Идеальный Зеро Продукттың 5 компоненті
Екі апта бұрын машинаның майын ауыстыруға бардым.

Бір танысым мені оған дейін бармаған жаңа салон туралы айтты. Олар жаңа клиенттерге "майды ауыстыруға" — біраз жеңілдік ұсынып жатыр екен. Соны қолданып майды ауыстыруға бардық.

Машина дайын болғанша, соның қасындағы кафешкадан тамақ ішіп алдық. Потом машина дайын болған кезде, машинаны алуға бардым. Төледім. Кілтті алдым. Машинаға отырдым. И осы кезде мен қалаған нәрсемді алмағанымды түсіндім.

Әдетте, мен майды ауыстырған кезде, олар салонды пылесоспен тазартып береді, барлық басқа жидкостьттарды құйып береді (мысалы, әйнек жуғыш сұйықтық) және ковриктарды қорғау үшін қағаз төсеп беретін еді. Бірақ, бұл жолы емес...

Бірінші ужасный опыт

Жалғыз нәрсе - тек майды ауыстырып берді. И басқа ештеңе жоқ. Кілемдер мен терезелер әлі де лас болды. Сұйықтық әлі де бітейін деп жатты. Қағаз төсеніштері болған жоқ. Тек майды ауыстыру.

Мен жеңілдіктпен келіп тұрғасын, олар маған жеңілдікке сай қызмет алу керек деп ойлады деп ойлаймын. Мүмкін олар Мен бар болғаны 15000тг төлейтіндіктен, мен тек 15000тг қызмет алуым керек деп шешкен шығар. Мен білмеймін.

Қандай жағдай болмасын, мен ол жерге қайтып бармаймын. Олар өздерінің "Фронт Енд Продуктын" дұрыс реализация жасамағасын, долгосрочный, тағы қайта қайта келетін клиентінен айырылды.

Фронт ендтің әсерін түсіну

Мен оның алдындағы айтқан мақаламда, Фронт Енд воронканың мақсаты - барынша жаңа клиенттерді тарту (ешқандай шығынсыз, почти тегін). Ал Бэк Енд воронка - уже сізге табыс алып келу.

Алайда, бұл мақсатқа жетудің кілті - Фронт енд продукт - сіздің Бэк енд өнімдеріңізді/қызметтеріңізді көбірек сатып алу арқылы сізден қайта қайта сатып алатын, ұзақ мерзімде жұмыс жасайытн довольный болатын құнды клиенттерді жасайды.

Басқаша айтқанда, сіздің өнімдеріңіз / ұсыныстарыңыз пайдалы болуы керек!

Сіздің Фронт Енд Продуктың құрайтын 5 компонент:

1. Өте жоғары сапа.

Сіз не сатсаңыз да, жаңа келген клиент сізден алатын бірінші өнімі/қызметі жоғары сапалы болуы керек. Бұл мощный болуы керек. Ол шынымен де тартымды және назар аударарлық болуы керек.

Сіз фронт енд продукттағы құндылық бағасына сай қылып жасамаңыз. Оның орнына, сіздің бизнесіңіздегі клиенттің орташа өмірлік құндылығына негізделген фронт енд продуктты жасаңыз.

Есіңізде болсын, клиенттер бірінші өнім/қызмет қаншалықты жақсы екеніне байланысты, ары қарай сізге төлей ма, төлемей ма соны шешеді.

2. Олар күтіп отқан ожиданиеден де, асып түсетіндей уәделеріңізді асырып орындаңыз.

Сіз өзіңіздің фронт енд өнімде, берген уаделердің барлығын орындау керек. И плюс чуть чуть көбірек.

Кез келген Фронт Енд өніммен/ұсыныспен жасай алатын ең жаман нәрсе — үлкен уаделерді беріп, ауызды толтырып айтып, и сол нәрселерді орындамау. Оның орнына сіз всегда уәде етілгеннен және не үшін төледі, содан да көп нәрсені беруіңіз керек. Крч, Даете больше чем обещали!

3. Күтпеген құндылық.

2-пунктқа сәйкес, уаде етілмеген бонустар беру – бұл офферда айтылмаған немесе сіздің жаңа клиентіңізге күтпеген құнды заттар – бұл құндылықтан асып кетудің және ожиданиеден де асып кетудің тамаша тәсілі. Жаңа клиенттерді әкеліп отырған әрбір воронка кем дегенде бір немесе бірнеше жарнамаланбайтын, уаде етілмейтін пайдалы заттарды қамтуы керек. Олардың да жоғары сапалы екеніне көз жеткізіңіз. Жаман, мусор, вода заттар болмайды.

4. Төмен кіру бағасы

Есіңізде болсын, сіздің алдыңыздағы мақсат — мүмкіндігінше жаңа клиенттерді тарту. Мақсат - Сіздің компанияңыздың өніміне/қызметіне инвестиция салу арқылы өзінің "сапасын" көрсеткен адамдардың тізімін көбейту. (яғни жарамды платежоспособный клиенттердің тізімі).

Адамдар табиғатынан күмәнмен қарайтындықтан, ең жақсы фронт енд офферлар көбінесе потенциальный клиенттерге шешім қабылдау оңай болу үшін төмен баға болады. Төмен баға потенциальный клиенттің көз алдында рискты азайтады және бұл сделкада ожиданиеден асып түсуге және артық құндылық бергуе мүмкіндік береді.

5. Стратегиялық мазмұн

Егер сіз инфобизнестегі маркетингпен айналысатын болсаңыз, сіздің фронт енд өнімдеріңіз, бэк енд курстарға, наставничество немесе клуб мүшесіне жаңа клиенттерді әкелу үшін стратегиялық түрде жасалуы керек. Мұны бірнеше жолмен жасауға болады:

Мысалы: сіз басқа продукттарыңызда подробно сипатталған контентке отсылка жасай аласыз. Сіз бэк енд өнімдерді пайдаланғаннан кейінгі құнды мысалдарымен бөлісе аласыз. Фронт Енд воронкаңыздың ішінде, тегін лид магниттер беріп, бэк енд өнімдерге лидтар тарта әкеле аласыз. Т.б. Варинаттар көп. Бастысы, "Басқа өнімдеріңізді агрессивный презентацияна" көшіп кетпеңіз.

Сіздің фронт енд өнімдеріңіз бен ұсыныстарыңыз туралы сөз болғанда (клиенттерді тарту)... әрқашан мақсатыңызды есте сақтаңыз. Сіз көптеген бэк енд өнімдер мен қызметтерге инвестиция салу арқылы ұзақ мерзімді перспективада сізбен бірге болатын жаңа клиенттерді тартуға тырысасыз.

Сонымен, сіз осы фронт енд құрған кезде стратегиялық түрде дұрыс жасалғанына көз жеткізуіңіз керек.
Made on
Tilda