Назар Аударыңыз! Копирайтингтегі гипноз тактикасы
Бүгін мен сіздің копирайтинг қабілетіңізді жаңа деңгейге көтеретін тактикамен бөліскім келеді , сонымен бірге конверсияны арттырамын…

Ол "Визуальный выгода туралы мәлімдеме" деп аталады…

Осы қарапайым копирайтинг техникасының көмегімен сіз потенциальный клиенттердің назарын аудара аласыз, оларды жағасынан ұстап, гипнозға ұшырағандай маркетингтік воронкаға тарта аласыз.

...

Олар сіздің продающий страницаңызды жадно оқып бастайтын болады.

Волнениядан көздерін бақырайтып, олар сіздің өніміңізді немесе қызметіңізді сатып алуға уже кошелегін дайындап отырады.

Звучит не реально? Окей)

Енді мұны қалай жасау керек:

Опытный маркетологтар функциялар мен артықшылықтар арасындағы айырмашылықты түсінеді.

Функция өніммен байланысты, ал функционалды пайда — бұл функцияның потенциальный клиентке беретін нәрсесі.

Өкінішке орай, средний маркетологтардың көпшілігі тек функционалдық артықшылықтарға тоқталады…

Олар потенциальный клиенттерге гипноздық әсер ететін артықшылықтар туралы айтуды ұмытып кетеді. Білмейтін де шығар.

Визаульная выгода - бұл выгода Сіздің потенциальный клиенттеріңіздің өмірінде қалай көрінетіні туралы яркий сипаттама.

Бұл выгода олардың өмірін қалай өзгертетіні туралы суреттеу.

Мысалы:

Жазушыларға механикалық қарындаштарды сатамыз делік...

Механикалық қарындаштың бір ерекшелігі-оның ұстайтын жерінде арнайы резинкасы бар.

Бұл ерекшелігі.

Резинка ұстаған кезде жұмсақ, и қарындашты қолдануды жеңілдетеді.

Бұл резинканың функционалды артықшылығы.

Сіздің потенциальный клиентіңіздің өміріндегі бұл выгода реально қалай көрінетіні туралы яркий сипаттама келесідей бола алады:

"Енді сіздің қолыңыз тез шаршамайды, енді сіз ұзақ уақыт жаза аласыз".

"Сізде шабыт ұрып тұрған кезде, қолыңыз шаршап, кедергі жасамайды, солай сіз өз күшті деген прозаңызды жазып шығасыз."..

Бұл визуальный артықшылықтар.

Сіз бұл визуальный артықшылықтарды потенциальный клиент өнімді пайдаланған кезде оның өмірі қандай болатыны туралы опытпен таныстыру арқылы жеткізесіз…

Бұл реальный, практикалық опыт оларға қалай көрінеді?

Бұл не нәрсеге ұқсайды?

Сіз мұны маркетингтік воронка жасаған кезде, сіздің өніміңізді потенциальный клиент оның басты желаниесын орындалуы ретінде қарастыруы керек.

Визуальный выгоданың кілті - Сіз просто айтпайсыз. Сіз өз сөзіңізбен көрсетіп, демонстрация жасайсыз.

Есіңізде болсын, айтып беру сатпайды. Көрсету сатады.

Сіз потенциальный клиент үшін трансформацияны, соның ішінде опытты көрсетесіз.

Бұл техниканың гипноздық подсознание әсері-сіз потенциальный клиентке сіздің өніміңізді немесе қызметіңізді сатып алған кезде оның өмірі қандай болатынын уақытша сезінуге мүмкіндік береді…

Алайда, егер олар өнімді сатып алмаса, олар реальный өмірде мұндай опытқа ие болмайды!

Бұл потенциальный клиенттің подсознаниесінде болезненный разрывты тудырады, бұл оның өнімді сатып алу шешіміне тереңінен әсер етеді.

Егер дұрыс жасалса... бұл мощный нәрсе.

Қолдан.

Құрметпен Таир.

Made on
Tilda