Все ең басты тақырыпқа келдік

WMM - Waterfall Model Marketing (яғни Водопадный Модель Маркетинга)

Төмендегі суретті қара:
Айырмашылықты көріп тұрсыз ба?
Бұл төмен бағада ұсынылатын өнім
(30 000ға дейін), бірақ өте құнды. Примерно, оны базаның 5-7% сатып алады. Оның 3 міндеті бар:
Мысал үшін:

Сіз бір запусктан 1000 адамды әкелдіңіз және олардың 50-і Zero продуктты 10 000тг сатып алды. Бұл тек Zero продукт сатудан түскен 500 000тг. И алда әлі Основной продукт бар (Флагман).

Мысалға
Сіздің основной продукт 150 000тг тұрады делік.
Zero продукт конверсиясы әдетте минимум 35% құрайды (неге ондай жоғары екенін алда айтатын боламын). Сонда основной продуктты 17 адам алады МИНИМУМ. Бұл тағы 2 550 000тг түсіреді.
Жалпы, 1000 адамнан сіз 500 000 + 2 555 000 = 3 050 000тг таптыңыз
Мұндай жоғары конверсия маркетинг пен сату психологиясына негізделген Zero продуктты құрудың белгілі бір құрылымына байланысты.
Мен бұл туралы қазір алда айтатын боламын.
Қараңыз, МАҢЫЗДЫ НӘРСЕ:
Маған Direct-те біреу
былай жазды:
«А, мен түсіндім логикасын... қазір мен арзан өнім жасап, оны сатамын, сосын основной продукт сатамын. Рахмет»
Примерно осылай жазды, нәтижесі не болды деп ойлайсыздар?

Бір айдан кейін жазып тұр, воронкамды көріп берші деп. И былай деді:
Дым таң қалмадым. Бұның нәтижесі әрқашан осылай болады. Tripwire өзінің беретінін берді. Ал Zero продукт - бұл біз бастапқыда уәде еткен нәтижеге жеткізетін толық өнім (құндылығы жоғары) PLUS ол адамға жасырын түрде әсер етеді және сіздің флагманыңызды сатып алуға деген құштарлықты тудырады. Психология потребления деген осы.
Zero продукт дәл сол психологиямен жасалады


Логикалар тізбегін аудиторияңыздың басына дұрыс ретпен енгізу.

Нақты қандай логика? Өнімге, мәселеге, тақырыпқа, өзіңізге қатысты. Бұл сіздің үлкен сатылымдарыңыздың НЕГІЗІ. Сондықтан адамдар 35% конверсиясы бар флагманды сатып алады


Марафондар, видео формат, мастар класс т.б. Иә, бәрібір! Өйткені мәні форматта емес, маркетинг пен сату психологиясына құрылған структурасында. Сатпай сату психологиясы вот ең үлкен конверсиялар жасайтын құрал.
2021 жылдың күзінде Бала массажы экспертіне Instagram-дағы өз аудиториясында запуск жасауды шештік.
Менің соңғы запусктің біріндегі "WMM" моделінің этаптарын қарастырайық
Бірақ проблема мынада: күшті нәтиже әкелу үшін аудитория өте аз болды.
Сосын запсукті WMM арқылы жасаймыз деп келістік
Түсінікті болу үшін давайте 1-кезеңді талдайық (Мұқият оқы)


Салқын аудиторияны әкелдік. Вообще ешқандай касание болмаған. Алдымен біз Instagram-да аудиторияны личный бренд ретінде дұрыс таныстыра алатын предворонка жасадық.

Предворонканың міндеті подпискадан кейін бірден аудиторияны ұстап тұру, онымен байланыс орнату болды. Бір қызық адаммен танысқан кезде, оны жоғалтып алмас үшін, оның есінде қалу үшін бірінші қадамды, қарым-қатынасты сіз бастайсыз. Бұл предоворонка жаңадан келген аудиториядан максимум ұстап тұруға мүмкіндік берді . Нәтижесінде охватта көтерілді.
БІЗ НЕ ІСТЕДІК?
Ең бірінші прогрев арқылы, плавно алып келіп, Зеро продуктты 8900тг анонс жасадық.
Нәтижесінде бір аптадан аз уақыт ішінде 342 адамға саттық! Тек осы өнімнен 3 043 800тг кассаға түсірдік.
Біз сатпадық, бірақ олар бізден сатып алды.

«Сатпау сату деген сөз есіңіздеғой? Дәл сондай картина бізде де болды. Адамдар бірінші күннен бастап основной продуктты сатуды сұрады. ӨЗДЕРІ СҰРАДЫ.
Зеро продукт ТЕК осылай жасалады
Бір аптадан кейін біз осы 342 адамға флагманды жарияладық
Все очень просто. Бұл адамдар WMM арқылы прогревты өтіп шығып, өзінің основной продуктке қатысты уровень осознанностьтарын көтеріп алды.
Нәтижесінде 1-кезеңнен флагманды сатып, тағы
17 100 000тг жасадық.

Ең мощный нәрсе не екенін білесін ба?
Zero продуктты алмаған қалған аудитория одан да мықты желаниемен бәрін бақылап қарап отты. И соның нәтижесінде олар одан да қызып отырды.
WMM моделі кез-келген площадкадағы запускттарға да келе береді!
АЛ ЕНДІ ҚОРЫТЫНДЫ






Құндылыққа толы + Қол жетімді бағада продуктты жасап, соны сатамыз, ол оңай енді.
Сол үшін де мықты стратегия болса жүздеген адамға смело сатуға болады.

Соның нәтижесінде сізге сенетін және сіздің продукт жайлы білетін фанат клиенттер базасы құрылады.

Американдықтар подписчик санына емес, клиенттер санына сол үшін мән береді. Олар даже 990тг-де бірдеңе алса да ол уже клиент. Түсіндіре алдымба?

Вот осы этапта, сізде фанат клиент базасы құрылады. Сіз туралы басқаға айтып жүреді. Себебі сіздің продукттан уже бір үлкен құндылық алып кетті.
Енді қызығы басталды...
Классикалық модель
Ал бұл "WMM моделі"
WMM моделінде зеро продукт қолданылады.
Ол нә нәрсе?
1. Рекламаға кеткен шығынды жабу
2. Фанат-клиенттер базасын құру
3. Основной продуктты сатып алуға спрос пен желание ашу.
Осы үш міндеттің әрқайсысы туралы жеке асықпай тоқталуға болады, Сол үшін мен тек үшінші пунктке тоқталайын.
Бұл Трипфаер жұмысына мүлдем ұқсамайды. Трипфаер туралы естіген шығарсыз? Естіген болу керексіз (Бұл ескірген продукт туралы естімеген адам қалмаған шығар)
Трипфаерда 2 үлкен минус бар.
1️⃣ Біріншіден, Трипфаер ескірген.
Оны 2010 жылы Райан Дайсон ойлап тапқан, 2021 жылға дейін оны прям барлығы қолданып шықты.
2️⃣Екіншіден, оның басты проблемасы - негізгі өнімді САТПАЙДЫ.
Оның өзінде сұранысты тудыратын және негізгі өнімді сатып алуға деген құштарлықты тудыратын психология ЖОҚ. Сондықтан tripwire көбінесе негізгі өнімді сатуға кедергі жасайды. Адамдар сатып алады, көңілі қалады және ол клиент қайтып келмейді!
«... продажалар бар, бірақ аз, tripwire-дан кейін негізгі өнім алу конверсиясы 0%,
40 адамнан ешкім флагманға заявка қалдырған жоқ!...»


Zero продукт клиенттің фокусын, основной продукттан шашыратпайды. Ол БІР нақты клиенттің проблемасын шешеді және нақты нәтиже алып шығады.

Нәтижесінде адамның өзінде сұрақ пайда болады«Все тема, ары қарай не нәрсе? Я хочу больше» деп өзі сұрап тұрады. Сол желаниены ашады.

Zero продукт жасаудың қадамдары бар, сол қадаммен өтіп шықсаң болды.


Біз негізгі өнімді (основной продукт) жасап жатқан кезде средний чек 200 000тг-ден асты. Сондықтан тек стористарда қыздырып, вебинарға шақырып основой продукт сату - точно атпайтын еді.

Сол үшін Зеро продуктты арқылы WMM моделі бойынша жасаймыз деп келісітік!
Біздің жағдайда бұл былай болды:
Бірінші күннің құрылымы, массажист болудағы әр қадамды, проф маман ретінде көрстеттік. Клиенттің басындағы барлық пазлдар құрылу үшін. Солай біз клиенттің продуктке қатысты осознанность деңгейін өсірдік.
Екінші күні біз основной продуктке алдын ала тіркелу аштық. Мысалы: «Бағдарламаға кім қосылғысы келеді – бірінші болып білу үшін өтініш толтырыңыз». Нәтижесінде келесі 2 күнде 342 адамнан 205 заявка түсті! (61%)
Уже клиенттердің басында основной продукттың шаблоны бар. Біз негізгі өнім туралы дым айтпасақ та, адамдар уже өздеріне өнімді сатып тастады.
Түсініп тұрсынба?
Неге біз именно олай жасадық?
Сізге уақыты мен ақшасын қиған адам. Сіздің айтылған барлық контентті жұтып отырады. Ал сол контентке сіз бүкіл құндылығын, логикасын, әсер ету (психология влияние)
бәрін құясыз.
Басқаша айтқанда: үлкен сатылымның кілті әсер ету психологиясы арқылы. WMM осыған негізделген. Сондықтан американдықтар бұл модельді жаппай пайдаланады. Сол үшін де бұл өте тиімді!
Ары қарай сол деңгейде ұстап тұрып, аудиторияны "WMM"-ның екінші этапына көшіріп, тағы
5 250 000тг жасадық.
Ол этап туралы потом.
Вообще маңызды емес қай жерде запуск жасасанда YouTube, Тик-ток, Телеграм ешқандай айырмашылық жоқ.

СЕБЕБІ бұл модель, әсер ету психологиясына (психология влияние) негізделген.
Егер біз WMM арқылы емес, ескірген модельмен, вебинарға шақырып оларға оффер тастасақ не болар еді??
сол максимум 1 млн әкелер еді





Дұрыс құрылып, упаковка жасалған "Zero продукт" сіздің трафикке кеткен ақшаңызды ақтап отырады. Осы продукт арқасында трафик почти тегін келедіғой.

Енді ойланып көр, барлығы: "рекламаға салған ақшам ақталама??" - деп жүргенде, сенде уже трафик алып келетін система болады.

Менде қалай болды?

* 100.000тг рекламаға салдым
* 1000 регистрация (1 регистрация - 100тг)
* 5% Zero продукт конверсиясы
* 50 адам - 9000тг чек
* Нәтижесінде 450 000тг

Основной продуктқа продажа ашылмай тұрып (барлық маржа сол жерде ), сіз уже трафиктың ақшасын 4х ақтап алдыңыз. Одан бөлек сізде клиент пен подписчик базасы құрылады.










Сізге минимум Zero продукттың продажасын автоматтандыруға не кедергі болуы мүмкін?

"WMM" арқылы воронка құрып, сіздің қатысыңыссыз, ешқандай вебинар, марафон, сториссыз продажа жасау. М?

Бұл примерно былайғо, мен қызыммен ресторанға барам, ал маған каспий пейге каждый 10 минут сайын "Пополнение 8990" деп тұрады.




Сол кезде қандай сезімде боласыз?:)



Сәйкес адамдарға ұсыныс


Сіз ұсынысты барлық базаға қолданбайсыз. Максимально сәйкес аудиторияға ұсыныс жасайсыз. И сіздің основной продуктты тек "Избранныйларға" ғана ұсынасыз.

Нәтижесінде:
✅ Охватыңыз түспейді
✅ Лояльді аудитория өседі.
✅ Фанаттар базасы құрылады
✅ И адамдардың көзінше курсын сата беретін адам болып көрінбейсіз!

И Бұл нәрсе, сіздің әр запуск сайын сатылымның артуына ықпал етеді.
WMM - бұл белгілі ретпен құрылған, прогревтың платный түрі. Оның құрылымы чисто психология потребление және эмоциядан құралған.
Осының барлығы бір моментте және долгосрочный ақша түсіруге апарады.





Осы модельдегі маған ең ұнайтыны, Основной продукт сату кезінде конверсиялар өте үлкен болады.

Уже түсінген боларсыз не үшін екенін? Дұрыс айтасыз, Прогревтің ең мықты түрі - платный прогрев. Клиенттер сізге сенді, сатып алды и сізден мықты білім - құндылықтар алды. Нәтижесінде сіздің сеніміңізге кірді. Әдетте "Zero продукттан" основной продуктқа конверсия 30-40% болады.
WMM моделі бойынша декомпозиция
енді осы жерге өз цифраларыңызды қойыңыз
Осы модельмен запуск жасайтын Американдықтар процесстердің барлығын автоматтандыруға тырысады. Күнде немен айналысып жатсаңызда, продажалар болып, клиенттер базасы үлкейе беруі.

Ал егер сіз "WMM" арқылы өзіңіздің запускты автоматтандырсаңыз ше?

Жоқ дегенде, "Zero продукт" на автомате сатылып отыратындай болса?
Kaspi -дан сообщениелер келіп тұрса пополнение деп? ОТ емес па?
Сосын айына бір рет осы жиналған базаға бір живой бір нәрсе ұйымдастырып, сол жерде сатып, миллиондар жасап жібересіз. Просто бір әрекетті қайталап жасай бергеннің еш мағынасы жоқ, егер оны автоматтандырып қоюға болатын болса.
Дәл осы системамен американдық компаниялар жылына айына миллиондар жасайды.
Теңгеге аударсаң енді страшно...
Олар инвестицияға қатысты онлайн курстар сатады. Инвестиция қалай жасау керек деген сияқты. Олардың маркетингі құрылымы мынадай: широкий аудиторияға тек "Zero продукт" сатады. Олардың фейсбугында 1000 доллардан қымбат продукттарын вообще көрмейсін.


Менің жағдайымда жұмыс істемей қалса ше?
Менде ондай арзан продукт жоқ
Вообще проблема емес! Ондай продукт өте оңай құрылады. Ну қалай құратынын білсең...
И кез-келген нишада.
Ол кез-келген нишада жұмыс жасайтын схема. Себебі ол чисто психология потреблениеге қарап құрылған. Ешқандай фишка, техника, боқтап сөйле сол кезде охватын көбейеді дегендей емес.
Жарайды! Келістім.
- Неден бастаймын?
- "WMM" қай моделін қолданамын?
- Zero продукттың упаковкасын қалай жасаймын?
- Предворонканы қалай жасаймын?
- Офферді қалай ұсынамын?
КРЧ, НЕ істеймін?
WMM моделі арқылы біреудің / өзіңіздің
5 000 000тг әкелетін запсукыңызды 1,5 айда жасау үшін, неден бастау керек?
Сізде осындай кездер болдыма? Запусктың общий картинасын, детальдарын анық түсінбегесін сіз, оны бастамай на потом қалдырасыз. Вроде 1, 2 күнде бітетін шаруа, но ол созыла береді. Таныспа?
Себебі сізде четкий стратегия жоқ! Қалай жасаймын? деген
Мен запуск жасағанда ең бірінші полный стратегиясын құрып шығамын. Бүкіл мелочька дейін, WMM-ның примерно 5 варияцасы бар. И барлығы рабочий. Тек сізден талап етілетіні: сіздің продуктке қатыстысын таңдау және қай аудитория.
1️⃣ Бірінші, ВММ запуск моделінің 5еунің біреуін таңдау.


2️⃣ Екіншіден, "WMM" моделінің промоушынын ойластыру.



3️⃣ Үшіншіден, рекламаға, продуктке «Үлкен идея» құру.




















4️⃣ Төртіншіден, Zero продукттің офферын ойластыру





5️⃣ Бесіншіден, Копирайтингпен плотно бас қатыру керек ( реально мықты қылып, менің воронкамдағыдай)

Нәтижесінде сізде дайын схема болады. Просто техникалық реализациясы
ғана қалады.
Сондықтан мен сізді американдық WMM моделінің стратегиясын менімен бірге сіздің продукттың барлық детальдарын зерттеп,
стратегиясын құруды ұсынамын.
Ия ия Американдықтар миллиондап табатын модельмен. Бұл модельмен өз запускіңізді жасағаннан кейін вряд ли конкуренттеріңіз сізді қуып жетеді.
ФОТО баннер
Біздің Қазақстанның нарығында бұл әзірше тренд емес. Значит ең согын бірінші жасағандар ғана алады. Всегда солай. немесе екінші вариант серіктестеріңіз бірінші бастағанын күтіп сосын жасасаңыз болады. Дейстувуй!

Бұл WMM модель енді бастап, новичок болсаңыз да жұмыс жасайды.
Сені 4 күндік WORK SHOP-ка шақырамын. Ол WORK SHOP-та 4 күннің ішінде бірге сіздің продуктке WMM моделін құрып, адаптация жасаймыз.
P.S. Сайтқа өтіп өз орныңды броньдап қой. Айтпақшы саған "БОНУСТАР"❤️ дайындап қойдым. Просто көрші соны...
Телефоннан көріңіз
Тек қол жетімді "Zero продукттар" ғана тұрады. Дальше модель бойынша, Клиент фанатқа айналып, қымбат қымбат продукттардың бәрін алып шығады.

ВОТ БҮКІЛ СЕКРЕТ ОСЫДА!
Реальный өмірде қалай? Қара екі кітаптың идеясы да сізді делегирование жасап, сіздің уақытыңызды көбейту. Қарасақ екеуінің де рейтингі жақсы, бірақ екінші кітапта 2.1 млн тираж сатылды.
Потому что, екінші кітаптың үлкен идеясы дұрыс структурамен құрылған: аптасына 4 cағаттық жұмыс. Үлкен идеяның күші осыда.
Мен ұзақ ойланып жүрдім, қалай "Қалай әр запусктан стабильно 5 млн тг тапсам болады?" Ниет етсең алдыңнан шығады дейдіғой. И солай мен американдық маркетингке жолығам. Сол кезде мен ВММ моделін кездестірем. И прям бәрін тастап осыны зерттеуге кірісем, алған білімнің бәрін жазып отырдым.

Потом мен олардың воронкасына кіріп, кәдімгідей ішінен шыға алмай қалам. До того мен цеплять етіп, өзімен бірге алып кетті. Мен таңғалғаным: "Қалай? Даже маған әсер етіп тұрғой деп таңғалғанмын". Ал бұл модель Американдық компанияларға не Миллиардтаған обороттар әкеледі.

Сол кезде тағы да бір рет көзім жетті. Что егер сенде сондай нәтижеге жеткің келсе, просто сен қалаған нәтижеге жеткен адамнан барып сұра!
Бірінші
Екінші
Zero кез келген форматта болуы мүмкін
1️⃣ Бірінші
2️⃣ Екінші
1 Кезең бізге 17 100 000тг әкелді
ТАҒЫ БІР ЕСІҢІЗГЕ САЛАМЫН! "WMM" бұл просто бірінші арзан продукт (трипфаер) сатып, потом қымбат продукт сату емес!
ОЛ ОЛАЙ ЖҰМЫС ЖАСАМАЙДЫ!
Біріншіден
Екіншіден
Үшіншіден
Төртіншіден
Бесіншіден
Именно сіздің продукте келетінін.
Промоушн запусктің ішкі кухнясы. Сізге аудиторияны алып келетін, қыздыратын, керек логикаларды құяды.
Сізді рынокта ерекшелейтін осы үлкен идея. Конкуренттердің арасынан шығу, сізді салыстыратын ешкім болмайды. Уникальный продукт ретінде.
Оффер бұл - үлкен болып жазылатын тақырыпша емес! Көбісі солай қателеседі. Оффер смыслды жетткізу. Бұл этапта продажалар страшно болатындай оффер ойластыру керек.
Американың маркетингтағы құпиясын білесіз ба? Контент- маркетингте. Олар адамның больіна тиіп, воронканың бүкіл ступенькаларынан жетектеп алып, сатуға дейін апарады. И как будто сол жағдайға өзің барғандай боласын. Вот осы маркетинг!
Ия даже новичок болсаңызда!
Менің клиентім Маржан ханым запускқа келгеніне бар болғаны 5 ай болды. И осы 5 айда бірнеше запусктар жасап шықты. Ең лучший запускісі 400 000тг. ВММ моделімен өзінің рекордный запускін жасап 5млн тг тапты. Бұл модельдің күші осыда. Даже осыған дейін запуск жасамасаңызда. Енді өз рекордный запускіңізді жасап шықсаңызшы!
ВММ - бұл күнделікті продажалар!
Made on
Tilda