Оның орнына творчествомен айналысыңыз және оларға айтудың жаңа себептерін табыңыз.
Міне, сізге бірнеше идеялар:
● Өнімнің тағы бір пайдасын түсіндіріңіз ● Өнімнің басқа ерекшелігін демонстрация жасаңыз. ● Потенциальный клиенттерге олардың больдарын есіне салыңыз. ● Оларға сіздің ұсыныс керек екендігін көрсетіңіз. ● Жаңа эксперттің пікірімен бөлісіңіз ● Қосымша бонус ұсыныңыз ● Пайдалы контентпен бөлісіңіз. ● Негізгі өнім туралы уәдеңізді нақтылаңыз. ● Гарантияны айта кетіңіз, егер болса. ● Сатып алуға қатысты, мүмкін болатын возраженияларды жабыңыз. ● Потенциалды клиенттерге неге қазір әрекет жасау керектігін айтыңыз. ● Өнімді табу/құру тарихымен бөлісіңіз ● Потенциалды клиенттерге толық ұсынысты еске түсіріңіз.
Рекламный сообщениемен спамить ете бермеңіз.
Әр түрлі причиналар болу керек сізде.
Барлығын айтып болғаннан кейін болды. Қоя қойыңыз. Басқа нәрсемен айналысыңыз лучше.
Мақаланы бағалап жіберіңіз
Блогқа тірлкеу
Маркетинг әлеміндегі соңғы трендтер мен стратегиялар туралы бірінші болып білу мүмкіндігін жіберіп алмаңыз! Біздің ақпараттық бюллетеньге дәл қазір тіркеліп және маркетингтік жетістігіңізді жақсарта бастаңыз!"
Қазіргі алып жатқан инсайдтарымнан, Америкадағы оқып жатқан курстарыммен бөлісіп отырамын