«WMM» моделі қалай
жұмыс жасайды?

телефоннан көріңіз
Фронт Енд воронка деген не?
Клиенттер базасын құру
ТЕСТТЕН ӨТКЕН:
1) Промоушн

2) Зеро продукт


Давайте кезекпен:
И бұның барлығы ешқандай вебинарсыз, стористағы прогревсіз т.б. сондай мусорсыз
Сол үшін осы аптада біз зеро продуктты құрып бастадық. Чтобы келесі аптада уже сатып алғандарға беру үшін.

Одан бөлек, біз осы аптада дальше Зеро продуктты сата бердік и барынша көп сатылсын деп түскен ақшаны қайта рекламаға салып отырдық. (алда түсінесіз неге олай жасағанымызды.)
Осындай на автомате ақша әкеліп отыратын активтың түрі қандай?
Математика қарапайым:
Вот осылай айына 3 млн тг табуға болады.
Бірақ все равно 5% ала берейік.

Сонда біздің фронтальная воронкаға 1080 кіруі керек.

Фронтальная воронканы рекламаға жіберіп, (түскен ақшаны қайта рекламаға саламыз.) Солай біз 1000, керек десеңіз 5000 подписчикте ала аламыз.

Егер сізге көп ақша керек десеңіз - просто көп зеро продуктты сатасыз, (рекламный бюджетті көтеріп) или көп фронт воронкаға запуск жасаңыз.
Бос әңгімеге уақыт құртқанша...

Давайте менің бір запускыма разбор жасайық.

Именно осы запуск туралы айтқым келіп тұр. Себебі бұл запускты біз:

● 21 күнде запуск жасап шықтық
● запускты нөлден бастадық
● и бізде даже продуктта болған жоқ!
Бұл воронканың 3 басты мақсаты бар:
Рекламаға салған
ақшаны қайтару

Бұл нені білдіреді? Что бізге рекламадан киленттер тегін келеді. Біз сол ақшаны қайтып рекламаға салып, клиенттік базамызды көбейте аламыз.

Сол үшін де бізге бастапқыда үлкен бюджет керек емес. Біз даже с нуля бастасақ болады. Мен запускқа үлкен бюджет керек дегенге сенбеймін. (Зачем бостан бос рисковать етіп?)
Жиналған клиенттер базасы бізден негізгі өнімді 790 000ға сатып алады. Ол туралы алда айтамын...
Негізгі өнімге сұраныс тудырып, желаниесын ашу
Біздің клиенттердің психологиясына әсер ету арқылы...олардың жүрегіне дейін...ойларына дейн...біздің негізгі өнімге сұраныс тудырып, сатып алуға желаниесын ашамыз. Ол үшін арнайы структура бар.


Сол үшінде біздің жиналған база 690 000тг негізгі өнімімізді сатып алады.
Фронтальная воронка
неден тұрады?
Промоушн
Бұл арнайы құрылған маркетинговый материал, соңында өзінің СИН офферімен бірге, и сол сұраныс тудырып, біздің зеро продуктты на автомате сатады.

Бұл барлық компоненттердің самый ключевойы.

Себебі ол психологиялық жұмыстың барлығын жасайды (жүректі жаулап и аудиторияға сендіреді ). Ол біздің зеро продуктқа сұраныс тудырып, сатып алуға желаниесын ашады.


Ал формат кез-келген бола береді:

● Видео
● Лонгрид
● Интервью
● Подкаст т.б.


Себебі суть форматта емес, ал психология мен структурасында. Менің клиентімдегі жағдайда біз лонгрид форматын таңдадық. Бұл біздің зеро. продуктке спрос тудырып, 8990тг сатты.
Бұл "WMM" моделінің екінші ключевой элементі.

Бұл бонустардан, инфопродукттардан, гарантиядан, ерекше шарттармен, арзан бағадағы құнды продукт. (біздің жағдайда бағасы 8990тг болды)

Бұл продукттан біздің клиенттеріміз просто отказ бере алмайды. Клиенттің көзінше ол продукттың құндылығы, бағасынан әлдеқайда көп.

Бұл продукттың негізгі мақсаты - уаде етілген құндылықты беру және ең бастысы, негізгі өнімге СҰРАНЫС ТУДЫРУ.

Біз оны клиенттің разумына, эмоциясына әсер ететіндей қылып құрастырамыз. И соның арқасында 790 000тг біздің негізгі өнімді сатып алуға желаниесы ашылады.

Ары қарай біздің қандай цифралар алғанымызды көресіз...

Сонымен...

1. Біз фронт енд воронканы құрдық

2. Таргетологқа 20 000тг бір аптаға бердік.

3. Эксперт рекламаға тек 25 000тг берді.

4. Бірінші күні біз уже 6 оплата түсті

5. Біз рекламаға салған ақшаны сол күні ақтап алдық. тағы продажа жасау үшін түскен ақшаны рекламаға қайта салдық,
2 аптадан кейінгі нәтижелер:
Міне бірінші күннің скриншоты:
Сізде сұрақ болуы мүмкін "продукт болмаса, сонда біз не сатамыз?"
-Дұрыс сұрақ.

Біз зеро продуктты ұсынған кезде, 2 аптадан кейін басталады деп ұсындық.

Сонда біз зеро продуктты тағы көбірек сатуға и зеро продуктты дайындауға запасқа уақыт алдық.
Принцип "Бірінші сат, сосын барып жаса".
Дүйсенбі бірінші күннің сабағын вживую өткіздік.
● Сейсенбі екінші күн
Cәрсенбі үшінші
Бейсенбі соңғы күні біз негізгі өнімге СИН оффер ұсынып, пред продажа аштық.
Қандай негізгі өнім? Негізгі өнімді әлі құрған жоқпызғой?
- Дұрыс.
Зеро продуктпен қалай жасадық дәл солай Негізгі өніммен жасадық - өзімізге продажа уақыт бердік, ал басталуын аж 1 айдан кейін қойдық.
Сол принцип - "Бірінші сат, потом жаса"
● Зеро продуктты өткіздік
● Қалған продукттар құрылып жатыр
● Негізгі өнімге пред продажа аштық
● 10 000тг ден 3 предоплата түсті (30 000тг)
● пятница күні 900 000 тг предоплата түсті
● Суббота күні 790 000теңгеге 3 оплата түсті


Сонда біз сол айда:

● 54 зеро продуктқа сатылым жасадық
● Негізгі өнімге 4 продажа жасалды.
(2 180 000тг)
● 3 предоплата (30 000тг)

Сол айды біз 2 210 000тг жаптық
Сосын біз оны активке ауыстырдық. чтобы ол бізге күнделікті продажа әкеліп отырды.
Модель өте қарапайым:

1. Зеро продуктқа реклама
2. Рекламаға кеткен ақшаны зеро продуктпен сразу ақтап аламыз и сонда клиенттер бізге тегін келіп отырады.
3. Зеро продукт біздің негізгі өнімге спрос тудырып сатады.
- Допустим, сенің негізгі өнімің 250 000тг тұрсын.
- Значит саған 8 продажа жасау керек

- негізгі өнімге қалай 8 продажа жасаймыз?
- Зеро продукттан минимум 15% аламыз.

- Значит бізге зеро продуктты сатып алған 54 адам керек (8/15%=53.3333)

- Енді сол зеро продуктты сатып алған 54 адамды қайдан аламыз?
Айтпақшы бұл қосымша 485 460тг (54*8990тг сіздің зеро продуктты сатылымы), но әдейі есептемеймін, себебі біз ол ақшаның барлығын қайта рекламаға саламыз.
Енді қара...

- Бізге 54 клиент алу үшін, біз 5% конверсиямен фронтальная воронка керек.

Ия, барынша минимальный конверсияны аламыз. (бірақ бізде 9%, 11% болады.)

Вот бір клиентімнің конверсиясы:



Көрдіңізба как все просто!
Ең бастысы фронтальный воронканы құрып үйрену
Ал қазір давайте қалай жасалды, не істелді соған өтейік
Сосын бұл запускті активке айналдырдық (автоматтандырдық), и қазір ол әлі де бізге күнделікті продажа әкеліп отыр. Цифраларды алда көрсетемін...
Бірінші аптада, біз ештеңе құрмадық. Себебі мен оған ВММ моделі қалай жұмыс жасайтынын көрсеттім. Бұл модельдің басқа нарықтағы мусор модельдерден айырмашылығын көрсеттім.

Біздің схема осындай болды:
Танысу
2021дің көктемінде маған бір эксперт көмек сұрап келеді. Ол запуск жасағысы келді. Бірақ бірнеше проблемалар болды.

Біріншіден, ол ақшадан қадалып қалды.

Қарыз алмаған адамы қалмаған. Қалтасында тек 30 000тг. Значит рекламаға салатын ақша өте аз и алдын-ала маған төлей алмады. (ал Мен предоплатасыз жұмыс жасамаймын).

Соңғы 3 ай доход болмаған и оған срочно ақша керек болды. Оған қоса, садикке уже 2 ай төленбеген.

Екіншіден...

Командасы болған жоқ
Өнімі болған жоқ
Техникалық моменттерді вообще қақпайды
аудиториясы уже "өліп" қалған

Қысқаша, ол кісіде тек запуск жасап, ақша табуға желаниесы ғана болды.
Мен ондай клиенттерді алмаймын.
Бірақ вызов ретінде, көрейін дедім, и как раз кейс болады.
Сол үшін все таки оған көмектесейін ВММ моделін көрсеттім деп шештім.

Келесі аптада, біз уже жұмысты бастап кеттік.

Бірінші апта...

Біз жаңа запускпен жұмысты бастадық. И вот біз қалай нөлден бастап, біздің қатысуымсыз, брінеше млн әкеліп отыратын актив құдық
Мұның барлығы не үшін бұлай екені қазір алда түсінікті болады, сол үшін ары қарай оқыңыз.

Білемін, сіз осыған дейін көрген нәрселеріңізден басқаша. Яғни сол ескірген запуск модельдерінен:


Трафик
Front End воронка
(8990тг)
Негізгі өнім
(790 000тг)
Жоспар осындай болды...

● Бірінші аптада - Жоспар. Барлығын жоспарлап, "Үлкен Идеяны" табу.
● Екінші аптада - Front End воронканы құрып, запуск жасау. Біздің Front End воронкаға реклама жіберіп, зеро продуктқа бірінші пред продажалар жинау.
● Үшінші аптада - Тағы ды продажалар жинау и Зеро продуктты құру. Яғни зеро продуктты сата беріп, продуктты құрастыру.
● Төртінші аптада - Зеро продуктты өткізіп, Негізгі Өнімге пред продажалар алу. Клиентке берген уаделердің барлығын жеткізіп, негізгі өнімге сатылымды бастау.
Трафик
Вебинар
Негізгі өнімді
сату
Сатып
алды/алмады
Ескірген модельдің 1 схемасы
Сториста қыздыру
Марафон
Негізгі өнімді
сату
Сатып
алды/алмады
Ескірген модельдің 2 схемасы
Ал біз барлығын басқаша жасаймыз!
Жалғастырайық.

Екінші апта...

Біз Front End воронкамызды құрып, упаковкасын жасадық.
1 МАҚСАТЫ:
2 МАҚСАТЫ:
3 МАҚСАТЫ:
1 элемент
Зеро Продукт
2 элемент
3 аптадан кейінгі нәтижелер:
4ші апта
4ші аптаның нәтижесі
Made on
Tilda