасы бар екенін түсінесіз. Бұл миллиондық өнім құрып, масштабный запуск жасауға мүмкіндік береді.
4. Бен Хант формуласы арқылы клиенттің тану деңгейін анықтайсыз.
Тану 5 деңгейі бар. Көпшілігі 5-деңгейде ойнайды, бұл кезде адамның өнімге сұранысы бар және ол уже қайдан сатып алу керектігін іздейді (мысалы, 40 градус ыстықта кондиционер). Бірақ бұл аудиторияның өте аз бөлігі. Және ол жақта қызу бәсекелестік бар.
Мұнда сіз «ең суық» клиенттің тану деңгейін қалай көтеру керектігін және оны «ақшаны қайда төлеу керек?» жағдайына қалай жеткізу керектігін түсінесіз.
5. Үлкен идея құру.
Бұл өнімді және запусктің упаковкасы кезінде ең маңызды нәрселердің бірі. Үлкен идеяға қатысты сіздің представлениеңізден де мүлдем басқа нәрсе.
Запусктің үлкен идеясын тауып, қалыптастырғаннан кейін сіз көп трафикке, и еще арзанға, максимально аудиторияның қызығушылығына және үлкен продажаларға ие боласыз
6. Ерекше механизм құру
Сіз маркетплейстерде ақша табу туралы курс сатып жатырсыз делік. Ал енді мыңдаған басқа экперттерден несімен ерекшеленетінініңзді сұрасам, нақты жауап болмайды.
Ерекше механизм - бұл сіздің ұсынысыңыз бен өніміңізді басқалардан ерекшелендіретін нәрсе. Сондықтан да ол ерекше.
Менің WMM воронкама қалай кіргеніңіз есіңізде ме? Сол воронка қалай сізді цеплять етті и қалай сіз қазір осындасыз? Бұл негізгі элементтердің бірі - өнімнің ерекше механизмнің арқасында болды.
7. Өнімнің негізгі тезисі
Прогрев, вебинар және запуск моделі жұмыс істеуі үшін клиентке қандай хабарды жеткізу керектігін білуіңіз керек.

Бұл сабақ аудиторияңыздың санасына құю керек негізгі мағыналарды анықтауға мүмкіндік береді. Сонда сіздің клиенттеріңізде «Ақшаны қайда төлеу керек?» деген сұрақтардан басқа сұрақтар болмайды.
8. Backend өнім офферін жасау
Бұл инструментсіз стористар немесе вебинарлар өткізу - тупо босқа кететін уақыт.
Тек сегізінші қадамда біз өнімнің нақты упаковкасы көшеміз. (Қаншалықты терең екенін көрдіңіз ба?)
Иә, оффер - бұл тақырып емес. Оффер құру үшін 11 негізгі пункт бар. Нәтижесінде сіз клиентке таңдау қалдырмайтын өнімді жасайсыз и ондай өнімді по любому сатып алады.
ОРЫН АЛУ
Скорее всего сіз біздің флагман "Профессионал ВММ" программасын білесіз. Ол прям полноценный программа, оның бағасы 500 000тг -
2 000 000тг арасында сатылады. Бірақ қазір ол өнімге уже доступ жоқ.
Біз «Tолық запуск упаковкасы» флагманның бірінші модулін бөліп алдық және дәл қазір сол модульдің толық нұсқасына доступ алуға мүмкіндік бар.
Бұл «мәңгілік оффер» емес – 7 күннен кейін біз бұл ұсынысқа доступты жабамыз.
Иә, біз оны почти тегін беріп жатырмыз, себебі құны мен бағасы шамамен 1000 есе ерекшеленеді :)
Еще мына БОМБА бонустарды алуды ұмытып кетпе
Видео нұсқаулық: "Конверсиясы 50% сайт жасау прототипі"
62 % КОНВЕРСИЯ Жасайтын продающий
вебинардың интеллект
картасы
КЛИЕНТТІҢ Аватарын құру
ОСНОВНОЙ ПРОДУКТ
Кұрудың шаблоны
39 900₸
Сіз тіпті 1 000 000₸ қымбат
өнімдерді сыпырып алып кететін
өнімді жасауды үйренесіз.
Потенциальный клиенттер
сіздің ұсынысыңыздан бас
тарта алмайтын болады

Эксперттің натурасын анықтау және
кандай персонаж екенін білу

Клиенттің аватарларын анықтап,
зерттеу, бұл конкуреттен тыс ең өзекті
ұсынысты беруге мүмкіндік береді. Сіз
өзіңіздің мақсатты аудиторияңызға
не ұсыну керектігін нақты біліп,
қандай ұсыныс жасау керегін білетін
боласыз. Енді сізге өзіңіздің
бәсекелестеріңізді үнемі қараудың
қажеті жоқ. Сіз өзіңіздің
аудиторияңызға не қажет екенін
нақты білесіз және оны ең жақсы
жолмен бере алатын боласыз!

Өнімде 250 000 теңгелік чек болса
да, 50%-дан бастап конверсиясы бар
вебинарлар жасау үшін қандай
модель қолданылатынын түсінесіз.
Вебинардағы 300 адам сізге кассаға
үнемі 5-7 миллион тг әкеледі.
Содан кейін вебинардан түскен заявкаларды қолмен санайтындай болмайды уже. Сіздің вебинарларыңызды
нарықта барлығы сұрап жүрде:

«СІЗ ҚАЛАЙ ЖАСАДЫҢЫЗ?»
Өніміңе конверсиясы 50 пайыз
болатын сайттын прототипін жасап,
тонна лидтар түсіріп үйренесін

ЭКСПЕРТКЕ Индивидуальный
вебинар презентациясы
9 900₸
8 900₸
59 900₸
Гарантия
Давай келісіп алайық: төлем жасағаннан кейін сіз бірден "Толық запуск упаковкасына" доступ аласыз. Егер сізге вдруг бір нәрсе ұнамай қалса, то біз сіз сізге ешқандай әңгімесіз ақшаңызды қайтарып береміз.
Неге бұлай жасап жатырмыз? Сіз бұны өткеннен кейін, біз до того бұл программаның модуліне және сіздің нәтижеге сенімдіміз!
Соңына таман мына нәрсені айтайын... даже сен мықты сату технологияларын білсеңде, прогрев техникаларын білсеңде. Бірақ сенің өнімің қазіргі заманда флешкасы бар адамға ДИСК сатып жүргенмен бірдей болсаң, ренжіме, бірақ сен НОЛЬ продажа жасайсын бұл түрімен.

Неге?
Себебі сенің продукттың ЕСКІРГЕН, сенің офферің ЕСКІРГЕН.

Интенсивтің мақсаты "Бомбезный оофер" құру. Чтобы сенің өніміңе ондаған клиенттерден очередь болатындай. Даже если сен енді бастап жатсан, сенің нишанда уже мықты эксперттер болса да, бәрібір. Сен ЕРЕКШЕ БОЛУДЫ түсінесін
ОРЫН АЛУ
Видео сабақ: "Қалай запускке эксперт табамыз?"
Эксперттерден очередь құрасын, И солардың ішінен өзіңе толықтай келетін, көзі жанып тұрған экспертті таңдап аласын. Сол экспертпен лучший запускіңді жасайсын.
Іштей сенімділік сезініп бастайсын, и уже эксперттерді СЕН тандайсын.
Бағасы жоқ
149 900₸
1. Актер
2. Экстраверт
3. Интроверт
Сосын сол эксперттің натурасына
қарай индивидуальный
структура құру

ОРЫН АЛУ
Негізі бұл ұсыныс үшін слишком мықты продажный әңгімелер айтылып кетті. Мен мана айтқанымдай бұл өнімнің құндылығы мен ұсынған баға 1000x разница.

Бірақ шынымен хочу чтобы сіз осы негізгі программаның модуліне доступ алдыңыз. Негізі бұл ақпарат 500 000тг программаларда айтылады.

Чтобы сіз нарықтағы ең мықты продукт шығардыңыз. И өз карьераңыздағы лучший запуск жасағаныңызды қалаймын.

Надеюсь, сіз түсіндіңіз, что 98% запуск, новичок болсын, даже с опытом продюсер/эксперттер упаковка қадамында шашылып қалады. Сосын олардың офферлары нарыққа вообще сәйкес болмайды.
Ал сіздің нәтижеңіз маған не үшін керек? Өте қарапайым - мен смело айта аламын, сіз нәтиже алғаннан кейін, менімен дальше жұмыс істегіңіз келеді.
ОРЫН АЛУ
29 900₸
Видео сабақ: Кез-келген возражение сабу
Продюсер/эксперт болсаңыз, даже отдел продажыңыз болсада, клиентпен сөйлескен кезде "Ойланып көрейін, ақылдасып көрейін, ақшам жоқ т.б." возражениелердің негізгі тамырын түсініп, жабуды түсінесіз
Made on
Tilda