Сіздің воронкаңыз қанша уақытқа созылуы керек?
Меннен жиі: «Менің воронкам қанша уақытқа созылуы керек?» деп сұрайды. Клиенттерді дожимать етуді қашан тоқтату керек?» «Воронкам қанша күн болу керек?»

1 күн?

3 күн?

5 күн?

Неше?

Барлығына уникальный сәйкес келетін жауап жоқ.

Сіз офферға қатысты, потенциальный клиенттеріңізге айтатын немесе бөлісетін ақпарат болмаған кезде, тоқтатуға болады.

Мағынасы: «Купи, купи купи» деп айту ғана қалса, воронканы тоқтатын уақыт келді.

Воронкаңыздағы адамдарға, рекламный сообщениелермен спамить етіп, заколебалдарын шығарғыңыз келмейтін шығар ия?

Оның орнына творчествомен айналысыңыз және оларға айтудың жаңа себептерін табыңыз.

Міне, сізге бірнеше идеялар:

● Өнімнің тағы бір пайдасын түсіндіріңіз
● Өнімнің басқа ерекшелігін демонстрация жасаңыз.
● Потенциальный клиенттерге олардың больдарын есіне салыңыз.
● Оларға сіздің ұсыныс керек екендігін көрсетіңіз.
● Жаңа эксперттің пікірімен бөлісіңіз
● Қосымша бонус ұсыныңыз
● Пайдалы контентпен бөлісіңіз.
● Негізгі өнім туралы уәдеңізді нақтылаңыз.
● Гарантияны айта кетіңіз, егер болса.
● Сатып алуға қатысты, мүмкін болатын возраженияларды жабыңыз.
● Потенциалды клиенттерге неге қазір әрекет жасау керектігін айтыңыз.
● Өнімді табу/құру тарихымен бөлісіңіз
● Потенциалды клиенттерге толық ұсынысты еске түсіріңіз.

Рекламный сообщениемен спамить ете бермеңіз.

Әр түрлі причиналар болу керек сізде.

Барлығын айтып болғаннан кейін болды. Қоя қойыңыз. Басқа нәрсемен айналысыңыз лучше.
Мақаланы бағалап жіберіңіз
Блогқа тірлкеу
Маркетинг әлеміндегі соңғы трендтер мен стратегиялар туралы бірінші болып білу мүмкіндігін жіберіп алмаңыз! Біздің ақпараттық бюллетеньге дәл қазір тіркеліп және маркетингтік жетістігіңізді жақсарта бастаңыз!"
Қазіргі алып жатқан инсайдтарымнан, Америкадағы оқып жатқан курстарыммен бөлісіп отырамын
Made on
Tilda